TM_65

10 12|5|2022 #065 Η SAS προσβλέπει στο μέλλον και επεν- δύει σε μια ισχυρή πλατφόρμα cloud analytics και Τεχνητής Νοημοσύνης, με cloud-first λύσεις για τους συνεργάτες της. Αυτή η cloud-first προσέγγιση της SAS, ηγέτιδας εταιρείας στον τομέα των analytics και της Τεχνητής Νοημοσύνης, διευκολύνει σημαντικά τον ψηφιακό με- τασχηματισμό των πελατών. Παρά την πί- εση και την αβεβαιότητα της πανδημίας, τα παγκόσμια έσοδα της SAS από το cloud σημείωσαν αύξηση κατά 19% το 2021, με τη δυναμική της SAS στο cloud να ενι- σχύεται συνεχώς. Ως αποτέλεσμα, η SAS αναπτύσσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της με λύσεις που υποστηρίζουν τις βιο- επιστήμες, την ενέργεια και το martech. Η στροφή της SAS στο cloud-first χαρ- τοφυλάκιο δεν συνέβη από τη μια μέρα στην άλλη. Αξιοποιώντας την εμπειρία και γνώση δεκαετιών για τη μετάβαση στη νέα εποχή, το πρώτο βήμα ήταν η ανάπτυξη του SAS® Viya® σε μια cloud- first πλατφόρμα analytics. Το εγχείρημα αυτό συμβάδιζε με τις συνεχιζόμενες επενδύσεις σε στρατηγικές συνεργασί- ες, συμπεριλαμβανομένου του Microsoft Azure, ενώ πρόσφατα, η SAS ένωσε τις δυνάμεις της με την ς Cosmo Tech, για να ενισχύσει τις δυνατότητες προσομοίω- σης digital twin. Η δέσμευση της SAS στην καινοτομία του cloud και της τεχνητής νοημοσύ- νης πιστοποιείται από τα επιτυχημένα παραδείγματα των πελατών της, όπως: Η Georgia-Pacific χρησιμοποιεί το SAS® Analytics for IoT Powered by SAS Viya on AWS, μετασχηματίζοντας ψηφια- κά την παραγωγική και εμπορική της λειτουργία. Με τη χρήση του SAS, η Georgia-Pacific σημείωσε 30% μείωση στον μη προγραμματισμένο χρόνο παύ- σης λειτουργίας των εργοστασίων της, ενώ ταυτόχρονα μπόρεσε να εντοπίσει νωρίτερα τυχόν προβλήματα στην εφο- διαστική αλυσίδα, εξασφαλίζοντας ότι οι εμπορικές παραδόσεις έφταναν στην ώρα τους και ακέραιες. Η Iveco Group, ο παγκόσμιος κατασκευα- στής φορτηγών, υιοθέτησε για τον μετα- σχηματισμό της το SAS Viya και μέσα από τα analytics της SAS στο cloud έχει μειώ- σει τις ανακλήσεις φορτηγών, επιλύοντας προληπτικά τα ζητήματα των πελατών πριν αυτά διογκωθούν. Το North Carolina Collaboratory αναλύει IoT δεδομένα αισθητήρων από καταψύ- κτες αποθήκευσης εμβολίων COVID-19, ώστε να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα της ψυκτικής αλυσίδας και να βελτιωθεί η χορήγηση δόσεων, ιδίως σε υποβαθμι- σμένες και αγροτικές κοινότητες. Τέλος, το 2021, η SAS πέτυχε τη μεγαλύ- τερη αύξηση εσόδων μέσω του cloud από πελάτες σε Ασία και Ειρηνικό (48% αύξηση) και Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (29% αύξηση). Η εμπειρία και η τεχνογνωσία της SAS σε εταιρικές και οριζόντιες λύσεις είναι ασύ- γκριτη, με νέες λύσεις να προστίθενται συνεχώς στην γκάμα της. Οι τελευταίες προσθήκες περιλαμβάνουν: SAS 360Match: Καθώς οι κορυφαίες εται- ρείες streaming έρχονται αντιμέτωπες με μεγάλες απώλειες συνδρομητών, η SAS παρέχει λύσεις και τεχνολογία που τοπο- θετεί τις επιθυμίες των καταναλωτών στο επίκεντρο. Αυτή η martech λύση παρέχει μια cloud-based πλατφόρμα προβολής διαφημίσεων, πλήρως ενσωματωμένη με άλλες τεχνολογίες της SAS, συμπεριλαμ- βανομένης της πλατφόρμας δεδομένων πελατών, του σχεδιασμού και της στρα- τηγικής μάρκετινγκ και της βελτιστοποί- ησης της πορείας πελάτη. Βελτιστοποιεί ολόκληρη τη διαδικασία engagement, από τη διαφήμιση, στο μάρκετινγκ, στην προσέλκυση και εν τέλει στην μετατροπή. SAS Clinical Enrollment Simulation Cloud: Αυτή η νέα software-as-a- service λύση, που βασίζεται στο SAS Viya, επιτρέπει σε εταιρείες επιστημών υγείας και ερευνητικούς οργανισμούς να προσομοιώνουν εικονικά το απο- τέλεσμα πολύπλοκων διαδικασιών εγγραφής σε κλινικές δοκιμές. Ο πε- λάτης αξιοποιεί μια ισχυρή μηχανή προσομοίωσης διακριτών συμβάντων (DES), η οποία θα είναι διαθέσιμη στο Microsoft Azure Marketplace, για τη μοντελοποίηση της διαδικασίας εγ- γραφής σε κλινικές δοκιμές, όπως αυτή εξελίσσεται με τον χρόνο, διευκολύνο- ντας τη βελτίωση της πληροφόρησης για να ηγηθεί της στρατηγικής εγγρα- φής και της επίτευξης των στόχων για τους ασθενείς, οδηγώντας σε ταχύτερο και πιο στρατηγικό σχεδιασμό της δια- δικασίας κλινικών δοκιμών. SAS® Grid Guardian AI: Μια λύση IoT analytics που βοηθά τις εταιρείες ενέργει- ας να μειώσουν τα κόστη, να προστατεύ- σουν τους εργαζόμενους που απασχο- λούνται στα εργοτάξια και να βελτιώσουν την αξιοπιστία του δικτύου ενέργειας. Με την εφαρμογή του edge computing, τε- χνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθη- σης στις εκπομπές ραδιοσυχνοτήτων (RF) που μεταδίδονται από τον εναέριο εξο- πλισμό διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, η SAS βοηθά τις εταιρείες να κατανοήσουν καλύτερα και να προλάβουν τις βλάβες στον εναέριο εξοπλισμό, ώστε να δίνουν προτεραιότητα στην συντήρηση και κατ’ επέκταση να ενισχύσουν την ασφάλεια, την αξιοπιστία και το uptime. Επανέναρξη εξυπηρέτησης κοινού στα γραφεία της Τειρεσίας Νέες λύσεις και στρατηγικές συνεργασίες για το cloud-first χαρτοφυλάκιο της SAS Η Τειρεσίας, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών και έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστα- σίας που ορίζονται από τις αρμόδιες Αρχές για τη διασφάλιση της υγείας των επισκεπτών και των εργαζομένων της, ενημε- ρώνει ότι από τη Δευτέρα, 23 Μαΐου θα ξεκι- νήσει και πάλι να δέχεται κοινό στα γραφεία της, Αλαμάνας 1 στο Μαρούσι, για την εξυπηρέτηση των αιτημάτων του. Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών και προκειμένου να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός, οι ενδιαφερό- μενοι μπορούν να επισκέπτονται τα γραφεία της εταιρείας μετά από προγραμματισμένο ραντεβού, καλώντας στο 2103676700 τις εργάσιμες ημέρες, από 9 π.μ. έως 4 μ.μ. Σημειώνεται ότι τα μη προγραμματισμέ- να ραντεβού θα εξυπηρετούνται με χαμηλή προτεραιότητα. Για την προσέλευση στον χώρο εξυπηρέτησης, είναι απαραίτητη η επίδειξη του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας. Παράλληλα, το γραφείο εξυπηρέτησης κοινού θα συνεχίζει να δέχεται κάθε είδους αιτήσεις πολιτών (πρόσβασης σε δεδομέ- να, διόρθωσης δεδομένων, αντίρρησης καταχώρι- σης δεδομένων, κλπ.) και μέσω: • Ταχυδρομείου, στη διεύθυνση Αλαμάνας 1, 151 25 Μαρούσι, υπ’ όψη Γραφείου Εξυπηρέτησης Κοινού • Email, στην ηλεκτρονική διεύθυνση tiresias@ tiresias.gr. Για επιπλέον πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι εν- διαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλε- φωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Κοινού της Τειρεσί- ας, στο 2103676700, τις εργάσιμες ημέρες, από 9 π.μ. έως 4 μ.μ. ή να επισκεφθούν το www.tiresias.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz