TM_640
6 13|12|2024 #640 Οι σημερινοί καταναλωτές θέλουν οι τρά- πεζες να κατανοούν τις μοναδικές ανάγκες και προτιμήσεις τους και να παρέχουν σχε- τικές, απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις που απλοποιούν την οικονομική τους ζωή. Για τις τράπεζες λιανικής, η ευκαιρία να διαφο- ροποιηθούν και να ενισχύσουν τη μακρο- χρόνια αφοσίωση των πελατών έγκειται στη δημιουργία μιας προσαρμοσμένης ψηφιακής εμπειρίας που υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών. Σύμφωνα με τη ν Profile Software τ α προηγμένα ψηφι- ακά τραπεζικά συστήματα που αξιοποιούν πληροφορίες που βασίζονται στην τεχνη- τή νοημοσύνη διαθέτουν δυνατότητες πανκαναλικής λειτουργίας και οι τράπεζες μπορούν να προσφέρουν ουσιαστικές, εξατομικευμένες εμπειρίες σε κάθε βήμα της διαδρομής του πελάτη. Για τις τράπεζες λιανικής, η εξατομίκευση προσφέρει ένα στρατηγικό πλεονέκτη- μα, βοηθώντας τις να ξεχωρίσουν σε μια πολυπληθή αγορά. Με την εφαρμογή ενός ψηφιακού τραπεζικού συστήματος που αξιοποιεί την ανάλυση δεδομένων, οι τράπεζες μπορούν να αποκτήσουν βαθύ- τερες γνώσεις σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών και να προβλέψουν τις ανά- γκες τους. Η προσαρμογή του ταξιδιού του πελάτη ενισχύει την ικανοποίηση και τη διατήρηση, μειώνει την απομάκρυνση και ανοίγει ευκαιρίες για διασταυρούμε- νες πωλήσεις σχετικών προϊόντων και υπηρεσιών. Τελικά, η εξατομικευμένη προσέγγιση βοηθά τις τράπεζες να οικο- δομήσουν μακροχρόνιες σχέσεις, να ενι- σχύσουν την κερδοφορία και να εξασφα- λίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το ταξίδι του πελάτη στην ψηφιακή τραπεζική περιλαμβάνει κάθε αλληλε- πίδραση που έχει ένας πελάτης με μια τράπεζα, από την πρώτη φορά που μα- θαίνει για την τράπεζα μέχρι τις καθη- μερινές αλληλεπιδράσεις και τη μακρο- πρόθεσμη διαχείριση λογαριασμού. Για να παρέχουν μια πραγματικά εξατομι- κευμένη εμπειρία, οι τράπεζες πρέπει να κατανοήσουν αυτά τα σημεία επαφής και να προσαρμόσουν μια στρατηγική που να προβλέπει και να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών σε κάθε στάδιο. Προχωράει ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Ομίλου Σφακιανάκη Ο Όμιλος Σφακιανάκη ξ εκίνησε από την άνοιξη του 2024 τον ψηφιακό με- τασχηματισμό σε όλες τις εταιρείες του Ομίλου, με στόχο τον εκσυγχρο- νισμό των λειτουργιών του και την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών και των εργαζομένων του. Ο Όμιλος αξιοποιεί υπερσύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI), προηγμένα εργαλεία CRM και αναβαθμίσεις εμπει- ρίας χρήστη (CX), επαναπροσδιορί- ζοντας τον τρόπο με τον οποίο αλλη- λεπιδρά με τους πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές και εργαζόμενους του. Στον Όμιλο Σφακιανάκη, βρίσκεται σε εξέλιξη έργο υλοποίησης CRM με ενσωματωμένες λειτουργι- κότητες DMS, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια καινοτόμα ενι- αία πλατφόρμα λειτουργίας, όλων των δραστηριοτήτων του Ομίλου, αναβαθμίζοντας σημαντικά την εμπειρία χρήσης των υπαλλήλων και των πελατών και μειώνοντας δραστικά τον χρό- νο εξυπηρέτησης και λειτουργίας όλων των ροών εργασίας. Στα σημεία διεπαφής πελατών και εξυπη- ρέτησης πελατείας (web Sites, Contact Centers) βρίσκεται σε εξέλιξη καινοτό- μο έργο με χρήση τεχνολογίας Google Natural Language AI σε φωνητική πύλη IVR και Chat Bot με λογική AI platform interoperability. Οι τεχνολογίες θα αυ- τοματοποιήσουν μεγάλο πλήθος εργα- σιών στην λογική αυτό-εξυπηρέτησης των πελατών από την πλατφόρμα AI σε εργασίες όπως, κλείσιμο ραντεβού για Service, test drive και άλλες πολλές συναλλαγές μεταξύ πελάτη και Ομίλου. Σκοπός του ψηφιακού μετασχηματι- σμού του Ομίλου Σφακιανάκη, ο οποί- ος είναι ήδη στη δεύτερη φάση του, είναι η δημιουργία ενός ψηφιακού οικοσυστήματος που δίνει έμφαση στην αποτελε- σματικότητα και την καινοτομία, με αναβαθμισμένα χαρακτη- ριστικά εμπειρίας χρήσης και με στόχο τη διασφάλιση της πα- ροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες του Ομίλου. Οι εξατομικευμένες διαδρομές πελατών ενισχύουν την ψηφιακή τραπεζική
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz