TM_73
10 24|5|2022 #073 Το Vodafone Business παρουσιάζει μία νέα γενιά υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις που υπόσχονται όχι μόνο την ψηφιοποίηση της καθημερινής διαχείρισης των εγκαταστάσεών τους και τη σημα- ντική ενεργειακή εξοικονόμηση μέσα από το Internet of Things στην εποχή του ESG, αλλά και την αυτοματοποίηση της επικοι- νωνίας τους με τους πελάτες. Η υπηρεσία Vodafone Energy Management προσφέρει την παρακολούθηση της κατανάλωσης ενέργειας σε πραγματι- κό χρόνο, συλλέγοντας στοιχεία και αναλύοντας δεδομένα με χρήση πιστοποιημένων μετρητών ενέργειας (MID) που εγκαθί- στανται στους ηλεκτρολογικούς πίνακες της επιχείρησης. Και καθιστά εφικτή την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση των λειτουργικών εξόδων επιχείρησης, αλλά και τον υπολογισμό της μελλοντικής κατανάλωσής της. Η υπηρεσία Vodafone Eco Quality Management επιτρέπει την παρακολούθηση επιπλέον περιβαλλοντικών παραγόντων, όπως εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), θερμοκρασία, υγρασία, φωτεινότητα, κίνηση, επίπεδα ήχου, διαρροή νερού, με «έξυπνο» τρόπο που βοηθά την επιχείρηση να βελτιώσει τις περιβαλλοντικές της επιδόσεις, να προλάβει τυχόν υπερβάσεις ορίων και να κατανοήσει καλύτερα τις επιπτώσεις τους στη λει- τουργία της επιχείρησης, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες στο προσωπικό της. Με την υπηρεσία Vodafone Desk booking , οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν σε πραγματι- κό χρόνο τη διαθεσιμότητα των θέσεων στους χώρους εργασίας τους, έχοντας πρόσβαση σε σχετικά στατιστικά δεδομένα και με εύκολη διαχείριση και οργάνωση των διαθέσιμων θέσεων μέσω της πλατφόρμας. Η υπηρεσία Digital Signage δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται από απόσταση το διαφημιστικό ή ενημερωτικό περιεχόμενο (video ή φωτογραφίες) που επιθυ- μούν να προβάλλεται στις οθόνες τους. Η Wolt αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της σε όλες τις πόλεις δραστηριότητάς της (Αθή- να, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά), μετατρέποντας το ωράριο λειτουργίας της σε 24ωρο, καθη- μερινά και τα Σαββατοκύριακα. Με την επέκταση του ωραρίου της, ηWolt προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές και δυνατότητες στους λάτρεις της εφαρ- μογής. Ξεκινώντας με δημοφιλείς χώρους εστίασης και mini market που προσφέ- ρουν τα προϊόντα τους μέσω της Wolt 7 ημέρες την εβδομάδα, όλο το 24ωρο, το δίκτυο της εφαρμογής εμπλουτίζεται συ- νεχώς με ολοένα και περισσότερα συνερ- γαζόμενα καταστήματα και με στόχο να καλύψει σταδιακά κάθε είδους ανάγκη, οποιαδήποτε στιγμή του 24ώρου. Υπενθυμίζεται ότι οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμ- ματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Επιπλέον, το menu συνοδεύεται από φωτογραφίες απλοποιώντας τις αγορές, ενώ μέσω του live tracking της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της πορεί- ας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο. Μάλιστα, σε περίπτωση που χρειαστεί, οι πελάτες της Wolt έχουν στη διάθεσή τους την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυ- πηρέτησης στο online delivery, η οποία απαντάει κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα. Vodafone Business: Ψηφιακή διαχείριση εγκαταστάσεων των επιχειρήσεων ΗWolt επεκτείνει το ωράριο λειτουργίας της σε 24/7
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz