TM_87

12 14|6|2022 #087 Η μελέτη της Accenture με τίτλο Organizational culture: From always connected to omni-connected σκια- γραφεί το πώς οι εταιρείες μπορούν να ενισχύσουν την κουλτούρα και το αίσθη- μα σύνδεσης παρέχοντας ολοκληρωμέ- νες εμπειρίες. Η μελέτη αμφισβητεί την υπόθεση ότι μόνο η εργασία στο γραφείο κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο συνδε- δεμένοι. Για την ακρίβεια, το 42% των ερ- γαζομένων στο γραφείο δηλώνει ότι δεν αισθάνεται σύνδεση με την εργασία του, σε σύγκριση με το 36% όλων όσοι ακο- λουθούν ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας και το 22% όλων όσοι εφαρμόζουν απο- κλειστικά τηλεργασία. Η μελέτη δείχνει επίσης ότι οι εταιρείες που προσφέρουν ολοκληρωμένες εμπει- ρίες μπορούν να επιτύχουν μεγαλύτερη αύξηση στα έσοδά τους κατά 7,4%. Οι εμπειρίες αυτές βοηθούν επίσης στην οι- κοδόμηση εμπιστοσύνης, ενώ παράλλη- λα αντιπροσωπεύουν το 59% της πρόθε- σης ενός εργαζομένου να παραμείνει στη δουλειά του. Επιπρόσθετα, ποσοστό με- γαλύτερο του 90% των omni-connected ατόμων δηλώνει ότι μπορεί να είναι πα- ραγωγικό οπουδήποτε. Η μελέτη προσδιορίζει επίσης τέσσερις βασικούς πυλώνες δράσης για την ανά- πτυξη ολοκληρωμένων εμπειριών: Σύγχρονη ηγεσία: Εφαρμογή ενός στυλ ηγεσίας, όπου αρχικά οι ηγετικές ομάδες ακούν τους ανθρώπους τους και εν συνε- χεία μετατρέπουν τις δεσμεύσεις τους σε πράξεις. Κουλτούρα: Οι άνθρωποι που αντιλαμ- βάνονται τη σύνδεση ανάμεσα στη δου- λειά τους και στον ευρύτερο εταιρικό σκοπό είναι πιο ικανοποιημένοι και έχουν μεγαλύτερο βαθμό σύνδεσης. Ευέλικτη οργάνωση: Οι ηγετικές ομά- δες πρέπει να επεκτείνουν την έννοια της ευελιξίας για να εξετάσουν επίσης πότε και πώς λειτουργούν καλύτερα τα άτομα. Από εκεί μπορούν να δημιουργήσουν κα- τάλληλα πλαίσια που είναι αρκετά ευέλι- κτα, ώστε να ανταποκρίνονται στις διαρ- κώς μεταβαλλόμενες ανάγκες. Τεχνολογία: Το πρώτο βήμα είναι η οι- κοδόμηση μιας ισχυρής τεχνολογικής βάσης στο cloud. Το επόμενο βήμα είναι να δίνεται η δυνατότητα στους εργαζομέ- νους να πειραματιστούν και να εξερευνή- σουν αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το metaverse και παράλληλα η αυτονομία να βελτιώσουν τις καθημερινές τους δι- αδικασίες χρησιμοποιώντας τεχνολογίες και δεδομένα. Accenture: 1 στα 6 άτομα αισθάνεται ισχυρά συνδεδεμένο με την εργασία του Στις 2 και 3 Ιουνίου 2022 το kariera.gr διοργάνωσε με επιτυχία για ακόμα μια φορά το Developers:Day:Digital , το μεγαλύτερο Career Event για την απασχόληση στον κλάδο της Πληροφορι- κής και των Νέων Τεχνολογιών, με 450+ υποψηφίους. Μέσω μιας διαδραστικής 3D πλατφόρμας συμμετείχαν: • 15 εταιρείες Τεχνολογίας. • 14 καλεσμένοι ομιλητές από τον χώρο της Πληροφορικής. • 67 ΙΤ Recruiters. • 455 υποψήφιοι Developers & Software Engineers. Επιπρόσθετα, μετρήθηκαν τουλάχιστον: • 666 αιτήσεις εργασίας. • 2.135 online συνεντεύξεις εργασίας. • 433 επισκέψεις σε webinars και ομιλίες. Κατά τη διάρκεια του event, οι υποψήφιοι είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν συνεντεύξεις με 15 ελληνικές και ξένες εται- ρείες Τεχνολογίας, όπως: Netcompany-Intrasoft (Big Sponsor), Atos, DeepSea, Dialog Semiconductor, Executive Level, EY, Intralot, kariera.gr, NOKIA, OTE, Printec, Profile Software, QUALCO, Vodafone, Upstream. Στόχος των εταιρειών που συμμετείχαν στο διήμερο είναι να καλύψουν θέσεις εργασίας, οι οποίες στην πλειονότητά τους αφορούν ειδικότητες, όπως: Software Engineer, Full Stack Engineers, Front-end Engineers, Back-end Engineers, Data Analysts & Machine Learning. Ακόμα, ως προς τις γλώσσες προ- γραμματισμού και τα frameworks, αναζητούν τις εξής: Python, Java, Javascript, .Net, HTML/ CSS, PHP και SQL. Οι υποψήφιοι είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ομιλί- ες διακεκριμένων ειδικών του κλάδου, με τεχνολογικά θέματα. 2.135 online συνεντεύξεις για θέσεις Πληροφορικής στο Developers:Day:Digital

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz