TM_602

10 21|10|2024 #602 Το Threat Intelligence τ μήμα της Check Point® Software Technologies κυκλοφόρησε την τελευταία της Brand Phishing κατάταξη για το 3ο τρίμηνο του 2024. Αυτή η έκθεση ρίχνει φως στις μάρκες που μιμούνται συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερ- νοχώρου, στις προσπάθειές τους να εξαπατήσουν και να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμής, τονίζο- ντας τους συνεχιζόμενους κινδύνους που σχετίζονται με επιθέ- σεις ηλεκτρονικού ψαρέματος στο σημερινό ψηφιακό τοπίο. Κατά το τρίτο τρίμηνο, η Microsoft συνεχίζει να κυριαρχεί ως η πιο μιμούμενη μάρκα, αντιπροσωπεύοντας το 61% όλων των σχετικών προσπαθειών phishing. Η Apple διατηρεί τη δεύτερη θέση με 12%, ενώ η Google έχει αναρριχηθεί στην τρίτη θέση με 7%. Επιπλέον, η Alibaba κάνει το ντεμπούτο της στο top 10 στην έβδομη θέση και η Adobe επανέρχεται στην κατάταξη στη θέση οκτώ, σηματοδοτώντας την πρώτη της εμφάνιση από το 2ο τρίμηνο του 2022. Ο τομέας της τεχνολογίας παραμένει ο κλάδος με τις περισσότερες πλαστοπροσωπίες, ακολουθούμε- νος από τα κοινωνικά δίκτυα και τις τράπεζες, υπογραμμίζοντας τις επίμονες ευπάθειες που αντιμετωπίζουν οι μεγάλοι πάροχοι διαδικτυακών υπηρεσιών. Οι πρώτες 10 επωνυμίες στη λίστα βάσει της συνολική εμφάνισή τους σε συμβάντα ηλεκτρονικού ψαρέματος επωνυμίας κατά το 3ο τρίμηνο του 2024 είναι: • Microsoft: 61%. • Apple: 12%. • Google: 7%. • Facebook: 3%. • WhatsApp: 1,2%. • Amazon: 1,2%. • Alibaba: 1,1%. • Adobe: 0,8%. • Twitter: 0,8%. • Adidas: 0,6%. Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το ετή- σιο Athens Innovation Forum 2024 της Mastercard , με τίτλο «Innovating the Future Together», το οποίο πραγματοποι- ήθηκε την Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου, στο Κέ- ντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολου- θήσει ομιλίες και συζητήσεις, όπου κορυ- φαίοι θεσμικοί εκπρόσωποι, διακεκριμένα στελέχη της τραπεζικής και της τεχνολο- γίας, καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη της Mastercard, παρουσίασαν και αντάλλαξαν απόψεις για τις καινοτόμες εξελίξεις και τα καίρια ζητήματα που διαμορφώνουν το μέλλον των πληρωμών και της τεχνολογίας. Το φετινό Forum ανέδειξε τη δυναμική αλλαγή που συντελείται στο οικοσύστη- μα των πληρωμών, εστιάζοντας στις πιο πρόσφατες καινοτομίες στην τραπεζική και την ψηφιακή οικονομία. Ανάμεσα στα κεντρικά θέματα ήταν η ενσωμά- τωση της τεχνητής νοημοσύνης στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, η επα- νάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και οι τεχνολογίες που αναβαθμί- ζουν την ασφάλεια και την ανθεκτικότη- τα των πληρωμών. Η βιωσιμότητα και η αειφορία είχαν επίσης πρωταγωνιστικό ρόλο, με τις τεχνολογικές εξελίξεις να δείχνουν τον δρόμο προς ένα πιο «πρά- σινο» μέλλον για τις πληρωμές. Τον κύκλο των ομιλιών άνοιξε ο Υπουρ- γός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος μέσα από το σύντομο χαιρετισμό του αναφέρθη- κε στις θετικές εξελίξεις της τρέχουσας χρονιάς στο πεδίο της οικονομίας και του χρηματοοικονομικού τομέα, δίνο- ντας ιδιαίτερη έμφαση στη συστηματική προσπάθεια της κυβέρνησης για την εξά- πλωση των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ο κος Χατζηδάκης προανήγγειλε ότι θα συνεχιστεί η ίδια πολιτική για την περαι- τέρω ενίσχυση των ηλεκτρονικών πλη- ρωμών, μεταξύ άλλων ενεργειών για την ενδυνάμωση του τραπεζικού και χρημα- τοοικονομικού συστήματος. Check Point Software Κυρίαρχα brand phishing για το Γ’ τρίμηνο του 2024 Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Athens Innovation Forum 2024 της Mastercard

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz