TM_595
12 10|10|2024 #595 Για άλλη μία χρονιά, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη κ αι η Kinsen β ρέθηκαν σε κοινή δρά- ση και με σύνθημα «Clean and Green is Our Dream» και άφη- σαν το θετικό περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, καθαρίζοντας την ακτή και τον βυθό της πο- λυσύχναστης παραλίας Βάρκι- ζας. Η πολύ επιτυχημένη ομα- δική εθελοντική δράση είχε ως αποτέλεσμα την απομάκρυνση πολύ μεγάλης ποσότητας απορ- ριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών. Οι εργαζόμενοι του Ομίλου Επι- χειρήσεων Σαρακάκη και της Kinsen, μαζί με τις οικογένειές τους, τίμησαν τις αξίες του εθε- λοντισμού και απέδειξαν έμπρακτα την αγάπη τους για το περι- βάλλον και τη φύση, αναλαμβάνοντας τον παράκτιο καθαρισμό της παραλίας Βάρκιζας. Την ίδια στιγμή, 20 δύτες από τρία κα- ταδυτικά κέντρα – Athens Divers Club, Scuba Life Dive Center και Vouliagmeni Scuba Diving Club – πραγματοποίησαν εθελο- ντικά τον υποθαλάσσιο καθαρι- σμό του λιμανιού της Βάρκιζας. Το αποτέλεσμα δικαίωσε όλους τους συμμετέχοντες. Σε μόλις 2 ώρες, απομακρύνθηκαν 400 κιλά απορριμμάτων, ανακυκλώ- σιμων και σύμμεικτων υλικών, ογκωδών αντικειμένων και χι- λιάδων συσκευασιών, τα οποία κρίνονται ως ιδιαίτερα επιβλαβή και επικίνδυνα για το περιβάλ- λον και το θαλάσσιο οικοσύστη- μα. Οι υπεύθυνοι καθαριότη- τας του Δήμου Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης ανέλαβαν την ασφαλή απομάκρυνση όλων των ανακυκλώσιμων υλικών. Επιπλέον, 2.800 αποτσίγαρα συγκεντρώθηκαν και παραδόθη- καν στη ΜΚΟ Cigaret Cycle για επεξεργασία και ανακύκλωση, προστατεύοντας έτσι από μόλυνση δεκάδες κυβικά εκατοστά γλυκού και αλμυρού νερού. Καθαρή παραλία Βάρκιζας από Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη και Kinsen Ψηφιακός σύμβουλος πωλήσεων αυτοκινήτων για πρώτη φορά στην Ελλάδα Η Uni Systems , με τη συνεργασία της SmartRep , δ ημιούργησε μέσω τεχνητής νοημοσύνης και παρουσιάζει τον Ιάσο- να, τον πρώτο ψηφιακό σύμβουλο πω- λήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα για την BMW Σφακιανάκης . Ο Ιάσονας εί- ναι ΑΙ Video Concierge και αλληλεπιδρά με τους πελάτες μέσω βίντεο και φωνής, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία πωλήσεων που ξεπερνά την απλή ανταλ- λαγή γραπτών μηνυμάτων, όπως συνηθί- ζεται στα απλά chatbots. Ο ψηφιακός βοηθός θα παρέχει αρχι- κά πληροφορίες για τα υψηλού κύρους μοντέλα της BMW Σφακιανάκης με πρό- βλεψη την επέκταση και τον εμπλουτι- σμό δεδομένων για όλα τα μοντέλα στο άμεσο μέλλον. Εκτός των πληροφορι- ών, προσφέρει επιπλέον τη δυνατότητα συλλογής στοιχείων, προγραμματισμού δοκιμαστικών διαδρομών (test drives) και ραντεβού με σύμβουλο πωλήσεων. Στις λειτουργίες του περιλαμβάνεται, επίσης, την παροχή πολύτιμων στοιχεί- ων κύριων δεικτών απόδοσης (KPI’s) που επιτρέπουν στην BMW Σφακιανάκης να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις δυνα- τότητες του ψηφιακού βοηθού και να τις βελτιώνουν βάσει των αναγκών και των απαιτήσεων των πελατών.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz