TM_619
12 14|11|2024 #619 Στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η SoftOne σ ε συνεργασία με τη Datagr ε ξασφάλισε την απρόσκοπτη διεκπεραίωση των συναλλαγών στα συ- νεργαζόμενα σημεία πώλησης της διορ- γάνωσης, αξιοποιώντας το προηγμένο ταμειακό σύστημα Softone Go Retail. Η νέα πρωτοποριακή λύση SoftOne Go Retail αποτελεί έναν σύγχρονο και γρή- γορο τρόπο διαχείρισης ταμείου, απαλ- λάσσοντας κάθε επιχείρηση λιανικής, όπως περίπτερα, καταστήματα ψιλικών, παντοπωλεία και mini market, από την πολυπλοκότητα και τους περιορισμούς των παραδοσιακών ταμειακών συστη- μάτων. Χωρίς καμία ανάγκη εκπαίδευ- σης, εξασφαλίζει ταχύτητα και αξιοπι- στία στις συναλλαγές. Παράλληλα, μέσω απευθείας σύνδεσης με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, διασφαλίζει πλήρη συμμόρφωση με τις νέες κανονιστικές απαιτήσεις. Βασισμένη στο cloud, η προ- ηγμένη λύση εξασφαλίζει τη λειτουργία του ταμειακού συστήματος χωρίς την απαίτηση χρήσης φορολογικού μηχανι- σμού, ενώ λειτουργεί αδιάλειπτα, ακόμα και εκτός σύνδεσης από το διαδίκτυο, προσφέροντας δυνατότητα άμεσης τιμολόγησης και απόλυτη ασφάλεια. Το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (C EE) και η GWI πα ρουσιάζουν μια νέα έκθεση σχετικά με τις συνή- θειες στα social media στην περιοχή της Κεντρικής και της Ανα- τολικής Ευρώπης. Βασι- ζόμενη στην εκτεταμένη διαδικτυακή έρευνα της GWI για τους χρήστες του internet, ηλικίας 16- 64 ετών, η έκθεση εξε- τάζει τις τάσεις σε επτά βασικές αγορές της Κε- ντρικής και Ανατολικής Ευρώπης: Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ελλά- δα, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία. Τα στοι- χεία είναι αντιπροσω- πευτικά του πληθυσμού κάθε αγοράς και όχι του συνολικού πληθυσμού της περιοχής. Προσφέ- ρει μια μοναδική ματιά στον τρόπο με τον οποίο τα social media μετα- μορφώνουν την αλληλε- πίδραση των καταναλω- τών με τα brands, καθώς και τον τρόπο που ανα- καλύπτουν προϊόντα και το πώς δημιουργείται brand loyalty. Στην Κεντρική και Ανα- τολική Ευρώπη, περισ- σότεροι καταναλωτές στρέφονται στα social media για ενημέρωση σχετικά με τα τρέχοντα γεγονότα. Και παρόλο που οι πλατφόρμες που χρησιμοποι- ούνται περισσότερο διαφέρουν από άτομο σε άτομο, η εμπι- στοσύνη στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μειώνεται και οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους ενημέρωσης. Τα social media έχουν ωριμάσει με την πάροδο του χρόνου, και μαζί τους έχει ωριμάσει και η βάση των χρηστών τους. Στην Κε- ντρική και Ανατολική Ευ- ρώπη, το μεγαλύτερο πο- σοστό χρηστών των social media είναι η Gen X, με τους Millennials να ακο- λουθούν. Τα brands που επιθυμούν να προσεγγί- σουν τους καταναλωτές στα social media πρέπει να διασφαλίσουν ότι δημι- ουργούν περιεχόμενο που απευθύνεται τόσο στις νε- ότερες όσο και στις μεγα- λύτερες γενιές. Δεν μπορούμε να υπο- τιμήσουμε τον αντίκτυ- πο που έχουν τα βίντεο στους σημερινούς κατα- ναλωτές. Τα brands που επιθυμούν να αφήσουν το στίγμα τους χρησιμο- ποιώντας βίντεο πρέπει να διασφαλίσουν ότι απευθύνονται στους καταναλωτές σε μια ποικιλία από πλατφόρ- μες μικρής και μεγάλης διάρκειας. Στην Κεντρική και Ανα- τολική Ευρώπη, τα social media παίζουν μεγά- λο ρόλο στο purchase journey. Οι marketeers που επιθυμούν να βρε- θούν στο προσκήνιο πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο που κεντρίζει την περιέργεια και εμπνέει το κοινό - στόχο τους να εξερευνήσει ακόμα περισσότερο τα brands τους. Συνήθειες στα social media σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη Το SoftOne Go Retail υποστήριξε τον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz