TM_648
6 9|1|2025 #648 Περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα διεκπεραιώνει ο νέος ψηφιακός βοηθός της Alpha Bank από τους πρώτους μήνες που τέθηκε σε εφαρμογή, παρέχοντας στους πελάτες της τράπεζας πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και για τραπεζικές διαδικασίες, με το ποσοστό επιτυχημέ- νης επίλυσης αιτημάτων των πελατών να φτάνει έως και το 88%. Με τρόπο απλό και κατανοητό, καθοδηγεί τους πελάτες στα αντίστοιχα κανάλια εξυπηρέτησης ανά- λογα με το ερώτημα που διατυπώνουν. Απαντά και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα τραπεζικών αναγκών των πελατών, από την ενημέρωση για προϊόντα, όπως λογα- ριασμοί, κάρτες και δάνεια, μέχρι την εξυ- πηρέτηση για πρόσβαση στο e-Banking και τη διαχείριση του προγράμματος επιβράβευσης Bonus. Επίσης, παρέχει αναλυτικές οδηγίες και διευκρινήσεις για διαδικασίες και δικαιολογητικά, με στόχο να προσφέρει την πιο άμεση και βέλτιστη λύση εξυπηρέτησης. Αξιοποιώντας τεχνολογίες επεξεργασίας φυσικής γλώσσας και δημιουργικής τε- χνητής νοημοσύνης, ο ψηφιακός βοηθός διασφαλίζει ταχύτητα και ακρίβεια στην επικοινωνία με κάθε πελάτη. Μέσα από την ανάλυση των αιτημάτων που λαμβά- νει, βελτιώνει διαρκώς την απόδοσή του, προκειμένου να προσφέρει ακριβέστε- ρες και πιο καταρτισμένες απαντήσεις. Η υλοποίηση του ψηφιακού βοηθού είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Alpha Bank με την καινοτόμο εταιρεία Moveo. AI , η οποία εξειδικεύεται στον τομέα του conversational AI. Η συνεργασία της Τρά- πεζας με τη Moveo.AI διασφαλίζει ότι ο ψηφιακός βοηθός εξελίσσεται διαρκώς, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών. Ο κος Μιχάλης Τσαρμπόπουλος, Chief Digital Officer της Alpha Bank, αναφέρει σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Moveo.AI. Από τον Μάρτιο του 2024, που ξεκίνησε η σταδιακή ένταξή του στα ψηφιακά κανάλια της Τρά- πεζας, ο ψηφιακός βοηθός βελτιώνει συνε- χώς τις επιδόσεις του και έχει εξελιχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας με τους πελάτες μας, συμβάλλοντας αποφασι- στικά στη βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων και στην αναβάθμιση της νέας ψηφιακής εμπειρίας εξυπηρέτησης που προσφέρου- με στους πελάτες μας. Πέραν του εξαιρετι- κού προϊόντος, στη Moveo.AI έχουμε βρει μία πολύ ταλαντούχα και αξιόπιστη ομάδα συνεργατών, με εξειδίκευση στην αιχμή της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης». Η Alpha Bank στηρίζει ψηφιακά τους πελάτες της Η Orthology α νακοινώνει την αναβάθμισή της σε Gold Distributor τη ς Redgate , επ ιβεβαιώνοντας τη συνεργασία που έχει αναπτύξει με την εταιρεία στον τομέα των λύσεων διαχεί- ρισης βάσεων δεδομένων. Η διάκριση αυτή αποδεικνύει την αφοσίωση της Orthology στην παροχή καινοτόμων λύσεων που προσθέτουν αξία στους συνεργάτες και τους πελάτες της. Ως Gold Distributor, η Orthology δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και υποστήριξη, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη των συνεργατών της. Η αναβάθμισή της σε Gold Distributor αποτελεί μια σημαντι- κή αναγνώριση της δουλειάς της και της στρατηγικής συνερ- γασίας της με την Redgate. H Orthology ιδρύθηκε το 1996 και αποτελεί μια από τις πιο γνωστές ελληνικές IT εταιρείες παρο- χής Business Software & Services με έδρα την Αθήνα. Η Orthology έγινε Gold Distributor της Redgate
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz