TM_63
8 10|5|2022 #063 Μετά από μία πολύμηνη, διεθνή διαγω- νιστική διαδικασία που δρομολογήθηκε υπό την έγκριση του βασικού μετόχου των ΕΛΤΑ, της Ελληνικής Εταιρείας Συμ- μετοχών και Περιουσίας (Υπερταμείο), η PriceWaterhouse Coopers (PwC) αναλαμ- βάνει, με διετή σύμβαση, ανάδοχος του έργου συμβούλου, για τον επιχειρησιακό μετασχηματισμό και την αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ To πλάνο του επιχειρησιακού μετασχη- ματισμού εκτείνεται σε όλο το εύρος των λειτουργιών του Ομίλου ΕΛΤΑ (Εμπορικό, Δίκτυο Εξυπηρέτησης, Διανομή, Κέντρα Διαλογής, και Διαβιβάσεις) και περιλαμ- βάνει τη φάση του σχεδιασμού και την φάση της υλοποίησης. Προβλέπει ριζικές αλλαγές στο βασικό μοντέλο λειτουργίας του Ομίλου καθώς και στην Οργανωτική δομή των βασικών υποστηρικτικών λει- τουργιών μέσα από κοινό ομιλικό πρί- σμα. Ο ανάδοχος θα υποστηρίξει αφενός το έργο του επιχειρησιακού μετασχημα- τισμού και αφετέρου όλα τα υπόλοιπα έργα που εντάσσονται στο πλάνο του μετασχηματισμού του Ομίλου, όπως και αυτά που αφορούν τον ψηφιακό μετα- σχηματισμό. Σε ότι αφορά το κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού που εντάσσεται στην προσπάθεια της ψηφιακής μετάβασης, τα ΕΛΤΑ δρομολογούν επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ. Ο σχεδιασμός της διοίκησης περιλαμβάνει τη διασφάλιση πρόσβασης των καταναλωτών σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσιών, μέσω ψηφιακών και φυ- σικών καναλιών, προσφέροντας απομα- κρυσμένη πρόσβαση. Επίσης, δρομολογούνται αλλαγές στο πε- ριβάλλον διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (ERP), στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) και στον στόλο των ΕΛΤΑ. Οι πιο σημαντικές δράσεις που δρομολο- γούνται είναι: • Η νέα, ολιστική εμπειρία πελάτη, με πρόσβαση σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω ψηφιακών και φυσικών καναλιών (web, mobile, call center). Θα προσφέρει άμεση και απομακρυσμένη πρόσβαση στις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ χω- ρίς φυσική επαφή και παρουσία στα κα- ταστήματα λιανικής. • Ο ψηφιακός ταχυδρόμος, που περιλαμ- βάνει την παροχή κινητών συσκευών με ειδικό λογισμικό. Θα επιτρέπει στους τα- χυδρόμους να παρέχουν υφιστάμενες και νέες υπηρεσίες, όπως συλλογή πλη- ρωμών, έκδοση αποδείξεων παράδοσης, εκτύπωση καρτών ειδοποίησης και άλλα, στοχεύοντας στην αισθητή ενδυνάμωση της παράδοσης στον τελικό αποδέκτη, το λεγόμενο last mile delivery. • Τα interactive kiosks, που φέρνουν την ψηφιακή διεπαφή με τον πελάτη-πολίτη σε υπηρεσίες όπως η παράδοση και πα- ραλαβή δεμάτων και επιστολών, με τη χρήση έξυπνων λύσεων ιχνηλάτησης. • Η ανάπτυξη υποδομών αυτόματης τα- ξινόμησης και διαλογής δεμάτων στα κέντρα διανομής για την καλύτερη εξυ- πηρέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη μείωση του χρόνου διαχείρισης και τη μείωση του κόστους. Κάτι που σύντομα θα αυξήσει τη διαχειριστική μας δυνατό- τητα σε περισσότερα από 100.000 αντι- κείμενα ημερησίως. • Το περιβάλλον διαχείρισης επιχειρημα- τικών πόρων (ERP) για την επεξεργασία και αξιοποίηση όλων των δεδομένων της επιχείρησης, καθώς και την εφαρμογή δι- αχείρισης ανθρώπινων πόρων (HRMS). • Το πληροφοριακό σύστημα διαχείρι- σης σχέσεων πελατών (CRM), με στόχο τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών των πωλήσεων και του marketing και την τι- μολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών. • Το νέο σύστημα τηλεματικής και δρομολό- γησης για ολόκληρο τον στόλο οχημάτων. H TeamViewer, κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος λύσεων απο- μακρυσμένης συνδεσιμότητας και ψηφιοποίησης, ανακοίνωσε σήμερα την ενσωμάτωση της εταιρικής πλατ- φόρμας επαυξημένης πραγματικότητας (AR), Frontline, με την εφαρμογή SAP® Extended Warehouse Management (SAP EWM). Με το TeamViewer Frontline Augmented Reality, μια εφαρμογή εγκεκριμένη SAP από την TeamViewer και μέρος του χαρτοφυλακίου cloud της βιομηχανίας της SAP, οι πελάτες μπο- ρούν να βελτιώσουν περαιτέρω τις διαδικασίες logistics στο SAP EWM και να ενδυναμώσουν το εργατικό δυναμικό τους με επιλογή AR που συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικότητας και στη δημιουρ- γία πιο αποτελεσματικών διαδικασιών σε ολόκληρη την αποθή- κη και τα logistics τους στις επιχειρήσεις. Η ενσωμάτωση με το Frontline και το SAP EWM επιτρέπει στις επι- χειρήσεις να συνδέουν άμεσα τους εργαζόμενους σε αποθήκες και logistics σε πραγματικό χρόνο με τα κρίσι- μα δεδομένα και τις πληροφορίες που χρειάζο- νται για την εκτέλεση των καθηκόντων τους. Οι ροές εργασίας που βασίζονται σε AR παρέχουν οδηγίες βήμα προς βήμα στους εργαζόμενους σε έξυπνα γυαλιά και φορητές συσκευές που τους επιτρέπουν να εργάζονται χωρίς χέρια, βελτιώνοντας τα ποσοστά επιλογής κατά μέσο όρο κατά 10-15 % και μειώνοντας τα ποσοστά σφαλμάτων κοντά στο μηδέν. Ταυτόχρονα, νέες πληροφορίες δεδομένων επιστρέφονται στην εφαρμογή SAP EWM ακριβώς στο σημείο της εργασίας για να επι- τραπεί η συνεχής επικύρωση και βελτιστοποίηση της διαδικασίας που μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική εξοικονόμηση κόστους. Η PriceWaterhouse Coopers ανάδοχος για τον μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ TeamViewer & SAP ψηφιοποιούν τις εργασίες αποθήκης με επαυξημένη πραγματικότητα (AR)
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz