TM_682

8 26|2|2025 #682 Το 5ο Women in Digital Forum έρχε- ται στις 6 Μαρτίου να αναδείξει τον ρόλο των γυναικών στη δι- αμόρφωση του σύγ- χρονου επιχειρηματι- κού και τεχνολογικού περιβάλλοντος. Σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη, η βιωσιμότητα και το συμπεριληπτικό marketing επαναπροσδιορίζουν τις στρα- τηγικές των επιχειρήσεων, οι γυναίκες δεν είναι απλώς μέρος της εξίσωσης, είναι οι κινητήριες δυνάμεις της αλλαγής. Το συ- νέδριο επικεντρώνεται σε τρεις μεγάλες θεματικές που καθορί- ζουν το μέλλον της επιχειρηματικότητας και της τεχνολογίας. Αυτές οι θεματικές είναι: • Η πρώτη αφορά το συμπεριληπτικό branding και το νέο επι- χειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στην αυθεντικότητα και τη διαφάνεια. Η γυναικεία καταναλωτική συμπεριφορά έχει αλλάξει και πλέον δεν αρκείται σε προσεγγίσεις που αναπαράγουν στε- ρεότυπα. Οι γυναίκες αναζητούν επιχειρήσεις που προωθούν την κοινωνική ευθύνη, τη διαφορετικότητα και τη θετική αλλαγή. • Η δεύτερη θεματική αφορά τη βιωσιμότητα και την επιχειρη- ματική ευθύνη. Οι γυναίκες παγκοσμίως δίνουν προτεραιότητα στη βιώσιμη κατα- νάλωση, με το 91% αυτών να πραγμα- τοποιούν έρευνα πριν από μια αγορά, αξιολογώντας τις πε- ριβαλλοντικές και κοινωνικές πρακτικές μιας επιχείρησης. Η κυριαρχία των ψηφια- κών τεχνολογιών έχει δημιουργήσει μια νέα γενιά ενημερωμένων καταναλωτριών που απαιτούν διαφάνεια, υπεύθυνη παραγωγή και κοινωνικό αντίκτυπο. • Η τρίτη θεματική αφορά το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες έχουν μετατραπεί στους μεγαλύτερους διαμορφωτές τάσεων στον ψηφιακό κόσμο. Το 84% των influencers στα social media εί- ναι γυναίκες, γεγονός που σημαίνει ότι δεν είναι απλώς κατα- ναλώτριες, αλλά δημιουργοί περιεχομένου που επηρεάζουν τις αποφάσεις άλλων γυναικών. Το αυθεντικό περιεχόμενο που δημιουργείται από γυναίκες για γυναίκες έχει μεγαλύτερη απή- χηση και επιτυχία σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες. Για να συμμετέχετε στο 5οWomen in Digital Forum μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας εδώ . Το 5οWomen in Digital Forum αναδεικνύει τον ρόλο των γυναικών Στην τελική ευθεία βρίσκεται η οργά- νωση της ελληνικής αποστολής για τη διεθνή συνεδριακή έκθεση MWC Barcelona 2025 , η οποία θα πραγματο- ποιηθεί από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου 2025, στο εκθεσιακό κέντρο Fira Gran Via στην Βαρκελώνη. Στη φετινή αποστολή συμ- μετέχουν περισσότερες από 37 καινοτό- μες εταιρείες και είναι η μεγαλύτερη πα- ρουσία που θα έχει η Ελλάδα στην MWC Barcelona τα τελευταία χρόνια. Η ελληνική αποστολή οργανώνεται από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνη- σης, την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και τον Σύνδεσμο Επιχειρήσε- ων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδας (ΣΕΚΕΕ). Η Ελλάδα συμμετέχει με εθνικό περίπτερο για 12η συνεχόμενη χρονιά. Κάθε χρόνο συγκεντρώνει το ενδιαφέ- ρον και την προσοχή του συνόλου του κλάδου της τεχνολογίας, των τηλεπικοι- νωνιών και της πληροφορικής. Αποτελεί το σημείο συνάντησης των κορυφαίων στελεχών της αγοράς και προσελκύει επισκέπτες από όλο το φάσμα των επι- χειρήσεων, που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών. Όπως δήλωσε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κος Δημήτρης Παπα- στεργίου, κατά τη διάρκεια της παρου- σίασης της ελληνικής αποστολής: «Το ελληνικό οικοσύστημα καινοτομίας βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης και είναι ιδιαίτερα σημαντικό αυτή η πρόοδος να συνοδεύεται από την ανάλογη εξωστρέ- φεια. Συμμετέχουμε ενεργά στη διεθνή έκθεση MWC Barcelona 2025, βάσει του συνεχώς αναβαθμισμένου ρόλου μας σε κρίσιμους τεχνολογικούς τομείς, όπως το διάστημα. Φέτος εξάλλου είναι κομ- βική χρονιά για τα διαστημικά έργα της Ελλάδας, όπως το “Εθνικό Πρόγραμμα Μικροδορυφόρων”, για τα οποία το προ- ηγούμενο διάστημα έχει γίνει σημαντική δουλειά. Επιπλέον, σ’ αυτή τη χρονική συγκυρία απαιτείται πανευρωπαϊκά και οι επιχειρήσεις να κινηθούν περισσότε- ρο οργανωμένα και συντεταγμένα, ώστε να αναπτύσσουν άμεσα λύσεις. Η έκθε- ση είναι μια εξαιρετική ευκαιρία σε αυτή την κατεύθυνση». Για 12η συνεχή χρονιά η Ελλάδα στο MWC Barcelona

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz