TM_652

2 15|1|2025 #652 Η στρατηγική της LG για το 2025 Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics , κ ος William Cho, και βασικά στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρεί- ας για το 2025 κατά τη διάρκεια συνέ- ντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας. Ο Διευθύνων Σύμβου- λος τόνισε την ανάγκη να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα και να επιταχυνθεί η ποιοτική ανάπτυξη με την τελειοποίηση των στρατηγικών εκτέλεσης που προ- σαρμόζονται στο ταχέως μεταβαλλόμε- νο περιβάλλον της παγκόσμιας αγοράς. Ο κος Cho υπογράμμισε τη θετική πρό- οδο που επιτεύχθηκε μέσω καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως οι δρα- στηριότητες συνδρομητικών υπηρεσιών και διαφήμισης & περιεχομένου με βάση το webOS, τα οποία αποδεικνύουν την ευέλικτη ανταπόκριση της LG στις εξε- λισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς. Η LG αυξάνει την παρουσία της στην αγορά μέσω νέων επιχειρηματικών μο- ντέλων, όπως οι συνδρομητικές υπηρε- σίες και το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Αξιοποιώντας τα δυνατά σημεία της εται- ρείας, η συνδρομητική δραστηριότητα συνδυάζει συσκευές και υπηρεσίες για να προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία και ευελιξία, ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό που καθορίζεται από τις τιμές. Οι πελά- τες μπορούν να χρησιμοποιούν τα προ- ϊόντα σε διάρκεια που ταιριάζει καλύτε- ρα στις ανάγκες τους και να λαμβάνουν βελτιστοποιημένες υπηρεσίες φροντί- δας, επιτρέποντας στην LG να διατηρεί στενότερες σχέσεις με τους πελάτες και να δημιουργεί επαναλαμβανόμενα έσοδα. Το 2024, τα έσοδα της LG από τις συνδρομητικές υπηρεσίες αυξήθηκαν περισσότερο από 75% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο της εται- ρείας και φτάνοντας συνολικά κοντά στα 2 τρισεκατομμύρια KRW. Η LG στοχεύει να υπερτριπλασιάσει αυτό το ποσό μέ- χρι το 2030, καθιερώνοντας τις συνδρο- μητικές υπηρεσίες της ως βασικό μοχλό ανάπτυξης. Η δραστηριότητα υπηρεσιών που βασί- ζεται σε πλατφόρμες, η οποία συμβάλλει στη μετατροπή της επιχειρηματικής δο- μής της εταιρείας σε ένα μοντέλο υψη- λού κέρδους, στοχεύει να αυξήσει τα έσοδά της περισσότερο από πέντε φο- ρές μέχρι το 2030, αντιπροσωπεύοντας τελικά το 20% των συνολικών λειτουρ- γικών κερδών της LG. Αυτό το επιχει- ρηματικό μοντέλο αξιοποιεί εκατοντά- δες εκατομμύρια προϊόντα της LG που πωλούνται παγκοσμίως ως πλατφόρμα για τη δημιουργία εσόδων, παρέχοντας στους πελάτες περιεχόμενο, προσαρμο- σμένη διαφήμιση και υπηρεσίες. Ο Όμιλος Μεϊδάνη ο λοκλήρωσε το 2024 με σημαντικά απο- τελέσματα, επιβεβαιώνοντας τη θέση του στην ελληνική αγο- ρά. Με καινοτόμα προϊόντα, επενδύσεις σε ανθρώπινο δυνα- μικό και υποδομές, αλλά και έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη, ο Όμιλος συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς για την αγορά και τους συνεργάτες του. Το 2024, ο Όμιλος Μεϊδάνη παρουσίασε δυναμική οικονομική πορεία. Το 2023, έκλεισε με συνολικά έσοδα 70,2 εκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 15,5% σε σχέση με το 2022. Η εταιρεία διατήρησε τη σταθερή αναπτυξιακή της τροχιά και το 2024, αξιοποιώντας στρατηγικές επενδύσεις σε νέα καταστήματα και υποδομές. Το 2024, ο Όμιλος Μεϊδάνη δημιούργησε 35 νέες θέσεις ερ- γασίας, φτάνοντας συνολικά τους 390 εργαζομένους. Αυτή η εξέλιξη αναγνωρίστηκε με τη βράβευση του Ομίλου ως ένας από τους κορυφαίους Έλληνες εργοδότες μέσω του διαγω- νισμού Best Workplaces, στην κατηγορία Μεγάλες Επιχειρή- σεις, με περισσότερους από 250 εργαζόμενους. Με επίκεντρο την ευημερία και την εξέλιξη των ανθρώπων του, ο Όμιλος συνεχίζει να ενισχύει τη δέσμευσή του για ένα θετικό και υπο- στηρικτικό εργασιακό περιβάλλον. Στο πλαίσιο της στρατηγικής επέκτασης, ο Όμιλος εγκαινί- ασε δύο νέα καταστήματα σε Καλαμάτα και Σπάρτη, ενώ πραγματοποίησε μετεγκατάσταση των καταστημάτων του σε Λάρισα και Καλλιθέα. Παράλληλα, η νέα αποθηκευτική μονάδα στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης αναμένεται να ενισχύ- σει σημαντικά την εξυπηρέτηση των πελατών στη Βόρεια Ελλάδα, εξασφαλίζοντας ταχύτερη και αποτελεσματικότερη παράδοση προϊόντων. Σε σταθερή τροχιά κινείται ο Όμιλος Μεϊδάνη

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz