TM_633

10 4|12|2024 #633 Σύμφωνα με την 18η ετήσια μελέτη Accenture Life Trends περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπ ους αμφισβη- τούν -περισσότερο από ποτέ- το διαδι- κτυακό περιεχόμενο, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη είναι ένας σημαντι- κός παράγοντας στη διαδικασία επι- λογής ενός brand. Η ανταπόκριση των ανθρώπων στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις είναι ανάμεικτη. Δεδομένης της αυξημένης χρήσης της τεχνητής νοη- μοσύνης και της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης, οι πρόσφατες καινοτομίες επηρεάζουν αναπόφευκτα τις ψηφιακές εμπειρίες όλων. Αν και οι άνθρωποι απο- λαμβάνουν την ευκολία που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία, αισθάνονται όλο και μεγαλύτερη ανάγκη να αξιολογούν προσεκτικά τι βλέπουν και τι πιστεύουν, καθώς προσπαθούν να εξισορροπήσουν το ρόλο και τη σημασία της τεχνολογίας στη ζωή τους. Η μελέτη Accenture Life Trends εντοπίζει πέντε παγκόσμιες μακροοικονομικές τά- σεις που προβλέπουν τη μεταβαλλόμε- νη δυναμική μεταξύ της τεχνολογίας και των χρηστών, αναδεικνύοντας τόσο τις προκλήσεις όσο και τις ευκαιρίες για τα brands καθώς προσαρμόζουν τις στρα- τηγικές τους για να ανταποκριθούν στις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των κα- ταναλωτών. Αυτές οι τάσεις είναι: Cost of Hesitations (Το Κόστος του Δισταγμού): Η αξιοπιστία της ψηφιακής τεχνολογίας απειλείται καθώς η αύξηση της ηλεκτρονικής απάτης θολώνει τα όρια μεταξύ πραγματικού και παραπλα- νητικού περιεχομένου. Η παραγωγική τε- χνητή νοημοσύνης ενισχύει αυτό το φαι- νόμενο, φθείροντας την εμπιστοσύνη των ανθρώπων στις ψηφιακές πλατφόρ- μες. Η μελέτη της Accenture δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς ανθρώ- πους αμφισβητούν πλέον την αυθεντικό- τητα του διαδικτυακού περιεχομένου. Η διάβρωση της εμπιστοσύνης επηρεάζει τις ηλεκτρονικές αγορές και τις αλληλε- πιδράσεις με τα brands, με 33% των αν- θρώπων να αναφέρει περιστατικά deep- fake ή απάτης τον περασμένο χρόνο. The Parent Trap (Η Παγίδα των Γονέων): Οι γονείς αντιμετωπίζουν την πρόκληση να βοηθήσουν την επόμενη γενιά να οι- κοδομήσει μια υγιή σχέση με την ψηφια- κή τεχνολογία συχνά ενάντια στη θέλησή τους. Η απεριόριστη πρόσβαση στο δια- δίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενθαρρύνουν ακραίες συμπεριφορές και εκθέτουν τη νέα γενιά σε πολλαπλούς κινδύνους. Οι γονείς παρατηρούν την κατάσταση και αισθάνονται την επιτακτι- κή ανάγκη να δράσουν, δημιουργώντας προστατευτικές δικλείδες ασφαλείας τη στιγμή που οι κυβερνήσεις προχωρούν σε κεντρικές πολιτικές αποφάσεις. Σύμ- φωνα με τα ευρήματα της Accenture, άτομα ηλικίας 18-24 ετών έχουν περισ- σότερες από διπλάσιες πιθανότητες σε σχέση με άτομα άνω των 55 να δηλώ- σουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την ταυτότητά τους. Impatience Economy (Η Οικονομία της Ανυπομονησίας): Πολλοί τονίζουν ότι η εκπαίδευση, η σκληρή δουλειά και η αποφασιστικότητα μπορούν να διαμορφώσουν ένα επιθυμητό μέλλον. Ωστόσο, η περσινή τάση στα Life Trends αποκάλυψε ότι οι στόχοι και οι προτεραι- ότητες των ανθρώπων μεταβάλλονται ραγδαία. Σήμερα, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές δηλώνουν ότι επιθυμούν οι εταιρείες να ανταποκρίνονται ταχύτε- ρα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. The Dignity of Work (Η Αξιοπρέπεια της Εργασίας): Η αξιοπρέπεια της εργα- σίας δοκιμάζεται όλο και περισσότερο από τις επιχειρηματικές πιέσεις, τις τε- χνολογικές εξελίξεις και τη μεταβαλλό- μενη δυναμική. Καθώς η παραγωγική τε- χνητή νοημοσύνη εισέρχεται στο χώρο εργασίας, η αξιοπρέπεια πρέπει να συνυ- πολογιστεί στις νέες προσδοκίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι θα (συν)εργαστούν με την τεχνολογία. Social Rewilding (Κοινωνικός Επα- ναπροσδιορισμός) : Οι άνθρωποι ανα- ζητούν όλο και περισσότερο βάθος και αυθεντικότητα στις εμπειρίες τους, προ- κειμένου να συνδεθούν ουσιαστικά με τον κόσμο. Αντικατοπτρίζοντας μια αυ- ξανόμενη επιθυμία να επανασυνδεθούν με τη φύση και ο ένας με τον άλλον, οι άνθρωποι αναζητούν ισορροπία μεταξύ της τεχνολογίας και των στιγμών χαράς και ευεξίας. Mακροοικονομικές τάσεις για μεταβαλλόμενη δυναμική τεχνολογίας και χρηστών

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz