TM_627

8 26|11|2024 #627 Περισσότερες από 40.000 πράξεις εκ- κρεμούν σήμερα προς καταχώρηση στο Κτηματολογικό Γραφείο Δωδεκανήσου, στη Ρόδο, το οποίο συνεχίζει να λειτουρ- γεί κατά το μεγαλύτερο μέρος του χωρίς ψηφιακή υποστήριξη. Η αναλογική λει- τουργία του προξενεί σοβαρές αρρυθ- μίες, που καθυστερούν τις συναλλαγές, επιβαρύνουν τους υπαλλήλους και τα- λαιπωρούν πολίτες και επαγγελματίες. Με στόχο τη ριζική αναβάθμιση των λει- τουργιών του, η Dotsoft AE α ναλαμβά- νει να προσδώσ ει ψηφιακή υπό σταση σε όλες τις διοικητικές διαδικασίες του Κτη- ματολογικού Γραφείου Δωδεκανήσου, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις που εγγυώνται την ταχύτητα, την ακρίβεια και την ασφάλεια. Το σχετικό έργο που θα εκτελέσει η εταιρεία, εντάσ- σεται στην εθνική στρατηγική για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με επίκεντρο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών φορέων του Δημοσίου. Σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογρά- φηκε με το Ελληνικό Κτηματολόγιο, η Dotsoft AE θα προσφέρει τις υπηρεσίες της για την ανάπτυξη εφαρμογών και την εκτέλεση διαλειτουργικοτήτων που θα καταστήσουν πλήρως ψηφιακή τη λει- τουργία των τέως Κτηματολογικών Γρα- φείων Ρόδου και Κω-Λέρου, που πλέον έχουν υπαχθεί στο Κτηματολογικό Γρα- φείο Δωδεκανήσου με έδρα τη Ρόδο. Πα- ράλληλα, θα παρέχονται ολοκληρωμένες λύσεις για την εξυπηρέτηση φυσικών και νομικών προσώπων, όπως και άλλων δημόσιων υπηρεσιών. Το προς εκτέλεση έργο, το οποίο αναμένεται να ολοκληρω- θεί στις αρχές του 2025, προβλέπει: • Τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας για τη διαχείριση δεδομένων και αιτήσεων. • Την αυτοματοποίηση της καταχώρησης και διεκπεραίωσης εκκρεμών πράξεων. • Τη διασύνδεση με άλλα συστήματα του Δημοσίου, ώστε να διασφαλιστεί μεγαλύτερη διαφάνεια και καλύτερη λειτουργικότητα. Η Dotsoft αναβαθμίζει το Κτηματολογικό Γραφείο Δωδεκανήσου ΟΌμιλος Epsilon Net ενισχύει την Hondos Center Ο Όμιλο ς Epsilon Net σε συνεργασία με τη ν iQom α ναβάθμι- σαν τις τεχνολογικές υποδομές τη ς Hondos Center , ενσωμα- τώνοντας στον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων της τη σύγχρονη λύση λιανικής και loyalty iQom RetailStudio και τον πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης, Epsilon Digital, απογειώνοντας την εμπειρία των πελατών της. Με στό- χο να προσφέρει στους πελάτες της έναν μοναδικό προορισμό shopping, η Hondos Center αναζητούσε μια λύση, που θα επέ- τρεπε την απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ των φυσικών και ηλεκτρονικών σημείων πώλησης. Δημιουργώντας ένα κοινό σημείο διαχείρισης, η Hondos Center στοχεύει στην προσφορά μιας ενιαίας και καλύτερης εμπειρίας αγορών στους πελάτες της. Το έργο, που υλοποιήθηκε, περιλαμβάνει μια ολοκληρωμέ- νη λύση λιανικής με ενσωμάτωση όλων των λειτουργιών των καταστημάτων σε μία φιλική προς το χρήστη πλατφόρμα, κε- ντρική διαχείριση συναλλαγών, ευελιξία στις διαδικασίες λιανι- κής, ταχύτητα στις συναλλαγές μέσω touch screen POS, καθώς και ενσωμάτωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και επικοινω- νία με την πλατφόρμα myDATA. Με την υιοθέτηση της λύσης, η Hondos Center απολαμβάνει σήμερα μια σειρά από πλεονεκτή- ματα που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά της, όπως: • Βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας πελατών μέσω της omnichannel εξυπηρέτησης. • Σημαντική αύξηση αποδοτικότητας των καταστημάτων και της αξιοπιστίας των συναλλαγών. • Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων marketing και cross selling. • Έγκαιρη και έγκυρη προσαρμογή σε ένα συνεχώς μεταβαλλό- μενο νομοθετικό περιβάλλον και σε κάθε αλλαγή της ΑΑΔΕ.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz