TM_605

6 24|10|2024 #605 Η Microsoft α νακοίνωσε νέες υποστη- ριζόμενες γλώσσες στο Microsoft 365 Copilot, ανάμεσα στις οποίες και η ελ- ληνική. Από τις 22 Οκτωβρίου, οι Έλλη- νες χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν τις δυνατότητες του Copilot στη γλώσσα τους, αναβαθμίζοντας στο μέγιστο την εμπειρία χρήσης και διευκο- λύνοντας ακόμα περισσότερο την καθη- μερινότητά τους. Η προσθήκη της ελλη- νικής γλώσσας στο Microsoft 365 Copilot έρχεται σε συνέχεια του αυξανόμενου ρυθμού υιοθέτησης των εργαλείων τε- χνητής νοημοσύνης, από επαγγελματίες κάθε κλάδου, καθώς και από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις της χώρας, με στόχο την ενίσχυση της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην εργασιακή καθη- μερινότητα, τη διεύρυνση των δεξιοτή- των των εργαζόμενων και την ταχύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών τους. ΤοMicrosoft 365 Copilot μπορεί να ενισχύ- σει την παραγωγικότητα και τη δημιουργι- κότητα όλων των χρηστών, ανεξαρτήτως χώρου δραστηριοποίησης, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις εφαρμογές παραγωγικότητας. Τα εργαλεία που περι- λαμβάνει η εφαρμογή συνδέονται με όλες τις υπάρχουσες εφαρμογές και τα δεδομέ- να που χρησιμοποιεί και διαχειρίζεται ο χρήστης. Ταυτόχρονα, ο βοηθός τεχνητής νοημοσύνης αντιλαμβάνεται πλήρως το πλαίσιο εργασίας του χρήστη και συμμορ- φώνεται με όλες τις διαδικασίες ασφαλεί- ας και απορρήτου του εκάστοτε οργανι- σμού. Η συνεχής ενσωμάτωση του Copilot σε όλο και μεγαλύτερο εύρος της σουίτας προϊόντων του Microsoft 365, γίνεται με στόχο την αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων και των νέων αναγκών που επιφέρει η αυξητική τάση της χρήσης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης. Το Microsoft 365 Copilot μιλάει ελληνικά! Μόνο το 11% των CIΟs έχει υιοθετήσει πλήρως την AI Το 84% των CIOs πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι τόσο σημαντική για τις επιχειρήσεις όσο ήταν η άνοδος του διαδι- κτύου, σύμφωνα με νέα έρευνα της Salesforce . Ωστόσο, μόνο το 11% των ερωτηθέντων δηλώ- νει πως έχει εφαρμόσει πλήρως τη συγκεκριμένη τεχνολογία στις δραστη- ριότητές του, αναφέρο- ντας τεχνικές και οργανω- τικές προκλήσεις, όπως η ασφάλεια και η δομή δεδομένων. Η έρευνα διεξήχθη σε 150 CIOs εταιρειών με 1.000 ή περισσό- τερους υπαλλήλους και ρίχνει φως σχετικά με τη χρήση της ΑΙ στις επιχειρήσεις και τα εμπόδια που θα πρέπει να αντιμετω- πιστούν, καθώς οι εταιρείες επικεντρώνουν τις στρατηγικές τους γύρω από αυτήν την τεχνολογία. Το 61% των ερωτηθέ- ντων CIOs ανέφεραν ότι αντιμετωπίζουν αυξημένες προσδο- κίες ως προς τις γνώσεις τους σχετικά με την AI σε σχέση με αυτές που όντως έχουν, ενώ πολλοί στρέφονται στους συνα- δέλφους τους από άλλες εταιρείες ως κύρια πηγή πληροφό- ρησης. Το 67% των ερωτηθέντων υιοθετεί μια πιο προσεκτική προσέγγιση σε σχέση με άλλες τεχνολογίες, με μεγάλο μέρος αυτής της επιφυλακτι- κότητας να οφείλεται σε ανησυχίες σχετικά με την αξιοπιστία και την ασφά- λεια των δεδομένων. Οι CIOs αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις στην κατανομή των πό- ρων μεταξύ πρωτοβου- λιών AI και άλλων τεχνο- λογικών προγραμμάτων, ιδιαίτερα όσων σχετίζο- νται με τη διαχείριση δε- δομένων. Παρότι δαπα- νούν κατά μέσο όρο το 20% του προϋπολογισμού τους σε δεδομένα και υπο- δομές, σε σύγκριση με το 5% που διατίθεται για την AI, το 47% των CIOs δεν είναι σίγουρο ότι έχει κατανεμηθεί σωστά το ποσό για τις πρωτοβουλίες AI. Η αβεβαιότητα αυτή πηγάζει από την ανάγκη για ασφαλή και αξιόπιστα δεδομένα, τα οποία θεωρού- νται θεμελιώδη για την επιτυχή εφαρμογή της AI, αλλά απαι- τούν μεγάλες επενδύσεις πριν η AI μπορέσει να αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Επιπλέον, το 66% των CIOs πιστεύει ότι θα δει απόδοση της επένδυσης (ROI) από την ΑΙ, αλλά 68% από αυτούς θεωρούν πως οι επιχειρηματικοί τους εταίροι έχουν μη ρεαλιστικές προσδοκίες σχετικά με το πότε θα επιτευχθεί αυτή η απόδοση.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz