TM_636

12 9|12|2024 #636 Μόνο μία στις έξι (16%) από τις μεγαλύτερες εταιρείες πα- γκοσμίως βρίσκεται επί του παρόντος σε καλή τροχιά για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το 2050, ενώ σχε- δόν οι μισές (45%) συνεχίζουν να αυξάνουν τις εκπομπές άνθρακα, σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture . Η ανά- λυση υπογράμμισε επίσης την ανάγκη διεύρυνσης της χρή- σης της τεχνητής νοημοσύνης για τη μείωση των εκπομπών, καθώς μόνο 14% των εταιρειών αξιοποιεί αυτήν την ταχέως εξελισσόμενη τεχνολογία για τη μείωση των εκπομπών άν- θρακα σήμερα. Η μελέτη της Accenture «Destination Net Zero» διαπίστωσε ότι ενώ το ποσοστό των εταιρειών με στόχο επίτευξης μηδενικών εκπομπών έχει σταθεροποιηθεί στο 37%, περισσότερες από τις μισές (52%) εταιρείες έχουν μειώσει τόσο τις εκπομπές άνθρακα όσο και την ένταση των εκπομπών τους από τότε που υιοθετήθηκε η Συμφωνία των Παρισίων το 2016. Η Accenture συμπεριέλαβε στην ανάλυσή της την αναμενόμενη αύξηση της χρήσης εξοπλισμού για την AI στα Data Centers και εκτίμησε ότι οι εκπομπές που σχετίζονται με την AI θα υπερδε- καπλασιαστούν, από 68 σε 718 εκατομμύρια τόνους CO 2 e έως το 2030, ελλείψει σημαντικής καινοτομίας στα ενεργειακά συ- στήματα, στην υπολογιστική τεχνολογία και τους αλγόριθμους. Ωστόσο, τα περισσότερα διοικητικά στελέχη είναι αισιόδοξα για τις δυνατότητες της AI στην μείωση των εκπομπών. Τ ο Skroutz π αρουσιάζει το Black Friday 2024 Report, έναν απολογισμό για την κίνηση των αγορών των καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday αλλά και για τις κατηγορίες των προϊόντων που επέλεξαν να ξοδέψουν περισσότερα οι χρήστες. Ξεκινώντας τον απολογισμό, παρατηρείται ότι ο συνολικός όγκος των παραγγελιών σε σχέση με πέρσι κυμάν- θηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με μια μι- κρή αύξηση της τάξεως του 1%. Ενώ την ίδια στιγμή αύξηση της τάξεως του 30,7% παρουσιάζεται φέτος στον όγκο των πα- ραγγελιών μέσω skroutz marketplace σε σχέση με το 2023. Όσον αφορά στο μέσο καλάθι τώρα, και εδώ επικρατεί σταθε- ρότητα με τη μέση τιμή του καλαθιού σε σχέση με το 2023, να σημειώνει μια πτώ- ση της τάξεως του ενός ευρώ. Φαίνεται ωστόσο, ότι οι καταναλωτές περίμεναν την περίοδο των εκπτώσεων της Black Friday και Cyber Monday για να κάνουν τις αγορές τους καθώς ο αριθμός των πωλήσεων μέσω skroutz Marketplace εν συγκρίσει με το μέσο όρο πωλήσεων τις προηγούμενες Παρασκευές και Δευ- τέρες σε βάθος 2 μηνών αυξήθηκε κατά 87% και 40% αντίστοιχα. Οι καταναλωτές φαίνεται πως έχουν αγκαλιάσει τα Skroutz Point και δείχνουν εμπιστοσύνη σε αυτή την επιλογή παρα- λαβής και σε συνδυασμό με την ακόμα μεγαλύτερη μείωση του κατώτατου ορίου για δωρεάν αποστολή σε Skroutz Point στα 15 ευρώ για τους χρήστες της υπηρεσίας Skroutz Plus, το ποσοστό των Skroutz Point παραδόσεων έφτασε το 28,64% επί του συνόλου σε αντίθεση με το 2023 που το αντίστοιχο ποσοστό άγγιξε το 22%. Τέλος, οι καταναλωτές δεν αμέλησαν να κάνουν χρήση και των ευέλικτων τρόπων πληρωμής που παρέ- χει το skroutz με την πληρωμή με κάρ- τα να έχει την τιμητική της με ποσοστό 74% και την αντικαταβολή να ακολουθεί με 19,8%. Ωστόσο, η λίστα με τις οικογένειες προϊ- όντων με τις περισσότερες παραγγελίες διαφέρει ελαφρώς με τις Σπίτι & Κήπος και Τεχνολογία να φιγουράρουν στις δύο πρώτες θέσεις με ποσοστό 35% και 31% επί των συνολικών παραγγελιών αντίστοιχα. Την τρίτη θέση στις προτι- μήσεις των καταναλωτών, όσον αφο- ρά στις παραγγελίες καταλαμβάνει η Υγεία-Ομορφιά με ποσοστό 25,76% επί του συνολικού αριθμού παραγγελιών μέσω skroutz marketplace με τη Μόδα να καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με ποσοστό 21%. Το Skroutz παρουσίασε το Black Friday 2024 Report Μόνο 16% των εταιρειών πλησιάζει τους στόχους μηδενικού CO 2

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz