TM_665
6 3|2|2025 #665 Η Vodafone Ελλάδας π αρουσιά- ζει την υπηρεσία Vodafone Wireless Home 5G, η οποία, με τη δύναμη του συνεχώς εξελισσόμενου δικτύου κι- νητής της Vodafone, προσφέρει κα- λύτερη ασύρματη σύνδεση για εξαι- ρετικά υψηλές ταχύτητες internet έως 300Mbps στο σπίτι, σε περιοχές που είτε δεν καλύπτονται από δί- κτυο σταθερής σύνδεσης υψηλών ταχυτήτων, είτε η κάλυψή τους είναι περιορισμένη. Η εναλλακτική καινοτόμος υπηρε- σία αξιοποιεί την τεχνολογία Fixed Wireless Access (FWA) και με τη διάθεση της υπηρεσίας Vodafone Wireless Home 5G, συμπληρωματικά της υπηρεσίας Vodafone Wireless Home 4G, ολοκληρώνει τη βεντάλια υπηρεσιών με βάση την τεχνολογία Fixed Wireless Access. Με αυτόν τον τρόπο, ανα- μένεται να ενισχυθεί η γεωγραφική κάλυψη της υπηρεσίας, συμβάλλο- ντας στη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος και στη συνδεσιμότητα των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας μας. Συνδυαστικά, η υπηρεσία Vodafone Wireless Home 4G/5G είναι σήμερα διαθέσιμη σε περίπου 564 περιοχές με συνολικά 282.551 ενεργές γραμ- μές στις περιοχές αυτές. Τα προ- γράμματα της υπηρεσίας διατίθενται με δωρεάν εξοπλισμό προηγμένης τεχνολογίας και καλύπτουν οικια- κούς συνδρομητές, προσφέροντας απεριόριστο internet έως 300Mbps, απεριόριστα εθνικά σταθερά και κινητά. Ταχύτερο internet με το VodafoneWireless Home 5G Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ κ αι η Netcompany - Intrasoft ε γκαινιάζουν μια νέα εποχή καινοτομίας στον κλάδο της ασφάλισης, παρουσιάζοντας τον πρώ- το ψηφιακό ασφαλιστικό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης στην ελληνική αγορά. Ο ψη- φιακός βοηθός «Λύσις», που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Netcompany σε συνεργασία με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙ- ΚΑ, είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο και αξιοποιεί τις πλέον προηγμένες τε- χνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Προ- σφέρει άμεσες και ακριβείς απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με ασφαλιστικά προϊόντα, σύγκριση και προτάσεις προϊ- όντων σε πραγματικό χρόνο, ενημέρωση για τους όρους και τους κανόνες ασφά- λισης σε φυσική και κατανοητή γλώσσα, ενώ έχει σχεδιαστεί για να καταλαβαίνει την ασφαλιστική ορολογία και να αντλεί πληροφορίες και δεδομένα από την εκτε- ταμένη γνωσιακή βάση της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟ- ΝΙΚΑ, η οποία ενημερώνεται διαρκώς. Οι συνεργάτες του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑ- ΛΟΝΙΚΑ μπορούν πλέον να διεκπεραι- ώνουν καθημερινές διαδικασίες άμεσα και εύκολα από το κινητό τους. Ήδη, πάνω από 80% της λειτουργικότητας έχει ενσωματωθεί στην εφαρμογή, γεγονός που μειώνει σημαντικά τον χρόνο διεκπεραίωσης εργασιών, αυ- ξάνοντας την παραγωγικότητα και τη συνολική ποιότητα εξυπηρέτησης. Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις» έχει ενσω- ματωθεί τόσο στην πλατφόρμα συνερ- γατών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Τυπώνω / Πληρώνω», όσο και στην εφαρμογή «INTERSALONICA Agent». Ο κος Ξενοφών Λιαπάκης, Διευθυντής Πληροφορικής της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ανέφερε: «Η δημιουργία του ψηφια- κού βοηθού “Λύσις” αποδεικνύει τη δέ- σμευση του Ομίλου να επενδύσει σε τεχνολογίες αιχμής για τη βελτίωση των υπηρεσιών του. Στόχος του είναι να προ- σφέρει στους συνεργάτες του εργαλεία που ενισχύουν την παραγωγικότητά τους και αναβαθμίζουν την καθημερινό- τητά τους. Με την πρωτοβουλία αυτή, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συνεχίζει να δι- αδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον ασφαλιστικό τομέα, παραμένοντας αφο- σιωμένος στη συνεχή εξέλιξη και στις ανάγκες των συνεργατών του». Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Ήρθε ο πρώτος βοηθός AI στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz