TM_629
10 28|11|2024 #629 Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, το Ίδρυμα Vodafone ε πιστρατεύει τη δύναμη της τεχνολογίας για το κοινό καλό, ενθαρρύνοντας όλους και όλες να επισκεφθούν την ιστοσελίδα και την εφαρμογ ή Bright Sky . Το Bright Sky, με περισσότερους από 1 εκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο στην αντιμετώπιση της έμφυλης και ενδοοικο- γενειακής βίας, που παρέχει συμβουλευ- τική υποστήριξη, αλλά και καθοδήγηση για την αντιμετώπιση περιστατικών κα- κοποιητικής συμπεριφοράς. Είναι δια- θέσιμο σε 13 χώρες, 4 ηπείρους και 23 γλώσσες, ενώ μετράει περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο ωφελούμενους πα- γκοσμίως. Εκτός από τις ορατές μορφές κακοποίησης, το Bright Sky ρίχνει φως ακόμη και στις λιγότερο διακριτές και αναγνωρισμένες μορφές κακοποίησης, όπως είναι η ψυχολογική κακοποίηση, η οικονομική κακοποίηση, αλλά και η πα- ρενοχλητική παρακολούθηση. Στην Ελλάδα, οι χρήστες είναι περισσότε- ροι από 66.000, ενώ για κάθε νέο χρήστη που προστίθεται, γίνεται ένα επιπλέον βήμα προς την ενημέρωση και την εν- δυνάμωση των θυμάτων και των οικείων τους. Το Bright Sky προσφέρει ταυτόχρο- να την κατάλληλη καθοδήγηση, ώστε τα θύματα να μπορούν να ξεφύγουν από τον φαύλο κύκλο της κακοποίησης. Το Bright Sky αποτελεί προϊόν της στρατηγικής του Ιδρύματος Vodafone, πλαισιωμένο και από άλλες σημαντικές πρωτοβουλίες, όπως το Panic Button για την αντιμετώπιση της έμφυλης και ενδοοικογενειακής βίας, αλλά και το SafeYouth app για την προστασία και την ασφάλεια παιδιών και νέων, με τις δύο τελευταίες να συνιστούν ευγενικές δωρεές προς την Ελληνική Πολιτεία. Το νέο όραμα, τις δεσμεύ- σεις και τη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ π αρουσίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κος Κώστας Νεμπής, δίνο- ντας μια σαφή εικόνα για τη θέση του ΟΤΕ, αλλά και της χώρας, έως το 2030. Το νέο όραμα για τον ΟΤΕ του 2030 βασίζεται σε τρεις βασικές δεσμεύσεις: πρώ- τον, να παρέχει την καλύ- τερη εμπειρία πελάτη μέσα από κορυφαία ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες συνδεσιμότητας, δεύτερον να παραμείνει σε θέση οδη- γού στα δίκτυα νέας γενιάς και τρίτον, να διαμορφώσει ένα ακόμη πιο σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λει- τουργίας, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες, πά- ντα με την υποστήριξη των ανθρώπων του. Μιλώντας για την ανανεωμένη στρατηγική, στην οποία θα στη- ριχτεί για την επίτευξη του οράματος, ο επικεφαλής του ΟΤΕ σημείωσε ότι βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Ανάπτυξη, Μετασχη- ματισμός, Διαφοροποίηση. Για την ανάπτυξη των εσόδων της εταιρείας, ο κος Νεμπής έχει θέσει κάποιες βασικές προτεραιότητες. Το δίκτυο Fiber-to-the- Home (FTTH) συνεχίζει να επεκτείνεται δυναμικά για να καλύψει το 65% της χώρας έως το 2027. «Στόχος μας είναι να μεταφέρου- με την πλειονότητα των ευρυζωνικών πελατών μας σε οπτική ίνα ή σε υβριδικές υποδο- μές Fixed Wireless Access σε περιοχές που δεν προ- βλέπονται να καλυφθούν από οπτική ίνα – δική μας ή εναλλακτικών παρόχων. Αυτό, σε συνδυασμό με τις συμφωνίες χονδρικής που πρόσφατα υπογράψαμε, θα μας φέρει το ποσοστό αξι- οποίησης του fiber δικτύου μας σε πάνω από 55%», ση- μείωσε χαρακτηριστικά. Όσον αφορά στον Μετα- σχηματισμό, ο κος Νεμπής αναγνώρισε τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει ήδη, θέτοντας για το μέλλον δυο βασικές προτεραιότητες: την εξυπηρέτηση του πελάτη και την αποτελεσματικότε- ρη λειτουργία της εταιρείας. Ως προς την εξυπηρέτηση του πελάτη, στόχος είναι να μειωθούν οι μη πωλησιακές επαφές στα φυσικά κανάλια εξυπηρέτησης και πώλησης, καθώς και οι άσκοπες μεταβάσεις των τεχνικών στο πεδίο. Τρίτος και τελευταίος πυλώνας της νέας στρατηγικής του ΟΤΕ είναι η Διαφοροποίηση, με τρεις προτεραιότητες. Όπως ανέφε- ρε ο Κώστας Νεμπής, «η εταιρεία ξεχωρίζει με τους καλύτερους δείκτες εμπειρίας πελάτη στην αγορά, ωστόσο γνωρίζουμε ότι έχουμε πολλά ακόμα περιθώρια βελτίωσης για να φέρουμε την εμπειρία πελάτη εκεί που θέλουμε και να φτάσουμε να συγκρι- νόμαστε με τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών τεχνολογί- ας στην Ευρώπη». Οι μελλοντικές κινήσεις του Ομίλου ΟΤΕ Το Ίδρυμα Vodafone παροτρύνει τη χρήση του Bright Sky
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz