TM_668
6 6|2|2025 #668 Η Cosmote σ το πλευρό των συνδρομη- τών της στα νησιά της Σαντορίνης, της Αμοργού, της Ανάφης και της Ίου, που λόγω της έντονης σεισμικής δραστηριό- τητας στις συγκεκριμένες περιοχές έχουν αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας, και προσφέρει δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και απεριόρι- στα GB για χρήση internet από το κινητό για 15 ημέρες, σε όλους τους συνδρομη- τές – οικιακούς και εταιρικούς – κινητής - συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρ- τοκινητής. Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομη- τές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίη- ση των δωρεάν πακέτων μέσω SMS. Επιπλέον, για τη διευκόλυνση των συν- δρομητών της, η Cosmote αναστέλλει μέχρι νεωτέρας κάθε διαδικασία για – οριστική ή προσωρινή – φραγή για όλες τις συνδέσεις Cosmote σταθερής, κινη- τής και συνδρομητικής τηλεόρασης στις εν λόγω περιοχές. Η Cosmote στηρίζει τους σεισμόπληκτους συνδρομητές της Η Robin Consulting ο λοκλήρωσε με επιτυχία την υλοποίηση ενός πλήρως αυτοματοποιημένου συστήματος δια- χείρισης διακανονισμών και πληρωμών για τα οικιστικά ακίνητα της Lamda Development σ το έργο του Ελληνικού. Το σύστημα, το οποίο αναπτύχθηκε πλή- ρως στην πλατφόρμα Salesforce , ε πι- τρέπει την παρακολούθηση των κατα- σκευαστικών οροσήμων και τη σύνδεσή τους με τις καταβολές των αγοραστών, βάσει του πλάνου πληρωμών που περι- γράφονται στα συμβόλαια αγοραπωλη- σίας. Παράλληλα, η λύση αυτοματοποιεί το κύκλωμα της έκδοσης των ειδοποιή- σεων πληρωμών και επιτρέπει τον συ- νολικό χειρισμό των κρατήσεων και των συμβολαίων αγοραπωλησίας, δίνοντας πλήρη εικόνα της προόδου και των σχέ- σεων όλων των εμπλεκόμενων μερών στη διαδικασία της αγοραπωλησίας. Μέσα από τη λύση αυτή, η Lamda Development ενισχύει τον έλεγχο των διαδικασιών στην πορεία των πωλή- σεων και των έργων, εξυπηρετώντας άμεσα τους ιδιοκτήτες, τους αγοραστές και τα λοιπά εμπλεκόμενα μέρη κάθε συναλλαγής. Ο κος Δημήτρης Κόλλιας, Senior Director Technology, δήλωσε: «Σε συνεργασία με την Robin Consulting ολοκληρώσαμε ένα εξελιγμένο έργο CRM, χρησιμοποι- ώντας την πλατφόρμα Salesforce για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των πλάνων πληρωμών, για τον οικιστικό τομέα του The Ellinikon. Αυτό το έργο δείχνει τη σημασία των τεχνολογικών λύσεων στη διαχείριση πολύπλοκων ροών, απλοποιώντας τις λειτουργίες και επιταχύνοντας τη διαδικασία πώλησης. Η πρωτοβουλία αναδεικνύει τον στρατη- γικό ρόλο της τεχνολογίας στην επιτυχία μεγάλων αναπτυξιακών έργων και θέτει νέα πρότυπα για τις λύσεις CRM στον τομέα των ακινήτων, δείχνοντας τον με- τασχηματιστικό αντίκτυπο των τεχνολο- γιών σε μεγάλα αναπτυξιακά έργα». Ο κος Αλέξανδρος Μουλάς, Senior Commercial Director Residential & Neighborhood Retail, πρόσθεσε: «Με τη βοήθεια της Robin Consulting, υλο- ποιήσαμε μια πρωτοποριακή λύση που ανταποκρίνεται στο μέγεθος, την πολυ- πλοκότητα και τη σημασία του έργου του Ελληνικού, διασφαλίζοντας την απο- τελεσματική διαχείριση των πωλήσεων και πληρωμών όλων των οικιστικών ανα- πτύξεων του έργου, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο και μια πολύ σύγχρονη και αποτελεσματική πλατφόρμα διαχεί- ρισης ακινήτων στην ελληνική αγορά ακινήτων». Νέο σύστημα πληρωμών για τη Lamda Development
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz