TM_637
6 10|12|2024 #637 Η Uber ξεκίνησε τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας «Store Pickup», προσφέροντας στους χρήστες έναν νέο τρόπο για να παραλαμβάνουν προϊόντα απευθείας από τα καταστήματα. Η καινοτόμος αυτή υπηρεσία, η οποία έχει σχεδιαστεί για να απλοποιήσει την εμπειρία των αγορών ενόψει της εορταστικής περιόδου, είναι διαθέσιμη από την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Με την υπηρεσία «Store Pickup», οι χρήστες της Uber μπορούν πλέον να παραλαμβάνουν τις online παραγγελίες, τα δώρα, τα δέματα και άλλες αγορές τους από έναν οδηγό ταξί που θα τα παραδίδει κατευθείαν στην πόρτα τους. Μέχρι τώρα, η συγκεκρι- μένη υπηρεσία της Uber ήταν διαθέσιμη μόνο σε όσους διέθεταν προσωπικό βοηθό. Πλέον είναι προσβάσιμη σε όλους όσοι χρη- σιμοποιούν την εφαρμογή της Uber σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αφού ο επιβάτης ολοκληρώσει τη διαδικασία και πληρώσει για την αγορά του προϊόντος, ακολουθεί αυτά τα βήματα για την υπηρεσία παραλαβής από το κατάστημα: • Ανοίξτε την εφαρμογή της Uber και επιλέξτε την καρτέλα «Υπηρεσίες». • Επιλέξτε «Store Pickup» (Παραλαβή από κατάστημα). • Εισάγετε την τοποθεσία παραλαβής και συμπεριλάβετε τυχόν σχετικές λεπτομέρειες, όπως το όνομα του εμπορικού κέντρου ή στοιχεία του καταστήματος. • Συμπληρώστε τη διεύθυνση προορισμού για την παράδοση. • Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παράδοσης σε πραγματικό χρόνο μέσω της εφαρμογής. • Παραλάβετε το πακέτο σας εισάγοντας έναν κωδικό PIN, όταν φτάσει ο οδηγός ταξί. Η υπηρεσία «Παραλαβή από κατάστημα» είναι διαθέσιμη για πληρωμένα προϊόντα βάρους έως 20 κιλά και αξίας έως 120 ευρώ. Αυτή η φιλική προς το χρήστη υπηρεσία επιτρέπει τη γρήγορη και ασφαλή παράδοση των προϊόντων από το κατά- στημα στην πόρτα του πελάτη, εξοικονομώντας χρόνο, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας για την παραλαβή. Η Performance Technologies Α.Ε. σε συνεργασία με την Dataphoria δημι- ούργησαν μια νέα, εξειδικευμένη ιστο- σελίδα βιωσιμότητα. Η εταιρεία συνε- χίζει να επενδύει στη διαφάνεια και την αποτελεσματική επικοινωνία με το επεν- δυτικό κοινό και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Το νέο Portal Βιωσιμότητας παρέ- χει στους χρήστες τη δυνατότητα να εξε- ρευνήσουν τους τρεις βασικούς πυλώνες βιωσιμότητας: Περιβάλλον, Κοινωνία και Διακυβέρνηση, καθώς και τις αντίστοι- χες επιμέρους κατηγορίες. Επιπλέον, το portal επιτρέπει την προβολή Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs) ανά επιλεγμέ- νη χρονική περίοδο, ενισχύοντας τη δι- αφάνεια και τη λογοδοσία της εταιρείας. Η ανάπτυξη της πλατφόρμας πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Dataphoria, η οποία υποστηρίζει την ESG στρατηγική της εταιρείας, προ- σφέροντας τεχνογνωσία στη συλλογή, παραγωγή και παρουσίαση δεδομένων αειφόρου ανάπτυξης, τα οποία είναι κρί- σιμα για τη λειτουργία και την ανάπτυξη της Performance Technologies Α.Ε. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για βιώσιμη ανάπτυξη, η Performance Technologies υλοποιεί πρωτοβουλίες για τη βελτί- ωση των επιδόσεων της στους τομείς του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και της διακυβέρνησης. Η συνεχής παρα- κολούθηση των KPIs και η ανάλυση των δεδομένων βιωσιμότητας επιτρέπουν την παρακολούθηση της προόδου σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας τη δυνατότητα συνεχούς βελτίωσης στους κρίσιμους τομείς βιωσιμότητας. Ιστοσελίδα βιωσιμότητας από Performance Technologies και Dataphoria Διαθέσιμη η νέα υπηρεσία της Uber σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz