TM_675
10 17|2|2025 #675 Η Sunlight Group π ροχωράει σε στρα- τηγική αναπροσαρμογή και εσωτερική αναδιάρθρωση με στόχο να εστιάσει στις βασικές της προτεραιότητες και να επιταχύνει την ανάπτυξή της στην ταχέ- ως εξελισσόμενη αγορά αποθήκευσης ενέργειας. Η συγκεκριμένη πρωτοβου- λία, που υλοποιείται μέσω στοχευμένων συναλλαγών, βελτιστοποιεί το χαρτοφυ- λάκιο της Sunlight και δημιουργεί αξία μέσω ενίσχυσης της διοικητικής καθο- δήγησης και της παροχής κινήτρων. Η Sunlight Group, μέσω των θυγατρι- κών της Triathlon Group, αποεπενδύει το πλειοψηφικό της μερίδιο (47,88%) στην Voltabox AG («VBX»). Επιπλέον, ως μέρος αυτής της στρατηγικής αναπροσαρμο- γής, περιλαμβάνεται η πώληση του 99% της EKM Elektronik GmbH, καθώς και η πώληση της IBR Solutions GmbH. Με την ολοκλήρωση των ανωτέρω συναλλαγών, ο Όμιλος Sunlight, μέσω της εξ ολοκλή- ρου έμμεσης θυγατρικής του, Triathlon Batterien GmbH, στοχεύει να αποκτήσει από την VBX την VoltaMobil, έναν πά- ροχο λύσεων μπαταριών υψηλής τάσης για εξειδικευμένες εφαρμογές, όπως οι κατασκευές, η γεωργία, τα λεωφορεία και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Η ομάδα της VoltaMobil, με εξειδίκευση στη διαχείριση έργων, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση, θα διασφαλίσει την ομαλή μετάβαση, επι- τρέποντας στη Sunlight Group να βελ- τιστοποιήσει το χαρτοφυλάκιό της σε βασικούς τομείς ανάπτυξης. Η Schneider Electric δ ημοσίευσε την τρίτη έκδοση της έρευ- νας καταναλωτών σε ένα white paper με τίτλο «Εξελισσόμενη οικιακή κατανάλωση ενέργειας: Προθέσεις, ενέργειες και εμπό- δια για καλύτερη ενεργειακή απόδοση στο σπίτι». Η έρευνα δι- εξήχθη σε 13.000 άτομα από 11 χώρες σε όλο τον κόσμο και αποκάλυψε τις παγκόσμιες στάσεις απέναντι στην ενεργειακή απόδοση των νοικοκυριών, τη βιωσιμότητα και την έξυπνη οι- κιακή τεχνολογία. Η κατανάλωση ενέργειας στα νοικοκυριά αποτελεί τον κύριο παράγοντα εκ- πομπών και έχει αυξηθεί σταθερά τα τελευταία χρό- νια, λόγω της αύξησης των ενεργοβόρων οικιακών συσκευών. Αυτή η τάση, σε συνδυασμό με τις εκρηκτι- κές αυξήσεις στο κόστος ενέργειας και τις δραματι- κές επιπτώσεις της κλιματι- κής αλλαγής, έχει ενισχύσει την ευαισθητοποίηση σχε- τικά με την κατανάλωση ενέργειας στο σπίτι. Η παρούσα έκθεση εστιάζει σε συμπεριφορές, εμπόδια και τον βαθμό ετοιμότητας για την υιοθέτηση λύσεων εξοικονόμησης ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα φετινά αποτελέσματα αναδεικνύουν ένα σημαντικό χάσμα, μεταξύ συνειδητοποίησης και δράσης. Το 82% των ερωτηθέντων θε- ωρεί την ενεργειακή απόδοση «αρκετά σημαντική» ή «πολύ σημαντική», ενώ το 84% δήλωσε ότι η ενεργειακή απόδοση είναι η κορυφαία βελτίωση που επιθυμούν για το σπίτι τους. Επιπλέον, το 70% απάντησε ότι η μείωση του αποτυπώματος άνθρακα είναι «σημαντική» για αυτούς. Ωστόσο, μόνο λίγοι λαμβάνουν τα πιο αποτελεσματικά μέ- τρα για τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Μόλις το 44% ρυθμίζει τακτικά τη θερμοκρασία του χώρου του, παρότι αυτή είναι μία από τις πιο αποδοτικές πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας. Ταυτόχρονα, το 58% των ιδιοκτητών κατοικιών δη- λώνει ότι η κύρια στρατηγική του για εξοικονόμηση ενέργειας είναι να σβήνει τα φώτα, παρόλο που ο φωτισμός αντιστοιχεί μόλις στο 5% των λογαριασμών ηλεκτρι- κής ενέργειας. Η δεύτερη πιο δημοφιλής πρακτική, η αποσύνδεση αχρησιμο- ποίητων φορτιστών (48%) έχει, επίσης, ελάχιστο αντί- κτυπο, εξοικονομώντας μόλις 0,26 δολάρια ανά φορτιστή ετησίως. Η έκθεση αποκαλύπτει μια ακόμη υπερβολική έμφαση στον φωτισμό, όσον αφορά στις τεχνο- λογίες οικιακής ενέργειας που διαθέτουν οι κατα- ναλωτές. Το 52% πιστεύει ότι ο έξυπνος φωτισμός βελτιώνει την ενεργειακή απόδοση. Παρότι το 24% διαθέτει έξυπνο φωτισμό, μόνο το 21% έχει έξυπνο θερμοστάτη, ενώ λιγότεροι από τους μισούς (46%) αναγνωρίζουν τα οφέλη του στην εξοικονόμηση ενέργειας, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν αποδείξεις, πως μπορεί να μειώσει τους λογαριασμούς έως και 30% ετησίως. Η Sunlight Group βελτιστοποιεί το χαρτοφυλάκιό της Η Schneider Electric ερεύνησε την ενεργειακή απόδοση κατοικιών
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz