TM_694

12 17|3|2025 #693 Για περισσότερα από 20 χρό- νια, τ ο Google Workspace εί- ναι κάτι περισσότερο από μία σουίτα εργαλείων. Είναι ένας χώρος όπου οι ομάδες δημι- ουργούν, αναπτύσσονται και εξελίσσονται μαζί. Η Google έχει ενδυναμώσει περισσότε- ρες από 10 εκατομμύρια επι- χειρήσεις όλων των μεγεθών — από καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις έως παγκόσμιες επιχειρήσεις— να μεταμορ- φώσουν τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται. Η Google για να βοηθήσει ακόμα περισσότερους οργανισμούς να λειτουργούν καλύτε- ρα, επέκτεινε την υποστήριξη γλωσσών σε επιπλέον γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής. Αυτή η επέκτα- ση καθιστά τ ο Gemini γ ια το Workspace ολοένα και πιο προ- σβάσιμο σε πάνω από 1 δισε- κατομμύριο ανθρώπους, των οποίων πλέον η μητρική γλώσ- σα υποστηρίζεται. Είτε γράφετε κείμενα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ένα έγγραφο (Doc), είτε συνοψίζετε λεπτομέ- ρειες από πολλαπλά αρχεία στο Drive, είτε ενημερώνεστε για τα εισερχόμενά σας στο Gmail, μπορείτε πλέον να το κάνετε σε οποιαδήποτε από τις διαθέσι- μες γλώσσες μέσω του πλαϊνού πλαισίου. Η δημιουργία εικόνων υποστηρίζεται, επίσης, στις γλώσσες που είναι διαθέσιμες. Νέα στοιχεία από τ η Visa α ποκαλύπτουν ότι οι δαπάνες των κατόχω ν καρτών Visa στην κατηγορία της ψυχαγωγίας gaming στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 16,7% σε ετήσια βάση το 2024, αντιπροσωπεύο- ντας ρυθμό ανάπτυξης 40% υψηλότερο από τη συνολική αύξηση των δαπανών των κατόχων καρτών Visa. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι δαπάνες για αγορές υπηρεσιών ψυχαγωγίας gaming αυξήθηκαν κατά 60% περισσότερο από τα ταξίδια, 75% περισσότερο από τη μόδα και 85% περισσότερο από το θέα- τρο και τον κινηματογράφο κατά το τε- λευταίο έτος, καθιστώντας τον έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Visa, οι gamers ξοδεύουν περισσότερα και πραγματοποιούν περισσότερες συναλ- λαγές σε σύγκριση με τον μέσο κάτοχο κάρτας Visa στην Ευρώπη, με εκείνους στην Ισπανία να ξοδεύουν τα περισσό- τερα για ψυχαγωγία gaming και εκείνους στην Ουγγαρία να έχουν τον υψηλότερο αριθμό συναλλαγών κατά μέσο όρο. Η έρευνα της Visa υπογραμμίζει την αυ- ξανόμενη επιρροή των δημιουργών πε- ριεχομένου στις αγορές που σχετίζονται με gaming, με πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των gamers να δηλώνουν ότι οι δημιουργοί περιεχομένου διαδραματί- ζουν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις των δαπανών τους. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) αλληλεπιδρούν με influencers gaming τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, σύμφωνα με τη Visa, ποσοστό που αυξάνεται σε επτά στους δέκα (70%) σε ό,τι αφορά gamers ηλικίας 18 έως 24 ετών. Καθώς αυξάνεται η ζήτηση για περιεχό- μενο ψυχαγωγίας gaming, αυξάνεται και η προσφορά – με τη Visa να διαπιστώνει ότι τρεις στους δέκα (30%) gamers είτε κάνουν streaming (11%) είτε μοιράζο- νται περιεχόμενο σχετικό με παιχνίδια στα social media (19%). Από αυτούς που δημιουργούν περιεχόμενο, ένας στους πέντε (21%) θεωρεί τον εαυτό του «δη- μιουργό περιεχομένου gaming», ενώ περισσότεροι από τους μισούς (52%) θα σκέφτονταν να γίνουν στο μέλλον. Η Visa διαπιστώνει ότι σχεδόν εννέα στους δέκα (91%) gamers πιστεύουν ότι η καρι- έρα του gaming influencer έχει γίνει πιο ελκυστική τα τελευταία τρία χρόνια. Το Gemini στο GoogleWorkspace πλέον υποστηρίζει τα ελληνικά Οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν πολλά χρήματα σε ψυχαγωγικό gaming

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz