TM_617
10 12|11|2024 #617 Η ένωση εταιρειών Nova ICT – Netcompany Intrasoft υ λοποίει το έργο Big Data Analytics για λογαριασμό του ΔΕΔΔΗΕ . Το έργο έχει ως στόχο τη δημιουργία υποδομής μεγάλων δεδομέ- νων και αναλυτικής (Big Data Analytics), που αφορά στο σύνολο των δεδομένων που προκύπτουν από τη δραστηριότητα του διαχειριστή, δομημένα και αδόμητα, τόσο εντός συστημάτων ΔΕΔΔΗΕ, όσο και εκτός αυτών. Η υποδομή θα εξυπη- ρετήσει την ανάπτυξη και λειτουργία νέων εφαρμογών επιχειρηματικής ευ- φυΐας και αναλυτικής, με στόχο την πα- ροχή καλύτερης πληροφόρησης εντός και εκτός του οργανισμού για τη λήψη αποφάσεων και την εκτέλεση διαδικασιών. Το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα προβλέπε- ται να ενσωματώνει τα πλέον πρόσφατα διεθνή πρότυπα και βέλτιστες πρακτικές αποθήκευσης και επεξεργασίας δεδομέ- νων και υλοποίησης εφαρμογών μηχανι- κής μάθησης διασφαλίζοντας υψηλής ποι- ότητας λειτουργικότητα σε βάθος χρόνου. Ο ΕΦΚΑ π ροωθεί την τεχνητή νοημοσύνη, ώστε να πετύχει μεγαλύτερη ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων, κερδίζοντας τόσο σε ταχύτητα, όσο και σε αποτελεσματικό- τητα, ως προς το σκέλος των απαντήσεων που θα δίνονται. Το Avatar του φορέα θα φέρει το όνομα «Θάλεια». Η πρώτη γνωριμία με τη «Θάλεια» έγινε στη ΔΕΘ τον περασμένο Σε- πτέμβριο. Ορισμένα τεχνικά προβλήματα τότε, όμως, είχαν ως αποτέλεσμα να μην προω- θηθεί η εν λόγω πρωτοβουλία, όπως θα έπρεπε. Μετά τις απα- ραίτητες βελτιώσεις, ο ΕΦΚΑ επανήλθε προ 20 ημερών, θέτο- ντας σε ισχύ τη «Θάλεια» και βάζοντας το πρώτο γενικό πλάνο ερωτήσεων που θα μπορούν να απαντώνται προς τους ασφα- λισμένους. Αυτά είναι η ασφάλιση, οι εισφορές και ο έλεγχος, οι παροχές και το ΚΕΠΑ, οι συντάξεις, οι οφειλέτες και η διακρατι- κή Κοινωνική Ασφάλιση. Ήδη, τα πρώτα δείγματα γρα- φής είναι ιδιαίτερα θετικά προς τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του φορέα. Η διαδι- κασία εκτιμάται ότι θα αναβαθ- μίζεται συνεχώς, σε μια προ- σπάθεια να αυξηθούν τα πεδία των ερωτήσεων που θα μπο- ρούν να απαντηθούν. Ουσιαστι- κά, θα υπάρξει διασύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο (1555), ώστε να αντλούνται όσο γίνεται πιο κωδικοποιημένα τα ερω- τήματα που τίθενται. Ακολού- θως, θα δίνονται οι απαντήσεις μέσω e-mail, αλλά ταυτόχρονα θα υπάρχει και ξεχωριστή απά- ντηση με τη βοήθεια του Avatar «Θάλεια». Η χρήση θα γίνεται σε τρεις γλώσσες (ελληνικά, αλβανικά, πακιστανικά), έτσι ώστε να μπορεί να καλύπτει και τις ανάγκες των μεταναστών. Ταυτό- χρονα, θα εξυπηρετούνται καλύτερα και ασφαλισμένοι με προ- βλήματα όρασης και ακοής, που πρακτικά δυσκολεύονται να λάβουν την καθιερωμένη, γραπτή απάντηση. Η νέα ψηφιακή βοηθός του ΕΦΚΑ είναι εδώ! Nova ICT και Netcompany Intrasoft αναλαμβάνουν το Big Data Analytics του ΔΕΔΔΗΕ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz