TM_603

8 22|10|2024 #603 Η Printec κ αι ο Όμιλος Voyatzoglou α νακοινών ουν τη διεύρυνση και επι- σημοποίηση της συνεργασίας τους. Συγκεκριμένα, η Printec και ο Όμιλος Voyatzoglou, έχοντας υλοποιήσει ήδη με επιτυχία έργα με το σύστημα διαλο- γής της Libiao, το οποίο βασίζεται στη λειτουργία AMRs (Autonomous Mobile Robots), αποφάσισαν να αναβαθμί- σουν και να επεκτείνουν την υφιστάμε- νη συνεργασία τους. Η νέα στρατηγική συνεργασία προορίζεται να ενισχύσει τη δράση τους τόσο στην Ελλάδα όσο και σε διεθνές επίπεδο, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις αιχμής στον το- μέα των ρομποτικών συστημάτων αυ- τόματης διαλογής. Το σύστημα διαλογής της Libiao είναι ένα καινοτόμο λειτουργικό σύστημα, φιλικό προς τον χρήστη, που αποτε- λείται από ρομπότ μεταφοράς σε επι- τραπέζια πλατφόρμα, που αντικαθιστά την παραδοσιακή μέθοδο ταξινόμησης και προσφέρει μια αποτελεσματική και οικονομικά αποδοτική λύση. Με το νέο αυτό σύστημα ταξινόμησης, το οποίο βασίζεται στην τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης, η εξυπηρέτη- ση των πελατών είναι ταχύτερη, ενώ βελτιστοποιείται η αξιοποίηση του αν- θρώπινου δυναμικού και περιορίζεται η πιθανότητα σφάλματος. H εγκατά- στασή του είναι εύκολη και γρήγορη, ενώ παράλληλα, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση και ακρίβεια και παρέχει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων και εφαρμο- γών. Το σύστημα διαλογής Libiao είναι modular προσφέροντας απόλυτη φο- ρητότητα, μπορεί να απεγκατασταθεί, να μεταφερθεί και να προσαρμοστεί εύκολα σε νέα εγκατάσταση. Στρατηγική συνεργασία Printec και Ομίλου Voyatzoglou Η Data Communication α νέλαβε την υλοποίηση και την υποστήριξη της λύ- σης Dynamics 365 for Customer Service (CRM) της Generali Hellas , στ α πλαίσια του ψηφιακού της μετασχηματισμού, στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων της και την παροχή προσωποποιημένων, υψηλού επιπέδου πελατοκεντρικών υπηρεσιών. Στρατηγικός στόχος της Generali είναι να προσφέρει στους ανθρώπους ένα ασφα- λές μέλλον μέσω της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της και της επένδυσής της σε σύγχρονες τεχνολογίες και βέλ- τιστες πρακτικές εξυπηρέτησης. Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία εμπιστεύτηκε την πολυετή εμπειρία τής εξειδικευμένης ομάδας της Data Communication (Microsoft Certified Partner), στην υλοποίηση επιτυχημένων CRM έργων, βασισμένων στην πλέ- ον γνωστή και καινοτόμα σουίτα επιχειρηματικών εφαρμογών Dynamics 365 της Microsoft, αξιοποιώ- ντας τις βέλτιστες πελατοκεντρικές πρα- κτικές που ενσωματώνουν και ενισχύο- νται μέσω τεχνητής νοημοσύνης για τη βέλτιστη υποστήριξη των διαδικασιών όλων των πελατοκεντρικών τμημάτων. Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι η συντήρηση των υφιστάμενων υλοποι- ήσεων του Dynamics 365 for Customer Service (CRM), παράλληλα με την περαι- τέρω επέκτασή τους, υιοθετώντας ένα ευέλικτο πλαίσιο συνεργασίας και agile μεθοδολογίας που συμβάλει στην ταχύτητα υλοποίησης και στην εισαγωγή προστιθέμενης αξίας. Η λύση παίζει σημαντικό ρόλο για την υποδοχή, επίλυση και δρομολόγηση των αιτη- μάτων πελατών και συνεργατών της Generali Hellas, προσφέ- ροντας συνδεδεμένη και προσωποποιημένη, πολυκαναλική εμπειρία εξυπηρέτησης, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την τή- ρηση των συμφωνηθέντων επιπέδων εξυπηρέτησης SLA’s. H Data Communication αναλαμβάνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Generali Hellas

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz