TM_625

6 22|11|2024 #625 Οι πωλήσεις της Cyber Week παγκοσμί- ως αναμένεται να αγγίξουν τα 311 δι- σεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφω- να με τα στοιχεία του πιο πρόσφατου Δείκτη Αγορών (Shopping Index 2024) της Salesforce . Τ ο 19% αυτών των πα- ραγγελιών, δηλαδή 61 δισεκατομμύρια δολάρια, θα προέλθουν από πωλήσεις που έχουν επηρεαστεί από την τεχνητή νοημοσύνη και τους AI agents. Μόνο στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις αναμένεται να φτάσουν τα 75 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 23% των συνο- λικών αγορών της φετινής εορταστικής περιόδου. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Δείκτη Αγορών, από την αρχή του Οκτω- βρίου, τα ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν Generative AI και agents αύξησαν τη μέση αξία παραγγελίας κατά 7% σε σύγκριση με όσους δεν διαθέτουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Επιπλέον, η AI και οι agents συνέβαλαν στην επίτευ- ξη του 17% των παγκόσμιων παραγγελι- ών μέσω εξατομικευμένων προτάσεων, στοχευμένων προωθήσεων και πιο έξυ- πνης εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, σύμφωνα με τη Salesforce, οι γρήγορες απαντήσεις και η άμεση επίλυση ζητημάτων αποτελούν κορυ- φαίες προτεραιότητες για τους κατανα- λωτές, γεγονός που οδηγεί τους retailers στην ενσωμάτωση AI chatbots για τη βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεων. Συνεπώς, η φετινή εορταστική περίο- δος αποτελεί για τους retailers ιδιαίτε- ρη ευκαιρία να αξιοποιήσουν τόσο τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που έχουν στα χέρια τους, όσο και να εφαρ- μόσουν στρατηγικές προσφορές στα προϊόντα τους, ώστε να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό. Τα πιο πρόσφατα ευρήματα του Δείκτη Αγορών για την εορταστική περίοδο, που συλλέχθηκαν από την 1η Οκτωβρίου έως τις 14 Νοεμβρίου, έδειξαν πως και φέτος οι αγορές αναβάλλονται για τη Cyber Week, καθώς αναμένονται εκπτώσεις. Το κόστος των προϊόντων έχει μεγαλύτερη σημασία συγκριτικά με πέρυσι, με τα δύο τρίτα των καταναλωτών να αναφέρουν ότι οι επιλογές τους θα καθοριστούν κυρίως από τις τιμές και λιγότερο από την ποιό- τητα των προϊόντων. Παράλληλα, το 47% των καταναλωτών δήλωσε ότι τόσο στο φετινό Black Friday όσο και κατά τη διάρ- κεια των Χριστουγέννων, σκοπεύει να κά- νει τις ίδιες αγορές με πέρυσι, ενώ το 40% ανέφερε ότι θα κάνει ακόμη λιγότερες. Με βάση τις αναλύσεις, το μέσο ποσοστό έκπτωσης παγκοσμίως αναμένεται να αγ- γίξει το 28%, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων κατά 5% σε σχέση με πέρυσι. 20% των πωλήσεων της CyberWeek θα ολοκληρωθούν χάρη στην AI Μέχρι 16 Δεκεμβρίου οι προσφορές για τον διαγωνισμό έξυπνων εισιτηρίων Προθεσμία μέχρι την 16η Δεκεμβρίου έχουν όσοι ενδιαφέρονται να συμ- μετάσχουν στον ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό προμήθειας 13.125.000 «έξυπνων εισιτηρίων» που προκήρυξε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης γ ια τη λει- τουργία του αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου και την εξυπη- ρέτηση των επιβατών που κάνουν χρήση των μέσων κομίστρου. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έρ- γου ανέρχεται στο ποσό των 1,575 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, με δικαίωμα προαίρεσης για την επαύξηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου έως 124.000 ευρώ συμπεριλαμβα- νομένου ΦΠΑ. Έτσι, το συνολικό ποσό μαζί με την προαίρεση ανέρχεται σε 1,699 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομέ- νου ΦΠΑ, όπως διευκρινίζει ο οργανισμός. Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμ- φέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής. Η σύμβαση προμή- θειας των «έξυπνων εισιτη- ρίων» θα συναφθεί μεταξύ του ΟΣΕΘ και της αναδό- χου εταιρείας και θα έχει διάρκεια 18 μήνες. Η δαπάνη της σύμβασης χρηματοδοτείται εξ ολο- κλήρου από ιδίους πόρους του οργανισμού και βαρύνει τους προϋπολογισμούς των δύο επόμενων ετών. Ο ηλεκτρονικός διαγωνισμός διενεργείται με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 264 του ν. 4412/2016, όπως ισχύει.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz