TM_69
10 18|5|2022 #069 Νέα έρευνα της Digital Realty αποκα- λύπτει ότι το 65% των IT leaders σε ορι- σμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου, δηλώνουν ότι πρέπει να ενισχύσουν την ικανότητα των ομάδων τους στην ανάλυση δεδομένων για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί αντλώντας τη μέγιστη αξία που μπορούν να τους προσφέρουν τα δεδομένα. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 78% όταν εστιάζου- με σε επιχειρήσεις της Βόρειας Αμερικής, σε σύγκριση με ποσοστό 63% σε επιχει- ρήσεις της Λατινικής Αμερικής, 55% σε ευρωπαϊκές επιχειρήσεις και 48% στις επιχειρήσεις της Ασίας. Περισσότεροι από ένας στους πέντε (21%) των IT leaders παγκοσμίως, υπογράμμι- σαν ότι η έλλειψη εσωτερικού ταλέντου για την ανάλυση δεδομένων καθώς και η έλλειψη ταλέντου στη δημιουργία τεχνι- κής ικανότητας (21%), αποτελούν τα με- γαλύτερα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί τους κατά την άντληση πλη- ροφοριών από τα δεδομένα τους. Η έρευνα δείχνει ότι το 17% των IT leaders αναμένουν ότι οι πληροφορίες που βασί- ζονται στα δεδομένα, θα τους βοηθήσουν να προσελκύσουν περισσότερα ταλέντα στο μέλλον, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι υποψήφιοι θα προσελκύονται από ορ- γανισμούς που κάνουν αποτελεσματική χρήση των δεδομένων τους. Αυτό είναι πιθανό να έχει αλλεπάλληλες προεκτάσεις καθιστώντας τις επιχειρήσεις με εξειδίκευ- ση στη διαχείριση δεδομένων πιο θελκτι- κές στο ανθρώπινο δυναμικό με δεξιότη- τες διαχείρισης δεδομένων, κάνοντάς τες ακόμα πιο ανταγωνιστικές. Οι ερευνητές του Aston University ανέπτυξαν σύστημα φαναρι- ών τεχνητής νοημοσύνης που θα φέρει το τέλος των μποτιλιαρι- σμάτων στους δρόμους. Το μοντέλο εκπαιδεύτηκε με μία πλατ- φόρμα προσομοίωσης κίνησης, μαθαίνοντας πώς να χειρίζεται διαφορετικά σενάρια και πώς να προσαρμόζεται σε διαφορε- τικές συνθήκες. Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη συνδέεται με κάμερες παρακολούθησης της κυκλοφορίας και ρυθμίζει τα φανάρια ανάλογα. Οι ερευνητές δήλωσαν ότι το σύστημα προσομοίωσης αυτό ξε- κίνησε ως ένα παιχνίδι ελέγχου της κυκλοφορίας που με κάθε πέ- ρασμα αυτοκινήτου από μια διασταύρωση παίρνει μία «ανταμοι- βή», ενώ κάθε φορά που δημιουργείται ουρά παίρνει μία «ποινή». Το επόμενο στάδιο λοιπόν είναι να εγκατασταθεί το πρόγραμμα σε μια οποιαδήποτε διασταύρωση και να ξεκινήσει να μαθαίνει αυτόνομα, ώστε αργότερα να γίνει η εγκατάσταση και δοκιμή του σε πραγματικές διασταυρώσεις με φανάρια. Η Digital Realty αποδεικνύει την αναγκαιότητα των IT leaders να αναβαθμίσουν τις δεξιότητες των ομάδων τους Τέλος το μποτιλιάρισμα με τη βοήθεια του AI
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz