TM_70

12 19|5|2022 #070 Η αυξανόμενη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, όπως η επαυ- ξημένη και η εικονική πραγματικότητα, θα ωθήσει τις εταιρείες από τους κλάδους του λιανικού εμπορίου, των καταναλωτικών αγαθών και του τουρισμού, που έρχονται σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, να αυξήσουν τις επενδύσεις τους με στόχο να συνδυάσουν τον φυσικό και τον εικονικό κόσμο. Διαφορε- τικά κινδυνεύουν να μείνουν πίσω από τις εξελίξεις, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης παγκόσμιας μελέτης της Accenture. Η μελέτη, η οποία εκπονήθηκε με δείγμα 11.000+ καταναλωτών από 16 χώρες, διαπιστώνει ότι ενώ το 64% των καταναλωτών είχε ήδη αγοράσει ένα εικονικό αγαθό ή είχε λάβει μέρος σε μια εικονική εμπειρία ή υπηρεσία το περασμένο έτος, το ποσο- στό αυτό αναμένεται να αυξηθεί, καθώς το 83% δείχνει ενδιαφέρον να κάνει αγορές μέσω του metaverse. Επιπλέον, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι στη διαδι- κασία αγοράς ενός φυ- σικού προϊόντος επισκέ- φθηκε εταιρείες λιανικής πώλησης στον εικονικό κόσμο για να λάβει συμ- βουλές, να πραγματο- ποιήσει μια πληρωμή ή να περιηγηθεί σε μια σειρά προϊόντων, ενώ το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να το κάνει μέσα στον επόμενο χρόνο. Στους millennials, αυτά τα ποσοστά αυξάνονται σε 51% και 61% αντίστοιχα. Σύμφωνα με το Accenture Technology Vision 2022, Meet Me in the Metaverse: The Continuum of Technology and Experience Reshaping Business , το 55% των καταναλωτών δηλώνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους μετακινείται σταδιακά σε ψηφιακούς χώρους. Σε απάντηση, η συντριπτική πλειοψηφία (90%) των στελεχών λιανικής αναμένει ότι οι κορυ- φαίοι οργανισμοί θα ωθήσουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγματικό, αυξάνοντας την ανάγκη για ομαλή και απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου. Επιπλέον, το 72% των στελεχών δηλώνει ότι το metaverse θα έχει θετικό αντίκτυπο στους οργανισμούς τους, με το 45% να πιστεύει ότι θα προκαλέσει μεγάλες αλλαγές. Η κα Jill Standish, Senior Managing Director και Global Head of Accenture’s Retail industry group δήλωσε: «Η εποχή του metaverse έχει ήδη ξεκινήσει. Επομένως, για τις εταιρείες που έρχονται σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, η συζή- τηση δεν αφορά πλέον την απόφασή τους για το αν θα πάνε στο metaverse, αλλά για το πώς». Εκτός από τη δημιουργία νέων τρόπων για αγορές, ταξίδια και κοινωνικές συναναστροφές, τα εικονικά προϊόντα και οι τοποθε- σίες υπογραμμίζουν μια πιθανή ευκαιρία για αύξηση εσόδων σε όλους τους κλάδους. Ο κος Oliver Wright, Senior Managing Director και Global Head of Accenture’s Consumer Goods and Services industry group, δήλωσε: «Σε μια εποχή όπου ο ψη- φιακός κόσμος έχει γίνει εξίσου σημαντικός με τον φυσικό, οι εταιρείες που έρχονται σε άμεση επα- φή με τους καταναλωτές καλούνται να δημιουρ- γήσουν, να διαμορφώ- σουν και να εμπορευτούν προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες, οι οποίες μπο- ρούν να μετακινούνται μεταξύ του φυσικού και του εικονι- κού κόσμου. Και πρέπει να το κάνουν συντονίζοντας ένα δίκτυο ειδικών, δεξιοτήτων και τεχνολογιών που θα βοηθή- σουν στην πραγματοποίησή του. Οι εμπορικές εφαρμογές του metaverse βρίσκονται ακόμη σε αρχικό στάδιο, αλλά θα αναπτυχθούν πολύ γρήγορα επειδή οι καταναλωτές το περι- μένουν. Τα επιτυχημένα καταναλωτικά brands θα είναι εκείνα που θα συνεργάζονται με τους καταναλωτές και το οικοσύ- στημα του metaverse για να δημιουργήσουν ψηφιακά προϊ- όντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται σε αυτές τις ταχέως αναδυόμενες ανάγκες». Accenture: Στροφή των καταναλωτών στην «εικονική διαβίωση» Πώς να ενισχύσετε τοWi-Fi σε όλο το γραφείο Δεν είναι λίγες οι φορές που ευθύνεται ο πάροχος για τα προβλήματα σύνδε- σης, τα οποία εμποδίζουν την απρό- σκοπτη εργασία. Ωστόσο, η θέση που τοποθετείται το ρούτερ είναι επίσης ύψιστης σημασίας για την αποδοτικό- τητα της σύνδεσης. Το πιο σύνηθες λάθος είναι το να φυ- λάσσεται το ρούτερ σε ντουλάπι ή να είναι κρυμμένο, γιατί έτσι εμποδίζεται το εύρος του σήματος Wi-Fi. Επιπλέον, δεν θα πρέπει να τοποθετείται κοντά σε ηλεκτρικές συσκευές, π.χ. τηλεόρα- ση, φούρνος μικροκυμάτων, γιατί δια- ταράσσεται η σύνδεση. Μια καλή πρακτική είναι να τοποθετεί- ται το ρούτερ σε κεντρικό σημείο του γραφείου, μιας και το ρούτερ εκπέμπει σήμα προς όλες τις κατευθύνσεις και έτσι θα μπορεί να φτάσει σε περισσό- τερα σημεία.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz