TM_711

10 10|4|2025 #711 Η LG Electronics α νακοίνωσε τα πρώτα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2025, αναφέροντας ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,7 τρισεκατομμυρίων KRW και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,3 τρισεκατομ- μυρίων KRW. Για πρώτη φορά, τα έσοδα του πρώτου τριμήνου της LG ξεπέρασαν τα 22 τρισεκατομμύρια KRW. Παρά τις διαρκείς μακροοικονομικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας οικονομικής επιβράδυνσης, η έμφαση της εταιρείας στις επιχειρήσεις «ποιοτικής ανάπτυξης» έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο KRW για έκτη συνε- χή χρονιά, συνεχίζοντας να αντικατο- πτρίζουν μια σταθερή δομή κερδών. Τα αυξημένα έσοδα από τομείς με υψηλό περιθώριο κέρδους δημιούργησαν ένα ισχυρό αποτέλεσμα λειτουργικής επιτά- χυνσης, συμβάλλοντας στη διατήρηση μιας σταθερής δομής κερδών. Πρόσθε- τοι παράγοντες κερδοφορίας ήταν η αποτελεσματική κατανομή των πόρων, η εξομάλυνση του κόστους πρώτων υλών και εφοδιαστικής αλυσίδας και η αυξη- μένη ευελιξία στις παγκόσμιες παραγω- γικές λειτουργίες. Στον τομέα των οικιακών συσκευών, τα premium προϊόντα της LG διατήρησαν ισχυρή ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά. Η επιχείρηση εντοιχιζόμενων συσκευών, ένας τομέας B2B, μαζί με τις πωλήσεις βασικών εξαρτημάτων, όπως οι κινητήρες και οι συμπιεστές, συνέβα- λαν επίσης σημαντικά στην απόδοση. Η συνδρομητική δραστηριότητα της εται- ρείας, η οποία συνδυάζει υλικό και υπη- ρεσίες, επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς. Το 2025, η LG σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω τη σειρά προϊόντων που είναι έτοιμα για συνδρομή και τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, ενώ παράλληλα θα επιταχύνει την παγκόσμια εξάπλωση του συνδρομητικού της μοντέλου. Στον τομέα των λύσεων για τα μέσα ενημέ- ρωσης και ψυχαγωγίας, από φέτος, η LG ενοποιεί τις επιχειρήσεις της που βασίζο- νται σε οθόνες συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων, της πληροφορικής και της ταυτότητας για να δημιουργήσει μια συνέργεια στην πλατφόρμα διαφή- μισης και περιεχομένου που βασίζεται στο webOS, η οποία παραδοσιακά επι- κεντρώνεται στις Smart τηλεοράσεις. Η νέα έκθεση «Tech Trends 2025» της Deloitte α ναδει- κνύει τον κεντρικό ρόλ ο της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις, καταγράφοντας κορυφαίες τάσεις που επανα- προσδιορίζουν τη στρατηγική, την τεχνολογία και τη λειτουρ- γία τους. Τα κύρια συμπερά- σματα της έκθεσης είναι: • Η AI είναι παντού από τα κέ- ντρα δεδομένων μέχρι τις αί- θουσες διοίκησης. Έχει εξελι- χθεί σε αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρήσεων και ισχυρό εργαλείο για τη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσι- ών. Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητές της, οι οργανισμοί πρέπει να συν- δέσουν αποτελεσματικά τη στρατηγική τους, το ανθρώ- πινο δυναμικό, την τεχνολο- γική υποδομή και, κυρίως, τα δεδομένα τους. • Οι επιχειρήσεις συνδυάζουν υφιστάμενες και νέες τεχνολογίες σε μια ολιστική προσέγγιση, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και την πλήρη αξιοποίηση των τεχνολογικών δυνατοτήτων. • Οι μεμονωμένες τεχνολογίες δίνουν τη θέση τους σε ολοκλη- ρωμένες λύσεις που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε κλάδου. Και ενώ η AI κυριαρχεί στις συ- ζητήσεις, υπάρχουν μεγάλες ευ- καιρίες σε συναφείς τεχνολογίες, όπως οι χωρικές διεπαφές (spatial interfaces), οι επεξεργαστές νέας γενιάς (next-gen chipsets) και η κβαντική τεχνολογία. Ωστόσο, για να αξιοποιηθούν πλήρως, πρέ- πει να ξεπεραστούν προκλήσεις όπως η ανάπτυξή τους σε μεγάλη κλίμακα (scaling), η ποιότητα των δεδομένων και η κατανάλωση ενέργειας. Η AI ενσωματώνεται σε κάθε επιχειρησιακή διαδικασία, θέ- τοντας τις τεχνολογικές βάσεις για το μέλλον των εταιρειών. Για να πετύχει αυτό, χρειάζεται μια σύγχρονη τεχνολογική υποδο- μή που μπορεί να υποστηρίξει εργαζομένους, διαδικασίες και συστήματα σε μεγάλη κλίμα- κα. Η έκθεση «Tech Trends» της Deloitte αναδεικνύει τάσεις, οι οποίες αναμένεται να εξε- λιχθούν από καινοτόμες σε απαραίτητες μέσα στους επό- μενους 18-24 μήνες. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) από μεγάλους παρόχους (hyperscalers) αντί να τα αναπτύξουν από την αρχή, κάτι που τις βοηθά να υιοθετήσουν την AI πιο γρήγορα. Προκαταρκτικά κέρδη της LG για το Α’ τρίμηνο του 2025 Ο ρόλος της AI στις επιχειρήσεις από την Deloitte

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz