TM_86

10|6|2022 #086 9 Η Schneider Electric ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος mySchneider IT Partner . Το πρόγραμμα με την πιο απλοποι- ημένη δομή του υποστηρίζει τους IT channel partners καθώς περιλαμβάνει ποικίλες εξειδικεύσεις για βασικούς τομείς, όπως κέντρα δεδομένων, λύσεις πληροφορικής, λογισμικό και υπηρε- σίες και μία νέα γκάμα εργαλείων για πωλήσεις, εκπαίδευση και αξιοποίηση πόρων. Επιπλέον, περιλαμβάνει νέα οφέλη που συμ- βαδίζουν με κάθε τομέα εξειδίκευσής τους και προσφέρει μια ξεκάθαρη στρατηγική βιωσιμότητας για τους συνεργάτες μέσω τω ν Green Premium™ λ ύσεων της Schneider Electric, οι οποίες προσφέρουν βιώσιμη απόδοση. Η πρώτη φάση της εξέλιξης του προγράμματος, θα επικεντρω- θεί στη νέα εξειδίκευση IT Solution Provider , δίνοντας τη δυ- νατότητα στους συνεργάτες να πιστοποιηθούν σε τρία επίπεδα – Select, Premier και Elite – και να συνδυάσουν πολλαπλές εξει- δικεύσεις πληροφορικής. Επίσης, τους παρέχει τη δυνατότητα αναγνώρισης, μεταπώλησης, διαμόρφωσης και εγκατάστασης λύσεων υποδομής πληροφορικής εντός των αγορών SMB ή Enterprise. Οι Φάσεις 2 και 3, οι οποίες περιλαμβάνουν τις εξει- δικεύσεις Software and Services Provider και Data Center Solutions Provider θα είναι διαθέσιμες το 2023. Τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη περιλαμβάνουν: Νέα δομή: Οι IT Solution Providers μπορούν να προχωρήσουν από το επίπεδο Enrolled στο Elite, χρησιμοποιώντας μια προ- σέγγιση που βασίζεται σε metrics για να αυξήσουν τις βασικές τους ικανότητες, τις πιστοποιήσεις και τις επιδόσεις. Νέο Interface: Ο εύκολος στην πλοήγηση πίνακας εργαλείων του προγράμματος προσφέρει ορατότητα στις πωλήσεις, τους συνεργάτες και τους διαχειριστές προγραμμάτων σχετικά με την πρόοδο της εταιρείας και σε ατομικό επίπεδο σε σχέση με κάθε εξειδίκευση. Ενισχυμένη εκπαίδευση: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα εργα- λείων σχεδιασμού, εκπαίδευσης και πόρων για να βοηθήσουν τους συνεργάτες να διαφοροποιήσουν και να ενισχύσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα και να ανταποκριθούν στις απαι- τήσεις των πελατών. myRewards: Προσαρμοσμένο στις επιχειρηματικές απαιτήσεις των συνεργατών, συμπεριλαμβάνει rewards και οικονομικά κί- νητρα για τον προληπτικό εντοπισμό, την ανάπτυξη και τη βοή- θεια στην επίτευξη νέων επιχειρηματικών ευκαιριών. Βιωσιμότητα: Πρόσβαση στα Green Premium™ προϊόντα και λύσεις της Schneider Electric, παρέχοντας στους πελάτες μεγα- λύτερη συμμόρφωση και διαφάνεια, μειωμένες περιβαλλοντι- κές επιπτώσεις και βιώσιμη απόδοση. Πρόγραμμα mySchneider IT Partner για την Ευρώπη Η έκδοση του 2022 του Πίνακα Αποτελε- σμάτων για τη Διανοητική Ιδιοκτησία και τη Νεολαία , που δημοσιεύτηκε από το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO), παρέχει επικαιροποιημένες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των νέων όσον αφο- ρά στις παραβιάσεις της διανοητικής ιδι- οκτησίας μετά την πανδημία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, περισσό- τεροι από τους μισούς (52%) Ευρωπαίους ερωτηθέντες, ηλικίας μεταξύ 15 και 24 ετών, δήλωσαν ότι είχαν αγοράσει του- λάχιστον ένα προϊόν απομίμησης στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του περασμέ- νου έτους, τόσο εσκεμμένα όσο και χωρίς πρόθεση, και το ένα τρίτο (33%) δήλωσε ότι είχε αποκτήσει πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο από παράνομες πηγές. Από όσους προέβησαν στις πράξεις αυ- τές εσκεμμένα, το 37% αγόρασε προϊόν απομίμησης και το 21% χρησιμοποίησε, έπαιξε, έκανε λήψη ή παρακολούθησε σε πραγματικό χρόνο περιεχόμενο από πα- ράνομες πηγές. Στην Ελλάδα, το 62% των νέων αγόρασαν εσκεμμένα κάποιο προϊόν απομίμησης, το οποίο είναι και το υψηλότερο ποσοστό στην Ε.Ε., ενώ το 25% απέκτησε εν γνώσει του πρόσβαση σε πειρατικό περιεχόμενο. Μία ίσως μη αναμενόμενη εξέλιξη είναι ότι το 60% των νεαρών Ευρωπαίων δή- λωσαν ότι προτιμούν να έχουν πρόσβα- ση σε ψηφιακό περιεχόμενο από νόμιμες πηγές, ποσοστό μεγαλύτερο από το 50% που ήταν το 2019. Στην Ελλάδα, το ποσο- στό αυτό ανέρχεται στο 57% των νέων. Οι τιμές και η διαθεσιμότητα παραμένουν οι κύριοι παράγοντες που ωθούν στην αγορά προϊόντων απομίμησης και στην ψηφιακή πειρατεία, ωστόσο η φιλική και κοινωνική επιρροή καθίστανται επίσης όλο και πιο σημαντικές. Τέλος, οι κυβερνοαπειλές και οι περιβαλλο- ντικές επιπτώσεις συγκαταλέγονται μεταξύ των κύριων αποτρεπτικών παραγόντων. Οι κυβερνοαπάτες απομακρύνουν τους νέους από την αγορά απομιμήσεων

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz