TM_681

6 25|2|2025 #681 Η νεοσύστατη εταιρεία τεχνητής νοημοσύ- νης xAI τ ου Elon Musk παρουσίασε το Grok- 3, το οποίο υπερέχει έναντι μοντέλων όπως το Google Gemini της Alphabet, το μοντέλο V3 της DeepSeek, το Claude της Anthropic και το GPT-4o της OpenAI, ειδικά σε το- μείς όπως τα μαθημα- τικά, οι επιστήμες και ο προγραμματισμός. Ο Musk δήλωσε ότι το νέο μοντέλο έχει «πάνω από 10 φορές» την υπολογιστική ισχύ του προκατόχου του και ότι η προεκπαίδευσή του ολοκληρώθηκε στις αρχές Ιανουαρίου. Η xAI παρουσίασε, επίσης, τη νέα μη- χανή αναζήτησης DeepSearch, ένα chatbot συλλογισμού που εκφράζει τη διαδικασία κατανόησης ενός ερωτήμα- τος και τον τρόπο σχεδιασμού της απά- ντησής του. Η λειτουργία αυτή ενσωμα- τώνει επιλογές για έρευνα, καταιγισμό ιδεών και ανάλυση δεδομένων. Επιπλέ- ον, η ομάδα του Musk αποκάλυψε τα σχέδια για την κυκλοφορία ενός chatbot φωνής «το συντομότερο δυνατό». Το Grok-3 είναι ήδη διαθέσιμο στους συνδρομητές Premium+ στο X. Παράλ- ληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα συνδρομή SuperGrok, που θα επιτρέπει τη χρήση του bot τόσο μέσω της εφαρ- μογής για κινητά όσο και μέσω της συ- γκεκριμένη ς ιστοσελίδας . Παρουσιάστηκε το νέο AI Chatbot Grok-3 της xAI Η ΑΙ προσφέρει αυτοματοποίηση και διευκολύνει τη ροή της πληροφορίας, επιτρέποντας στους υπεύθυνους προ- σλήψεων να έχουν περισσότερο χρόνο για ό,τι δεν μπορεί να αντικαταστήσει η τεχνολογία – δηλαδή την ενσυναίσθητη, ανθρωποκεντρική σύνδεση. Καθώς η τε- χνολογία εξελίσσονται, το ίδιο συμβαίνει και με τις προσδοκίες των εργαζομένων. Η ανάγκη για ταχύτερες, πιο αποτελε- σματικές και εξατομικευμένες εμπειρίες δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη. Το τοπίο στον κλάδο παροχής υπηρεσι- ών ανθρώπινου δυναμικού δεν αποτελεί εξαίρεση: Η εύρεση του κατάλληλου τα- λέντου τη σωστή στιγμή μπορεί να είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί δέσμευση πόρων. Με την τεχνητή νοη- μοσύνη, η Adecco μ εταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο αναζητά εργαζόμε- νους, χωρίς να ξεχνάει τη μοναδικότητα του κάθε ατόμου και της επαγγελματικής του αναζήτησης. Η έρευνα Global Workforce of the Future 2024 καταδεικνύει ότι σε αυτήν την «Έξυπνη Εποχή» – όπου η τεχνητή νο- ημοσύνη και οι άνθρωποι οδηγούν την καινοτομία μαζί – η ανθρώπινη επικοι- νωνία κάνει τη διαφορά στις υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού. Το 2024, το 76% των εργαζομένων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι εκτιμούν τις γνώ- σεις ενός Recruiter - Σύμβουλου εργασί- ας, σε αντιδιαστολή με το 64% το 2023. Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει αυτο- ματοποίηση και διευκολύνει τη ροή της πληροφορίας, επιτρέποντας στους υπεύ- θυνους προσλήψεων να έχουν περισσό- τερο χρόνο για ό,τι δεν μπορεί να αντι- καταστήσει η τεχνολογία – δηλαδή την ενσυναίσθητη, ανθρωποκεντρική σύν- δεση. Ειδικότερα, στον Όμιλο Adecco, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται με τους εξής στόχους: Ενίσχυση της παραγωγικότητας: Η τεχνητή νοημοσύνη εκσυγχρονίζει τις διοικητικές εργασίες, απελευθερώνο- ντας χρόνο για πιο δημιουργικές διαδι- κασίες και ανθρώπινες σχέσεις. Βελτίωση χρόνου κάλυψης θέσεων: Προηγμένοι αλγόριθμοι αναλύουν βάσεις δεδομένων για να εντοπίσουν τους καλύ- τερους υποψήφιους γρήγορα και με ακρί- βεια, μειώνοντας τον χρόνο που απαιτεί- ται για την κάλυψη ανοιχτών θέσεων. Μείωση του διαδικαστικού φόρτου: Με την αυτοματοποίηση των ροών ερ- γασίας, οι υπεύθυνοι μπορούν να αφιε- ρώσουν λιγότερο χρόνο σε μη αυτόμα- τες διαδικασίες και περισσότερο χρόνο σε ουσιαστικές επικοινωνίες. Μέσω της στρατηγικής του συνεργασίας με την Microsoft και τ η Salesforce , ο Όμιλος Adecco θεμελιώνει ένα μέλλον στο οποίο η χρήση της τεχνητής νοημο- σύνης δεν είναι μόνο να εξυπηρετεί την αποτελεσματικότητα και τον περιορισμό των δαπανών, αλλά τους ανθρώπους και τα επαγγελματικά τους όνειρα. Η Adecco αναζητά εργαζόμενους με χρήση ΑΙ

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz