TM_619

12 14|11|2024 #619 Στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η SoftOne σ ε συνεργασία με τη Datagr ε ξασφάλισε την απρόσκοπτη διεκπεραίωση των συναλλαγών στα συ- νεργαζόμενα σημεία πώλησης της διορ- γάνωσης, αξιοποιώντας το προηγμένο ταμειακό σύστημα Softone Go Retail. Η νέα πρωτοποριακή λύση SoftOne Go Retail αποτελεί έναν σύγχρονο και γρή- γορο τρόπο διαχείρισης ταμείου, απαλ- λάσσοντας κάθε επιχείρηση λιανικής, όπως περίπτερα, καταστήματα ψιλικών, παντοπωλεία και mini market, από την πολυπλοκότητα και τους περιορισμούς των παραδοσιακών ταμειακών συστη- μάτων. Χωρίς καμία ανάγκη εκπαίδευ- σης, εξασφαλίζει ταχύτητα και αξιοπι- στία στις συναλλαγές. Παράλληλα, μέσω απευθείας σύνδεσης με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, διασφαλίζει πλήρη συμμόρφωση με τις νέες κανονιστικές απαιτήσεις. Βασισμένη στο cloud, η προ- ηγμένη λύση εξασφαλίζει τη λειτουργία του ταμειακού συστήματος χωρίς την απαίτηση χρήσης φορολογικού μηχανι- σμού, ενώ λειτουργεί αδιάλειπτα, ακόμα και εκτός σύνδεσης από το διαδίκτυο, προσφέροντας δυνατότητα άμεσης τιμολόγησης και απόλυτη ασφάλεια. Το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (C EE) και η GWI πα ρουσιάζουν μια νέα έκθεση σχετικά με τις συνή- θειες στα social media στην περιοχή της Κεντρικής και της Ανα- τολικής Ευρώπης. Βασι- ζόμενη στην εκτεταμένη διαδικτυακή έρευνα της GWI για τους χρήστες του internet, ηλικίας 16- 64 ετών, η έκθεση εξε- τάζει τις τάσεις σε επτά βασικές αγορές της Κε- ντρικής και Ανατολικής Ευρώπης: Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ελλά- δα, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία. Τα στοι- χεία είναι αντιπροσω- πευτικά του πληθυσμού κάθε αγοράς και όχι του συνολικού πληθυσμού της περιοχής. Προσφέ- ρει μια μοναδική ματιά στον τρόπο με τον οποίο τα social media μετα- μορφώνουν την αλληλε- πίδραση των καταναλω- τών με τα brands, καθώς και τον τρόπο που ανα- καλύπτουν προϊόντα και το πώς δημιουργείται brand loyalty. Στην Κεντρική και Ανα- τολική Ευρώπη, περισ- σότεροι καταναλωτές στρέφονται στα social media για ενημέρωση σχετικά με τα τρέχοντα γεγονότα. Και παρόλο που οι πλατφόρμες που χρησιμοποι- ούνται περισσότερο διαφέρουν από άτομο σε άτομο, η εμπι- στοσύνη στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μειώνεται και οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους ενημέρωσης. Τα social media έχουν ωριμάσει με την πάροδο του χρόνου, και μαζί τους έχει ωριμάσει και η βάση των χρηστών τους. Στην Κε- ντρική και Ανατολική Ευ- ρώπη, το μεγαλύτερο πο- σοστό χρηστών των social media είναι η Gen X, με τους Millennials να ακο- λουθούν. Τα brands που επιθυμούν να προσεγγί- σουν τους καταναλωτές στα social media πρέπει να διασφαλίσουν ότι δημι- ουργούν περιεχόμενο που απευθύνεται τόσο στις νε- ότερες όσο και στις μεγα- λύτερες γενιές. Δεν μπορούμε να υπο- τιμήσουμε τον αντίκτυ- πο που έχουν τα βίντεο στους σημερινούς κατα- ναλωτές. Τα brands που επιθυμούν να αφήσουν το στίγμα τους χρησιμο- ποιώντας βίντεο πρέπει να διασφαλίσουν ότι απευθύνονται στους καταναλωτές σε μια ποικιλία από πλατφόρ- μες μικρής και μεγάλης διάρκειας. Στην Κεντρική και Ανα- τολική Ευρώπη, τα social media παίζουν μεγά- λο ρόλο στο purchase journey. Οι marketeers που επιθυμούν να βρε- θούν στο προσκήνιο πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο που κεντρίζει την περιέργεια και εμπνέει το κοινό - στόχο τους να εξερευνήσει ακόμα περισσότερο τα brands τους. Συνήθειες στα social media σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη Το SoftOne Go Retail υποστήριξε τον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz