TM_660

12 27|1|2025 #660 Η Samsung Electronics α νακοίνωσε ότι θα γίνει ο μεγαλύτε- ρος μέτοχος τη ς Rainbow Robotics για να επιταχύνει την ανά- πτυξη ρομπότ νέας γενιάς, συμπεριλαμβανομένων των ανθρω- ποειδών. Η Samsung είχε αρχικά επενδύσει 86,8 δισ. KRW στην κορεατική εταιρεία το 2023, αποκτώντας το 14,7% των μετο- χών, και τώρα ασκεί το δικαίωμα προαίρεσης για να αυξήσει το μερίδιό της στο 35%. Μέσω της συνεργασίας με τη Rainbow Robotics, η Samsung θα ενισχύσει περαιτέρω τα θεμέλιά της στον τομέα της ρο- μποτικής. Συνδυάζοντας την τεχνολογία AI και το λογισμικό της Samsung Electronics και την τεχνογνωσία της Rainbow Robotics, η συνεργασία στοχεύει στην ταχύτερη ανάπτυξη προ- ηγμένων, ευφυών ανθρωποειδών ρομπότ. Για την ενίσχυση της αγοράς προηγμένων ρομπότ, η Samsung και η Rainbow Robotics θα δημιουργήσουν ένα συμβούλιο συνέργειας. Το συμβούλιο αυτό θα λειτουργήσει ως γέφυρα για την ανάπτυξη και των δύο εταιρειών, μέσω της ανάπτυξης μελλοντικών ρομποτικών τεχνολογιών και βασικών επιχειρη- ματικών στρατηγικών, καθώς και της ανάλυσης της ζήτησης της αγοράς. Η Samsung σχεδιάζει να αξιοποιήσει τα συνεργατικά ρομπότ, τους διπλούς βραχίονες χειρισμού και τα αυτόνομα κινητά ρομπότ της Rainbow Robotics για την αυτοματοποίηση εργα- σιών στην παραγωγή και την εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτά τα ρομπότ μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τις δυνατότητές τους, μαθαίνοντας και αναλύοντας δεδομένα και μεταβλητές του περιβάλλοντος μέσω αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης. Η Rainbow Robotics αναμένεται να επεκταθεί δυναμικά σε δι- εθνείς αγορές, αξιοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων της Samsung. Με αφορμή το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ 2025 που πραγματοποιήθηκε από τις 20 έως τις 24 Ιανουαρίου στο Νταβός της Ελβετίας, η Salesforce πα- ρουσίασε έρευνα με τίτλο «AI Agents and the Public Sector». Τα ευρήματα κα- ταδεικνύουν ότι οι AI Agents θα μπορού- σαν να συμβάλουν στην ενίσχυση και αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών στο δημόσιο. Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία πραγ- ματοποιήθηκε σε 11.750 ερωτηθέντες από 18 χώρες, οι πολίτες θεωρούν ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης στην εξυ- πηρέτηση που προσφέρουν οι δημόσιες υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, το 40% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι αντιμετωπί- ζει δυσκολίες στις αλληλεπιδράσεις με το δημόσιο όταν αναζητά απαντήσεις ή βοήθεια, ενώ λιγότεροι από τους μισούς πολίτες καταφέρνουν να κατανοήσουν εύκολα ποιες δημόσιες υπηρεσίες (42%) και προγράμματα κοινωνικής βοήθειας (46%) είναι διαθέσιμα για αυτούς. Πα- ράλληλα, η έρευνα ανέδειξε ότι οι πο- λίτες θα ήθελαν μειώσουν τα «βήματα» που απαιτούνται για την εξυπηρέτησή τους, καθώς και ότι επιθυμούν τα συστή- ματα να ανταποκρίνονται πιο άμεσα και αποτελεσματικά σε κάθε αίτημά τους. Παράλληλα, οι απαντήσεις δείχνουν ότι στη συντριπτική πλειοψηφία τους (90%) οι πολίτες θα αξιοποιούσαν έναν AI Agent για την αλληλεπίδρασή τους με τις δημόσιες υπηρεσίες. Μάλιστα, οι ερωτηθέντες ανέδειξαν τρεις βασι- κές προτεραιότητες για την εν δυνάμει χρήση των AI Agents στο δημόσιο: τη συνεχή (24/7) πρόσβαση σε πληροφορί- ες και υπηρεσίες (47%), την ανάγκη για άμεση και αποτελεσματική πρόσβαση σε κρατικούς πόρους (44%), τη μείωση των ιστοσελίδων που πρέπει να επισκε- φτούν και των «βημάτων» που πρέπει να ακολουθήσουν για την εξυπηρέτησή τους (40%). Αξίζει να σημειωθεί πως οι πολίτες στη Βραζιλία, την Ισπανία, τη Σιγκαπούρη και την Ιταλία συγκαταλέγονται ανάμεσα στους πιο πρόθυμους να χρησιμοποιή- σουν τους AI Agents για τις συναλλαγές τους με τον δημόσιο τομέα. Επιπλέον, σημειώνεται πως το 20% των Γερμανών και των Αμερικανών ερωτηθέντων δη- λώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να αξιο- ποιήσουν τους AI Agents για τη συμπλή- ρωση κυβερνητικών εντύπων, όπως π.χ. οι φορολογικές δηλώσεις και οι αιτήσεις. Οι AI Agents μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πολιτών Η Samsung γίνεται ο μεγαλύτερος μέτοχος της Rainbow Robotics

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz