TM_98

6 29|6|2022 #098 Οι cryptominers προσπαθούν να ανακτήσουν κάποια χρήματα δημοπρατώντας στοίβες μεταχειρισμένων και φθηνών καρτών γραφικών μέσω livestreaming. Η αγορά κρυπτονομισμάτων περνά δύσκολες εβδομάδες μετά την κατάρρευση των περισσότερων από τα πιο κερδοφόρα νο- μίσματά της, όπως το Bitcoin και το Ethereum. Το PC Gamer, με πηγή το Baidu, αναφέρει ότι με τόση μεγάλη αξία που έχει απο- λεσθεί, ειδικά για το Ethereum, το όποιο είναι το μεγαλύτερο νόμισμα που εξακολουθεί να εξορύσσεται βιώσιμα χρησιμοποι- ώντας desktop GPU για παιχνίδια, οι cryptominers και οι φάρμες προσπαθούν να πουλήσουν το μεταχειρισμένο hardware για να ανακτήσουν μέρος των απωλειών τους. H βιωσιμότητα στην εξόρυξη Ethereum συντηρείται για το νόμισμα και χρησιμοποιεί proof-of-work validation, παρότι αναμένεται να περάσει σε proof-of-stake validation, κάτι που θα κάνει την εξόρυξή του εξαιρετικά ασύμφορη με τη χρήση gaming GPU, ακόμη κι αν η αγορά ανακάμψει. Το proof-of- stake είναι η μέθοδος επικύρωσης που χρησιμοποιείται και από το Bitcoin, γι’ αυτό οι Bitcoin miners συνήθως εστιάζουν περισσότερο σε ολοκληρωμένα κυκλώματα συγκεκριμένων εφαρμογών (ASIC) για το mining, τα οποία δημιουργήθηκαν ειδικά για εξόρυξη, αντί να προσπαθούν να εξασφαλίσουν κά- ποιες από τις καλύτερες κάρτες γραφικών gaming που διατί- θενται στην αγορά. Οι Cryptominers «ξεπουλάνε» GPU Του Στάθη Ασπιώτη H PRIORITY αντιλαμβανόμενη την ψηφιακή επανάσταση που συντελείται, αναλύει σε δύο επερχόμενα δωρεάν workshops με θέμα GDPR & Διαφήμιση στα Social Media κ αι GDPR & Artificial Intelligence π ώς ο ψηφιακός κόσμος επαναπροσδιο- ρίζει την επικοινωνία, την επιχειρηματικότητα και τη διαφήμιση. Το 1ο Workshop GDPR & Διαφήμιση στα Social Media: Οι βέλτιστες πρακτικές, στις 7 Ιουλίου (10.00-11.30 π.μ.) εξετά- ζει τα ζητήματα που εμπίπτουν στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και τον τρόπο προσέγγισης των φυσι- κών προσώπων στα social media από διαφημιζόμενους φορείς υπό τις απαιτήσεις των αρχών προστασίας δεδομένων προσω- πικού χαρακτήρα, όπως αυτές περιγράφονται στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 679/2016/ΕΕ (GDPR). Σε αυτόν τον νέο κόσμο που αναδύεται ως μια μίξη Virtual Reality, Augmented Reality και πραγματικής ζωής, δημιουρ- γούνται εντελώς νέα δεδομένα. Η διαφήμιση μέσω των social media αποτελεί ένα από τα πλέον αποτελεσματικά είδη διαφή- μισης, που στοχεύει σε άμεση πρόσβαση σε κοινό-στόχο και οδηγεί σε γρήγορα αποτελέσματα επηρεασμού του κοινού. Θα περιγράφουν οι βασικές απαιτήσεις της προστασίας δεδομέ- νων προσωπικού χαρακτήρα με βάση τον τρόπο προσέγγισης του κοινού στόχου στα Social Media. Παράλληλα, το Workshop στο- χεύει στην κατανόηση των εν λόγω απαιτήσεων από τους διαφη- μιζόμενους και την ορθή συμμόρφωσή τους με τον Κανονισμό. Το 2ο Workshop GDPR & Artificial Intelligence: a brave new world! στις 11 Ιουλίου (10.00-11.30 π.μ.) θίγει τις καίριες θεματι- κές και ζητήματα προστασίας δεδομένων που εγείρονται λόγω της αυξανόμενης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης υπό το ρυθ- μιστικό πλαίσιο και τις απαιτήσεις του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 679/2016/ΕΕ (GDPR). Συγκεκριμένα, περιλαμβάνονται η περιγραφή των νέων τεχνο- λογιών που προκύπτουν από τη χρήση της τεχνητής νοημο- σύνης και οι προβληματικές γύρω από την εφαρμογή τους σε σχέση με τα άρθρα του Κανονισμού που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την εφαρμογή συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης. Η PRIORITY επαναπροσδιορίζει το GDPR

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz