TM_694
12 17|3|2025 #693 Για περισσότερα από 20 χρό- νια, τ ο Google Workspace εί- ναι κάτι περισσότερο από μία σουίτα εργαλείων. Είναι ένας χώρος όπου οι ομάδες δημι- ουργούν, αναπτύσσονται και εξελίσσονται μαζί. Η Google έχει ενδυναμώσει περισσότε- ρες από 10 εκατομμύρια επι- χειρήσεις όλων των μεγεθών — από καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις έως παγκόσμιες επιχειρήσεις— να μεταμορ- φώσουν τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται. Η Google για να βοηθήσει ακόμα περισσότερους οργανισμούς να λειτουργούν καλύτε- ρα, επέκτεινε την υποστήριξη γλωσσών σε επιπλέον γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής. Αυτή η επέκτα- ση καθιστά τ ο Gemini γ ια το Workspace ολοένα και πιο προ- σβάσιμο σε πάνω από 1 δισε- κατομμύριο ανθρώπους, των οποίων πλέον η μητρική γλώσ- σα υποστηρίζεται. Είτε γράφετε κείμενα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ένα έγγραφο (Doc), είτε συνοψίζετε λεπτομέ- ρειες από πολλαπλά αρχεία στο Drive, είτε ενημερώνεστε για τα εισερχόμενά σας στο Gmail, μπορείτε πλέον να το κάνετε σε οποιαδήποτε από τις διαθέσι- μες γλώσσες μέσω του πλαϊνού πλαισίου. Η δημιουργία εικόνων υποστηρίζεται, επίσης, στις γλώσσες που είναι διαθέσιμες. Νέα στοιχεία από τ η Visa α ποκαλύπτουν ότι οι δαπάνες των κατόχω ν καρτών Visa στην κατηγορία της ψυχαγωγίας gaming στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 16,7% σε ετήσια βάση το 2024, αντιπροσωπεύο- ντας ρυθμό ανάπτυξης 40% υψηλότερο από τη συνολική αύξηση των δαπανών των κατόχων καρτών Visa. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι δαπάνες για αγορές υπηρεσιών ψυχαγωγίας gaming αυξήθηκαν κατά 60% περισσότερο από τα ταξίδια, 75% περισσότερο από τη μόδα και 85% περισσότερο από το θέα- τρο και τον κινηματογράφο κατά το τε- λευταίο έτος, καθιστώντας τον έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Visa, οι gamers ξοδεύουν περισσότερα και πραγματοποιούν περισσότερες συναλ- λαγές σε σύγκριση με τον μέσο κάτοχο κάρτας Visa στην Ευρώπη, με εκείνους στην Ισπανία να ξοδεύουν τα περισσό- τερα για ψυχαγωγία gaming και εκείνους στην Ουγγαρία να έχουν τον υψηλότερο αριθμό συναλλαγών κατά μέσο όρο. Η έρευνα της Visa υπογραμμίζει την αυ- ξανόμενη επιρροή των δημιουργών πε- ριεχομένου στις αγορές που σχετίζονται με gaming, με πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των gamers να δηλώνουν ότι οι δημιουργοί περιεχομένου διαδραματί- ζουν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις των δαπανών τους. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) αλληλεπιδρούν με influencers gaming τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, σύμφωνα με τη Visa, ποσοστό που αυξάνεται σε επτά στους δέκα (70%) σε ό,τι αφορά gamers ηλικίας 18 έως 24 ετών. Καθώς αυξάνεται η ζήτηση για περιεχό- μενο ψυχαγωγίας gaming, αυξάνεται και η προσφορά – με τη Visa να διαπιστώνει ότι τρεις στους δέκα (30%) gamers είτε κάνουν streaming (11%) είτε μοιράζο- νται περιεχόμενο σχετικό με παιχνίδια στα social media (19%). Από αυτούς που δημιουργούν περιεχόμενο, ένας στους πέντε (21%) θεωρεί τον εαυτό του «δη- μιουργό περιεχομένου gaming», ενώ περισσότεροι από τους μισούς (52%) θα σκέφτονταν να γίνουν στο μέλλον. Η Visa διαπιστώνει ότι σχεδόν εννέα στους δέκα (91%) gamers πιστεύουν ότι η καρι- έρα του gaming influencer έχει γίνει πιο ελκυστική τα τελευταία τρία χρόνια. Το Gemini στο GoogleWorkspace πλέον υποστηρίζει τα ελληνικά Οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν πολλά χρήματα σε ψυχαγωγικό gaming
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz