TM_637
12 10|12|2024 #637 Η Vodafone ξ εχώρισε ως μια από τις σημαντικότε- ρες εταιρικές επωνυμίες στην Ελλάδα στην κατη- γορία «Τηλεπικοινωνίες» στην τελετή απονομής των βραβείων Business Superbrands Greece 2024 σ ε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 2 Δεκεμβρίου στο Μέγα- ρο Μουσικής Aθηνών. Η διάκριση απονεμήθηκε από ανεξάρτητη κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από εκπροσώπους της επι- χειρηματικής κοινότητας, ενώ στη διαδικασία αξιο- λόγησης συμπεριλήφθηκε και έρευνα κοινής γνώμης. Η εταιρεία επενδύει στα- θερά σε υποδομές δικτύ- ων νέας γενιάς με γνώμονα την ποιοτική συνδεσιμό- τητα σε όλη την επικρά- τεια και την ολοκληρω- μένη ψηφιακή μετάβαση της χώρας. Σήμερα, το Vodafone 5G Network κα- λύπτει πάνω από το 91% του πληθυσμού, ενώ έχουν υλοποιηθεί περισσότερες από 300.000 γραμμές οπτι- κής ίνας απευθείας στο σπίτι, με μακροπρόθεσμο στόχο την εγκατάσταση 850.000 γραμμών FTTH έως το 2028. Επιπλέον, με τις στρατη- γικές πρωτοβουλίες του Ιδρύματος Vodafone, όπως το Πρόγραμμα Vodafone Posidonia για την προστα- σία των λιβαδιών της Πο- σειδωνίας ως πνεύμονα της Μεσογείου, και του θαλάσ- σιου οικοσυστήματος, αλλά και την ανάπτυξη εφαρμο- γών για την καταπολέμηση κάθε μορφής βίας, όπως το Panic Button, το Bright Sky και το SafeYOUth, η Vodafone συμβάλλει ενερ- γά στην κοινωνική ευημε- ρία και την ενδυνάμωση ευάλωτων ομάδων. Η Cosmote eValue δ ιακρίθηκε για 4η συνεχή χρονιά στα European Contact Center & Customer Service Awards , μ ε 2 βραβεία που επιβεβαιώνουν τις καινοτό- μες πρακτικές της στην εξυπηρέτηση πε- λατών. Ειδικότερα, στην τελετή απονομής των βραβείων στο Λονδίνο, η Cosmote eValue απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Customer Experience Awards» για την πιο Αποτελεσματική Προσέγγι- ση Πωλήσεων και το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Operational Excellence Awards», για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης. Η Cosmote eValue παρέχει υψηλής ποι- ότητας ολοκληρωμένες υπηρεσίες, ενώ σημειώνει ανάπτυξη 38% σε νέα έργα την τελευταία πενταετία. Εκτός από τις ανάγκες του Ομίλου ΟΤΕ, εξυπηρετεί και έργα για 80 brands σε πολλές διαφορετικές γλώσ- σες. Αξιοποιώντας την τεχνολογική της υπεροχή, την πολυετή εμπειρία και τη δυ- ναμική των 6.000 στελεχών της, η Cosmote eValue κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του customer relationship management. «Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές δια- κρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές, αποτελούν έμπρακτη αναγνώ- ριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπι- στοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχ- μής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προ- σαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας», δήλωσε ο κος Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομί- λου ΟΤΕ και CEO Cosmote eValue. Δύο βραβεία για την Cosmote eValue στα ECCCSAs ΗVodafone διακρίθηκε στα Business Superbrands Greece 2024
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz