TM_614

2 7|11|2024 #614 Παγκόσμια διαθέσιμο το Agentforce της Salesforce Ο ψηφιακός ξεναγός είναι διαθέσιμος στους επισκέπτες του ΝΟΗΣΙΣ Τον φυσικό μουσειακό χώρο του Κέ- ντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσεί- ου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ μ ε τον ψηφια- κό κόσμο συνδέει η εφαρμογή «Noesis Mobile», που δημιουργήθηκε για να αναβαθμίσει την εμπειρία των επισκε- πτών του μουσείου. Η εφαρμογή, που εί- ναι διαθέσιμη δωρεάν και λειτουργεί με Wi-Fi, το οποίο παρέχεται επίσης δωρεάν στους χώρους του ΝΟΗΣΙΣ, προσφέρει πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ψηφιακού περιεχομένου, παρέχοντας στους χρή- στες τη δυνατότητα να εξερευνήσουν, μεταξύ άλλων, τα εκθέματα των μόνιμων εκθέσεων «Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία» και «Κλασσικά Αυτοκίνητα» με σύγχρο- να, διαδραστικά εργαλεία. Συγκεκριμέ- να, με τη χρήση τεχνολογίας Bluetooth Beacons και QR κωδικών, μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε συνοδευτι- κό πολυμεσικό υλικό, όπως ακουστική ξενάγηση, εικόνες, βίντεο, εκτενέστερες περιγραφές και τρισδιάστατα μοντέλα των εκθεμάτων, εμπλουτίζοντας έτσι την εμπειρία της ξενάγησής τους. Η εφαρμογή παρέχει επίσης δυνατότη- τες αυτόματης αναγνώρισης της θέσης του επισκέπτη στον χώρο του μουσείου, προσφέροντας προσωπικό ψηφιακό ξε- ναγό, που υποστηρίζει την ηλεκτρονική προσβασιμότητα, την ηλεκτρονική μά- θηση και την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού. Με περισσότερα από 300 εκθέματα διαθέσιμα, το κοινό μπορεί να απολαμβάνει λεπτομερείς πληροφορίες και επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό, που ανανεώνεται τακτικά μέσω δωρεάν Wi- Fi σύνδεσης στους χώρους του ΝΟΗΣΙΣ, εξασφαλίζοντας τη συνεχή ενημέρωση για τα εκθέματα, καθώς και τις μόνιμες και περιοδικές εκθέσεις του μουσείου. Η Salesforce ανακοίνωσε πρόσφατα την παγκόσμια δια- θεσιμότητα του Agentforce , του πρωτοποριακού εργα- λείου που επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργούν και να αναπτύσσουν αυτόνομους βοηθούς, οι οποίοι –μέσω της τεχνητής νοημοσύνης– μπορούν να εκτελούν ενέργειες σε διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες, όπως πωλήσεις, εξυ- πηρέτηση πελατών, marketing και εμπορικές συναλλαγές. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά chatbots και τους copilots, το Agentforce αξιοποιεί εξελιγμένες δυνατότητες συλλογι- σμού για τη λήψη αποφάσεων και την αυτόνομη διεκπεραί- ωση σύνθετων εργασιών χωρίς να απαιτείται ανθρώπινη παρέμβαση. Οι αυτόνομοι agents μπορούν να ενεργοποιη- θούν από αλλαγές σε δεδομένα, επιχειρηματικούς κανόνες, προκαθορισμένες αυτοματοποιήσεις ή σήματα μέσω API calls από άλλα συστήματα. Το Agentforce περιλαμβάνει, επίσης, έτοιμους προς χρήση agents που είναι εύκολοι στην προσαρμογή και την ανά- πτυξη με εργαλεία low-code ή no-code και λειτουργούν 24 / 7 σε οποιοδήποτε κανάλι. Το Agentforce Service Agent, ο πρώτος γενικά διαθέσιμος έτοιμος προς χρήση agent, υπερ- τερεί των παραδοσιακών chatbots καθώς χειρίζεται ένα ευρύ φάσμα εργασιών, από απλές έως πολύπλοκες, με προκαθορι- σμένα θέματα και ενέργειες για την υποστήριξη πελατών. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν εύκολα τους έτοιμους προς χρήση agents ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές απαιτήσεις τους, όπως π.χ. σε θέματα διαχείρισης παραγγελι- ών στο λιανεμπόριο ή σε θέματα τιμολόγησης και πληρωμών στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Με το Agentforce, οι εταιρείες δεν χρειάζεται πλέον να δημι- ουργούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης από το μηδέν, καθώς το συγκεκριμένο εργαλείο είναι ήδη ενσωματωμένο στην πλατ- φόρμα της Salesforce, κάτι το οποίο επιτρέπει την άμεση σύν- δεση με τα εταιρικά δεδομένα, τις ροές αυτοματισμού και τις ολοκληρωμένες εφαρμογές, όπως το Data Cloud, το Slack και το MuleSoft. Με το Agentforce, οι επιχειρήσεις μπορούν να: • Ενισχύσουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων τους, μέσω της άμεσης πρόσβασης σε προτεινόμενες απαντήσεις και αυτοματοποιημένα εργαλεία, επιταχύνοντας τη διαδικα- σία εξυπηρέτησης και εξοικονομώντας χρόνο. • Παρέχουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, χρησιμοποιώντας εξελιγμένες αναλύσεις και λύσεις προσαρμοσμένες στις ανά- γκες κάθε πελάτη, συμβάλλοντας στη δημιουργία ισχυρότε- ρων σχέσεων εμπιστοσύνης. • Υιοθετήσουν εργαλεία προηγμένης αυτοματοποίησης που μειώνουν τον φόρτο εργασίας, επιτρέποντας τη συγκέντρω- ση των εργαζομένων σε πιο σύνθετες υποθέσεις.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz