TM_657
10 22|1|2025 #657 Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της LG Electronics , το 48% των κατανα- λωτών δηλώνουν ότι είναι πιο αισιόδο- ξοι τώρα σε σχέση με έξι μήνες πριν. Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 16 χώρες, παρέχει εκτενή στοιχεία για την παγκό- σμια αισιοδοξία, τους παράγοντες που την οδηγούν και τα πληθυσμιακά στρώ- ματα που αισθάνονται πιο αισιόδοξα και ευτυχισμένα. Ο παγκόσμιος μέσος όρος αισιοδοξίας είναι 7,49/10. Διαπιστώθηκε ότι η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστραλία συγκαταλέγονται μεταξύ των λιγότερο αισιόδοξων χωρών, σημειώνο- ντας βαθμολογία 14,5% κάτω από τον μέσο όρο. Αντίθετα, η Σαουδική Αραβία, η Ινδία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ήταν οι πιο αισιόδοξες. Οι καταναλωτές ήταν πιο αισιόδοξοι για την προσωπική τους ανάπτυξη και εξέλιξη (69%) και την οικογενειακή δυναμική (66%), αλλά λιγό- τερο αισιόδοξοι για τα οικονομικά τους. Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης βασικές πτυχές της στάσης των γενεών απέναντι στην αισιοδοξία. Τόσο η αισιοδοξία όσο και η ευτυχία μειώνονται με την ηλικία, αν και διαπιστώθηκε ότι η τελευταία μει- ώνεται με βραδύτερο ρυθμό. Είναι ενδι- αφέρον ότι, παρά το γεγονός ότι οι νεό- τερες ηλικιακές ομάδες σημείωσαν κατά μέσο όρο υψηλότερα ποσοστά ευτυχίας και αισιοδοξίας, τα άτομα κάτω των 18 ετών ανέφεραν μερικές από τις χαμηλό- τερες βαθμολογίες. Επιπλέον, το 50% της γενιάς Ζ εξέφρασε την άποψη ότι η αισι- οδοξία μπορεί να είναι επιβλαβής. Αυτή η επιφυλακτικότητα μπορεί να οφείλε- ται στο στάδιο της ζωής τους, καθώς η Gen Zs είχε διπλάσιες πιθανότητες να διαφωνήσει σχετικά με την ύπαρξη των απαραίτητων εργαλείων για την επιτυχία (16%) σε σύγκριση με τους millennials. Νέες τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών για το 2025 Η Foundever® δημοσιεύει τη νέα ετήσια έρευνά της με τίτλο 2025 CX Trends Report - From Buzzword to Business Case , αποκαλύπτοντας τις νέες τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο εξυπηρέτησης πελατών το 2025. Η νέα έρευνα τονίζει πως οι αυξανόμενες δυνατότητες της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης μετατρέπουν την εξυπηρέτηση πελατών από μια απλή τεχνολογική υπόσχεση, σε στρατηγικό πυλώνα για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Η νέα έρευνα έρχεται να προσφέρει σε οργανισμούς και εταιρείες μια εις βάθος ανάλυση των επερ- χόμενων αλλαγών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διαμορφώ- σουν συγκεκριμένους στόχους και αποτελεσματικές στρατηγι- κές που θα βελτιώσουν τις λειτουργίες και τις υπηρεσίες τους ανάλογα με τις ανάγκες των καταναλωτών και θα τους δώσουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Οι έξι βασικές τάσεις που ανα- δεικνύονται μέσα από την έρευνα είναι: Ανώτερη εξυπηρέτηση: Η εποχή των «hyper-helpful» εργαζο- μένων έφτασε. Η αυτοματοποίηση των εργασιών ρουτίνας και η βελτίωση των εργαλείων στήριξης, βοηθά τους εργαζόμε- νους να επικεντρωθούν σε αυτό που έχει πραγματική σημασία: Τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες. Premium συνεργάτες: Οι ηγέτες της βιομηχανίας των BPO μετατρέπονται σε στρατηγικούς συνεργάτες, προσφέροντας λύσεις που εκτείνονται πέρα από τη μείωση κόστους. Εταιρείες που υιοθετούν ένα συνεργατικό μοντέλο εργασίας έχουν πρό- σβαση σε εξειδικευμένες πληροφορίες, βελτιστοποιημένη ποι- ότητα και τεχνολογική καινοτομία. Αυξημένη συμπερίληψη: Οι επιλογές self-service δεν είναι απλώς μια προσδοκία, αλλά μια αυξανόμενη αναγκαιότητα για κάθε πελάτη. Η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει τη δημιουργία εξατομικευμένων και χωρίς αποκλεισμούς λύσεων, που αντα- ποκρίνονται στις προτιμήσεις και ανάγκες διαφορετικών ομά- δων κοινού, παρέχοντας πληροφορίες και υποστήριξη σε διά- φορες μορφές (κείμενο, ηχητικό, βίντεο κ.λπ .). Βελτίωση της εργασίας: Η επιτυχής ενσωμάτωση της τεχνη- τής νοημοσύνης προϋποθέτει ριζικές αλλαγές στην εταιρική κουλτούρα και την οργάνωση. Οι εταιρείες που προσεγγίζουν στρατηγικά τις αλλαγές, θα βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση, ως προς την αναδιαμόρφωση των εσωτερικών διαδικασιών τους και τον επαναπροσδιορισμό των ρόλων του εργατικού δυναμικού τους. Έρευνα της LG αποκαλύπτει το επίπεδο αισιοδοξίας
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz