TM_8

10|2|2022 #008 7 Η Microsoft εργάζεται σε πολλά νέα χα- ρακτηριστικά των Windows 11, χωρίς να τα έχει ανακοινώσει ακόμα δημόσια. Οι αναφορές σε stickers για desktop wallpapers, η δυνατότητα απόκρυψης της γραμμής εργασιών για tablet και μια ενότητα βιωσιμότητας στις Ρυθμίσεις έχουν ανακαλυφθεί στην πιο πρόσφατη δοκιμαστική έκδοση των Windows 11. Αν και υπάρχουν widgets στα Windows 11, δεν μπορούν να καρφιτσωθούν στο desktop. Η προσαρμογή stickers σε desktop wallpapers, θα δίνει τη δυνα- τότητα επιλογής stickers και από τρίτες πλατφόρμες, όπως π.χ. αυτές που χρη- σιμοποιούμε για ανταλλαγή μηνυμά- των (chat), να μετατραπούν desktop wallpapers, ώστε να είναι επεξεργάσιμα κατευθείαν από την επιφάνεια εργασίας. Τα αυτοκόλλητα αυτά θα μπορούσαν να είναι μια εναλλακτική λύση για το desktop customization. Επιπλέον, αναμένουμε μια νέα ρύθμιση απόκρυψης της γραμμής εργασιών στα tablet που χρησιμοποιούν Windows 11. Το τρίτο νέο χαρακτηριστικό αφορά σε μια νέα ενότητα βιωσιμότητας στα Settings των Windοws 11, η οποία φαίνε- ται ότι θα προσφέρει συστάσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας και την ανακυ- κλωσιμότητα των συσκευών. Η Microsoft φαίνεται να μετονομάζει το Focus Assist σε απλώς Focus, με επιλογές προγραμμα- τισμού της αθόρυβης λειτουργίας μέσω του Outlook. Αυτές οι δυνατότητες δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμες στους περισσότερους testers των Windows 11 και η Microsoft δεν έχει αναγνωρίσει ακόμη την ύπαρξή τους. Η Microsoft δεν σταματά εκεί, καθώς σκοπεύει να δοκιμάσει περισσότερες πει- ραματικές δυνατότητες των Windοws 11. Εντός του 2022, ο e-ΕΦΚΑ φιλοδοξεί να αυτοματο- ποιήσει την έκδοση των συντάξεων και να μονιμο- ποιήσει την ολοκλήρωση μιας σειράς από σημαντι- κές υπηρεσίες, αποκλει- στικά ηλεκτρονικά. Ήδη, έχουν τεθεί σε λειτουργία από τον e-ΕΦΚΑ 53 ηλε- κτρονικές υπηρεσίες, οι οποίες εξυπηρετούν χι- λιάδες ασφαλισμένους, συνταξιούχους, λογιστές, αγρότες και αυτοαπασχο- λούμενους. Η μονιμοποίηση τέτοιων υπηρεσιών, όπως τα ηλε- κτρονικά ραντεβού, η έκ- δοση ασφαλιστικής ενη- μερότητας, η κατάργηση της επίσκεψης στο κατά- στημα για την καταβολή του επιδόματος μητρό- τητας και η έκδοση απο- δεικτικού ασφαλιστικής ικανότητας, σε συνδυα- σμό με την επιτυχημένη λειτουργία του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555, συμβάλουν σημαντικά στη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων από τον ΕΦΚΑ. Στο πλαίσιο αυτό, ήδη προωθείται η αυτοματοποιημένη έκδοση συντάξεων, χωρίς τη συμ- μετοχή της Intrasoft, που αποτελεί εδώ και πολλές δεκαετίες τον κυρίαρχο πάροχο υπηρεσιών ανά- πτυξης και τροποποίησης λογισμικού του ΕΦΚΑ. Έως τον Ιούνιο του τρέ- χοντος έτους, εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η αυτοματοποιημένη διαδικασία για την ηλε- κτρονική αίτηση και την πληρωμή του επιδόματος ασθένειας για το σύνολο των ασφαλισμένων. Μεταξύ των ηλεκτρονι- κών εφαρμογών που θα ολοκληρωθούν εντός του 2022, συγκαταλέγεται και η αυτοματοποιημένη έκδοση των συντάξεων του τ. ΙΚΑ. Τέλος, θα «τρέξουν» οι με- ταπτώσεις και η ενσωμά- τωση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ-ΙΚΑ) όλων των μι- κρότερων τ. ταμείων που ενσωματώθηκαν στον ΕΦΚΑ, ενώ ηλεκτρονικά θα γίνεται και η διακίνηση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και η ενιαία ροή ανακεφαλαίωσης για περιπτώσεις διαδοχικής και παράλληλης ασφάλιση, των ασφαλισμένων από όλα τα ταμεία. Νέο ψηφιακό πρόσωπο e-ΕΦΚΑ με δικό του λογισμικό ΗMicrosoft τεστάρει νέα χαρακτηριστικά τωνWindows 11

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz