TM_71

8 20|5|2022 #071 Τα Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνη- σης προχωρούν στη μετάπτωση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ στις υποδομές του G-Cloud προκειμένου να βελτιωθεί η διαθεσιμότητα, η αξιοπιστία, η ταχύ- τητα ανταπόκρισης και εξυπηρέτησης των πολιτών. Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης μετάπτωσης, από την Πέμπτη 19 Μαΐου 2022 και ώρα 15:00 έως τη Δευτέρα 23 Μαΐου 2022 και ώρα 07:00, δεν θα είναι διαθέσιμο το σύ- νολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ίδιου του e-ΕΦΚΑ. Επιπλέον, η μη διαθεσιμότητα θα ισχύει και για μια σειρά Πληροφοριακών Συστημάτων τόσο του υπουργείου Εργασίας και Κοι- νωνικών Υποθέσεων όσο και λοιπών υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα, που υποστηρίζονται από τα συστήματα του e-ΕΦΚΑ. Στην κατηγορία αυτή ενδεικτι- κά υπάγονται: η έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας, η βεβαίωση προϋπηρε- σίας κ.ά. Στα συστήματα που επηρεά- ζονται περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ο ΕΟΠΥΥ, το ΣΕΠΕ, η ΕΡΓΑΝΗ, η ΑΑΔΕ, ο ΟΠΕΚΑ κ.ά., κατά το μέρος που βασίζο- νται στην άντληση πληροφοριών από τον e-ΕΦΚΑ. H Γερμανός Ιατρικά λόγω της πολυπλοκότητας των εργασιών της αναζητούσε μία σύγχρονη, αξιόπιστη λύση με την οποία θα μπορούσε να καλύψει συνολικά όλες τις επιχειρηματικές της ανάγκες. Με απόλυτη επιτυχία και εντός του χρονοδιαγράμματος ολο- κληρώθηκε από την Data Communication, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, η ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά. Η ομάδα της Data Communication, ύστερα από την αξιο- λόγηση των δεδομένων και των απαιτήσεων της Γερμανός Ιατρικά, πρότεινε ως ιδανικές λύσεις το Microsoft Dynamics 365 Business Central - InnovEra, το Microsoft Dynamics 365 CRM και το Microsoft Power BI. Η συγκεκριμένη υλοποίηση μέσω της διασύνδεσης των επιμέρους λύσεων παρέχει πλήρη σύνδεση, διαχείριση και παρακολούθηση του συνόλου των τμημάτων και διαδικασιών, ενόσω είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαι- τήσεις της ελληνικής νομοθεσίας και πλήρως εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις της myDATA της ΑΑΔΕ. Με την ολοκλήρωση και την παραλαβή του έργου, η Γερμανός Ιατρικά: • Ενοποίησε όλα τα συστήματα της με την εγγύηση και ασφάλεια της Microsoft. • Αύξησε την παραγωγικότητά της. • Απέκτησε ευέλικτη και δυναμική αναζήτηση ειδών τόσο στο Dynamics 365 Business Central-Innovera, όσο και στο e-shop της, ανά πάσα χρονική στιγμή. • Εμπλούτισε την ποικιλία των προωθητικών ενεργειών της. • Εναρμονίστηκε με την ΑΑΔΕ και συγκεκριμένα με την πλατ- φόρμα myDATA. • Απέκτησε άμεση πληροφόρηση και 360˚ εικόνα για κάθε πελάτη. • Παρέχει 24/7 εξυπηρέτηση πελατών. • Διαθέτει άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση για τη στρατηγική λήψη αποφάσεων. Ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά από την Data Communication Ο e-ΕΦΚΑ μεταφέρεται στο G-Cloud

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz