TM_651

2 14|1|2025 #651 Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον νέο της ψηφιακό βοηθό Η Eurolife FFH φ έρνει την εμπειρία της τεχνητής νοημοσύνης στη διαδικασία της ασφάλισης και παρουσιάζει τον OSCAR (Open Service for Customers and Recommendations). Πρόκειται για έναν ψηφιακό βοηθό που δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της εταιρείας να αποκτούν ασφάλιση κατοικίδιου online και σε μόλις 3 απλά βήματα. Μέσω της σημαντικής αυτής επένδυσης στον το- μέα του Artificial Intelligence, η Eurolife FFH έχει στόχο να παρέχει καθημερινά στους πελάτες της άμεση και ακόμη πιο ποιοτική εμπειρία εξυπηρέτησης. Ο ψηφιακός βοηθός βρίσκεται στο EurolifeConnect, το online portal πελατών της Eurolife FFH. Έτσι, οι εγγεγραμμένοι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να συνδέ- ονται στον λογαριασμό τους, να συνο- μιλούν με τον ψηφιακό βοηθό από όπου και εάν βρίσκονται και όποια στιγμή θελή- σουν και να αποκτούν απλά και γρήγορα το πρόγραμμα ασφάλισης κατοικίδιων που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Πιο συγκεκριμένα, μέσω μιας σύγχρο- νης και αυτοματοποιημένης διαδικα- σίας, ο ασφαλισμένος απαντά σε τρεις βασικές ερωτήσεις για την τιμολόγηση και στη συνέχεια, λαμβάνει προσφορά ασφάλισης για το κατοικίδιό του. Στην περίπτωση που επιθυμεί να προχωρή- σει σε αγορά, κάνει τη σχετική επιλο- γή και λαμβάνει κωδικό μιας χρήσης. Εφόσον ολοκληρωθεί και η πληρωμή, εκδίδεται το συμβόλαιο και ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τα απαραίτητα έγγραφα για την ασφάλισή του, ενώ πα- ράλληλα επιλέγει τον ασφαλιστικό συ- νεργάτη της Eurolife FFH που επιθυμεί να τον εξυπηρετεί. Το Vodafone IoT έ ρχεται να μεγιστοποιήσει την ποιότητα της υπηρεσίας Global managed IoT connectivity με το λαν- σάρισμα πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης, η οποία ανα- λύει αδιάλειπτα τη λειτουργία των υπηρεσιών των πελατών, και με αλγόριθμους μηχανικής μάθησης, ανιχνεύει σε σχεδόν πραγματικό χρόνο τυχόν διαφοροποιήσεις, όπως διακυμάν- σεις απόδοσης δικτύου, latencies και άλλους σημαντικούς δείκτες απόδοσης. Η Vodafone αξιοποιεί το εργαλείο, ώστε αφενός να εκτελεί προληπτικές ενέργειες βελτιστοποίησης της υπηρεσίας, και αφετέρου να παρέχει άμεση πληροφόρηση για κρίσιμα δε- δομένα σε ομάδες υποστήριξης που επικοινωνούν με τους πελάτες, με σκοπό την επιτάχυνση επίλυσης προβλημάτων. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει διαφοροποιήσεις στην υπηρεσία, παρακολουθώντας και μα- θαίνοντας από προηγούμενα μοτίβα κίνησης δεδομένων πε- λατών, ενώ αναλύει τη διαθεσιμότητα δικτύου και υπηρεσιών σε περισσότερες από 180 χώρες, παρέχοντας ειδοποιήσεις όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Το εργαλείο ανάλυσης τεχνη- τής νοημοσύνης του Vodafone Business IoT σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης για τις υπηρεσίες IoT, όχι μόνο επει- δή ενισχύει τις τρέχουσες δυνατότητες παρακολούθησης, αλλά θέτει, επιπλέον, τα θεμέλια για μετάβαση στα αυτόνομα δίκτυα και την προληπτική διαχείριση υπηρεσιών. Πλατφόρμα AI από το Vodafone Business IoT

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz