TM_698
12 21|3|2025 #698 Η ERGO Ασφαλιστική επιβεβαίωσε για μια ακόμη χρονιά τη στήριξή της στο δρομικό κίνημα, διατηρώντας τον ρόλο της ως Μέγας Χορηγός του Ημιμαρα- θωνίου Αθήνας 2025 και συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχία της φετινής διοργάνωσης. Η ΕRGO Ασφαλιστική συνεχίζει να υποστηρίζει έμπρακτα τον αθλητισμό, όπως και τους αγώνες Run Greece, προσφέροντας ασφάλιση σε όλους τους συμμετέχοντες απέναντι στον κίνδυνο ατυχήματος. Με το μήνυμα «ERGO για όλους», η εταιρεία προσκά- λεσε δρομείς, θεατές και εθελοντές να συμμετάσχουν σε αυτή τη μεγάλη γιορ- τή του αθλητισμού, απολαμβάνοντας αυτήν την εμπειρία με ασφάλεια. Από τα εγκαίνια της ERGO Athens Half Marathon Expo, μέχρι και την ολοκλήρωση του Ημιμαραθωνίου και του αγώνα 5km, η ERGO ενίσχυσε τη δι- οργάνωση μέσα από μια σειρά δράσεων που ανέδειξαν τη σημασία της φροντί- δας, της συμπερίληψης και της αλληλεγ- γύης στον αθλητισμό. Η γιορτή ξεκίνησε πρώτα από τα γρα- φεία της ERGO, όπου οι εργαζόμενοι της εταιρείας και τα πάνω από 450 μέλη της ERGO Running Team είχαν την ευκαι- ρία να αφήσουν το δικό τους μήνυμα ενθάρρυνσης στον πίνακα ERGO και να φωτογραφηθούν με συναδέλφους τους δρομείς. Το Σάββατο, 8 Μαρτίου, ανήμε- ρα της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας, η ERGO πραγματοποίησε μια ξεχωριστή δράση στην ERGO Athens Half Marathon Expo, αφιερωμένη στις γυναίκες δρομείς. Την ημέρα του αγώνα, η ERGO εκτός από την προστασία που προσέφερε στους δρομείς, δημιούργησε σημεία εμψύχω- σης κατά μήκος όλων των διαδρομών με DJ, ομάδα κρουστών και εμψυχωτές, ενι- σχύοντας τη μοναδική ατμόσφαιρα του Ημιμαραθωνίου. Με επιτυχία ολοκληρώθηκε συνέδριο του Skroutz για το e-Commerce Η ERGO είναι ο μέγας χορηγός του Ημιμαραθωνίου Αθήνας 2025 Το συνέδριο «The Power of e-Commerce by Skroutz» ολοκλη- ρώθηκε με μεγάλη συμμετοχή από επαγγελματίες εμπόρους και brands, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση για τις εξελί- ξεις του κλάδου παγκοσμίως. Το all-day συνέδριο που διοργά- νωσε τ ο Skroutz , π ροσέφερε πολύτιμα δεδομένα για τις τάσεις του κλάδου και τις νέες παγκόσμιες αγορές και παρουσίασε τα πιο καινοτόμα εργαλεία στο χώρου του e-Commerce. Όπως ανέφερε ο κος Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO & Co- Founder στην αρχή του συνεδρίου, στόχος του Skroutz είναι να απλοποιήσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική εμπειρία για τους καταναλωτές και να βοηθήσει τους περισσότερους από 8.000 συνεργάτες να αναπτυχθούν σε νέες αγορές. Τη σκυτάλη πήρε η κα Εριέττα Τοσίδου, Commercial Director, όπου αναφέρ- θηκε στις αλλαγές που συμβαίνουν διαρκώς στον χώρο του e- Commerce, με μόνη σταθερά την τέλεια εμπειρία του κατανα- λωτή στις ηλεκτρονικές αγορές. Οι δύο παράλληλες ενότητες του συνεδρίου εστίασαν σε ση- μαντικά θέματα που απασχολούν τόσο τους εμπόρους όσο και τα brands.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz