TM_84

8|6|2022 #084 9 Η Sitecore® παρουσιάζει την νέα έρευνα Sitecore Brand Authenticity Report 2022 , η οποία διεξήχθη με τη συμμετοχή 1070 καταναλωτών από την Ελλάδα και από την οποία προκύ- πτουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για τα ελληνικά brands. Συνολικά, το 71% να απαιτεί από ένα brand να δείχνει ενσυναί- σθηση και κατανόηση για να χτίσει μια ισχυρότερη σχέση. 6 στους 10 θέλουν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το Brand Loyalty δεν αποτελεί έναν σταθερό στόχο στην Ελλάδα. Μόλις το 18% των κατα- ναλωτών εμφανίζεται να περιγράφει τον εαυτό του ως οπαδό του αγαπημένου του brand, ενώ μόνο το 10% δηλώνει ότι είναι μέλος μιας κοι- νότητας. Από την άλλη, μόλις το 4% δηλώνει ότι είναι influencer ή υποστηρικτής του αγαπημέ- νου του brand, με τους κλάδους των κατανα- λωτικών αγαθών, της καταναλωτικής τεχνολογίας και της υγείας και ευεξίας δημιουργούν το μεγαλύτερο brand loyalty. Παρόλο που οι εταιρείες καταναλωτικής τεχνολογίας, κατανα- λωτικών αγαθών, υγείας και ευεξίας λαμβάνουν τους υψηλότε- ρους βαθμούς, μόνο 1 στους 5 δηλώνει ότι οι κλάδοι αυτοί είναι «εξαιρετικά διαφανείς και αυθεντικοί». Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%) υποστή- ριξαν ότι τα brands θα πρέπει να καταβάλλουν συνειδητή προ- σπάθεια για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται στο marketing και την επικοινωνία τους. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από μια επωνυμία με ισχυρή ηθική στάση, αν και η τιμή εξακολουθεί να αποτελεί βασικό κριτήριο για την πλειονότητα των καταναλωτών. 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν στραφεί στην ψηφιακή τεχνολογία (40%), ιδίως όσοι είναι κάτω των 44 ετών ή εργάζονται, παρά επιλέγουν την προσωπική αγοραστική εμπειρία (34%). Οι μισοί αισθάνονται ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποι- ες εταιρείες φέτος, μέσω της online εμπειρίας τους. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς Έλ- ληνες καταναλωτές έχουν ψωνίσει από κινητή συσκευή και το 61% κατατάσσει την ευκολία των αγορών μέσω κινητού ως τον πιο σημαντικό τρόπο με τον οποίο ένα brand μπο- ρεί να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία. Τέλος, οι πληρωμές από τρίτους γίνονται επίσης όλο και πιο συνηθισμένες. Για να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με την έρευνα, πατήστε εδώ . Sitecore Brand Authenticity: Η συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα Με αίσθημα προσφοράς προς την τοπική κοινωνία, η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου στηρίζει το νέο πρό- γραμμα Κινητικότητα & Προσανατο- λισμός ανθρώπων με οπτική βλάβη στην Ήπειρο που υλοποιείται από τη Σχολή Σκύλων Οδηγών Τυφλών Λάρα . Σκοπός του προγράμματος εί- ναι η εκπαίδευση ατόμων με οπτική βλάβη μέσω μιας σειράς δωρεάν ατο- μικών μαθημάτων, η οποία θα συμβά- λει σημαντικά στην ασφάλεια και την αυτονομία τους, και ως εκ τούτου βελ- τιώνοντας τον τρόπο διαβίωσής τους. Ωφελούμενοι των ατομικών μαθημά- των είναι παιδιά από την Άρτα, τα Ιωάν- νινα και τη Λευκάδα και ενήλικες από την Άρτα και τα Ιωάννινα. Στη δράση συμμετέχουν 8 άτομα με οπτική βλάβη, τα οποία μέσω του προ- γράμματος και με τη συμβολή της Τράπεζας, θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν γνώσεις πάνω στον σωστό χειρι- σμό του λευκού μπαστουνιού σε γνωστό και άγνωστο χώρο και να μάθουν δεξιό- τητες ανεξάρτητης διαβίωσης. ΟΔιευθύνων Σύμβουλος της Συνεταιρι- στικής Τράπεζας Ηπείρου, κος Ιωάννης Βουγιούκας, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε χαρούμενοι που συμβάλαμε στην υλο- ποίηση ενός τόσο ιδιαίτερου προγράμ- ματος, το οποίο θέτει τις βάσεις για την αυτονομία και την ανεξαρτητοποίηση ατόμων με οπτική βλάβη στην Ήπειρο. Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου θα συνεχίσει να υποστηρίζει τέτοιες πρω- τοβουλίες, οι οποίες αναβαθμίζουν τη ποιότητα ζωής των κατοίκων του τό- που μας». Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου στηρίζει τα άτομα με προβλήματα όρασης

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz