TM_595
10 10|10|2024 #595 Η LG Electronics α νακοίνωσε τα προ- καταρκτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024, όπου κατέγραψε ενο- ποιημένα έσοδα ύψους 22,17 τρισεκα- τομμυρίων KRW (16,384 δισεκατομμύ- ρια USD) και λειτουργικά κέρδη 751,1 δισεκατομμυρίων KRW (555,063 εκα- τομμύρια USD). Η εταιρεία πέτυχε ρεκόρ υψηλών εσόδων τριμήνου, καταγράφο- ντας αύξηση των εσόδων της σε ετήσια βάση για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο από το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Τα λει- τουργικά κέρδη μειώθηκαν σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι λόγω των αυξημένων δαπανών εφοδιαστικής και marketing κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Σε τηλεδιάσκεψη που πραγματο- ποιήθηκε μετά την ανακοίνωση των κερ- δών του δεύτερου τριμήνου, η εταιρεία ανέφερε ότι ο μέσος θαλάσσιος ναύλος ανά εμπορευματοκιβώτιο αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 58% σε ετή- σια βάση κατά το δεύτερο εξάμηνο και ότι τα έξοδα marketing, συμπεριλαμβα- νομένων των διαφημιστικών δαπανών, αναμένεται να αυξηθούν. Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2024, τα συ- νολικά έσοδα ανήλθαν σε 64,96 τρισεκα- τομμύρια KRW (48,005 δισεκατομμύρια USD), συνοδευόμενα από λειτουργικά κέρδη ύψους 3,28 τρισεκατομμυρίων KRW (2,424 δισεκατομμύρια USD). Βασικές πρωτοβουλίες, όπως η εισα- γωγή επιχειρηματικών μοντέλων συν- δρομητικών υπηρεσιών και η επέκταση των σειρών προϊόντων για ζώνες όγκου, παράλληλα με τις πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή (D2C), οδήγησαν σε σταθερή αύξηση των πωλήσεων σε βα- σικούς επιχειρηματικούς τομείς, όπως οι οικιακές συσκευές. Όσον αφορά στην κερδοφορία, οι ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις περιεχομένου και υπηρεσι- ών της LG που βασίζονται σε πλατφόρ- μες συμβάλλουν όλο και περισσότερο στα συνολικά λειτουργικά κέρδη. Στον τομέα των επιχειρηματικών λύσε- ων, η LG εντείνει τις εξατομικευμένες προσφορές της για συγκεκριμένους κλάδους, αξιοποιώντας τις ποικίλες σειρές προϊόντων της. Η εταιρεία σχε- διάζει να επεκτείνει τη σειρά premium IT, συμπεριλαμβανομένων των υπολο- γιστών AI και των οθονών gaming, και να εξασφαλίσει μελλοντικές τεχνολογί- ες, όπως λύσεις εικονικής παραγωγής, για να υποστηρίξει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των εμπορικών δραστηριο- τήτων της στον τομέα των οθονών. Οι επενδύσεις σε πολλά υποσχόμενα νέα εγχειρήματα, συμπεριλαμβανομένης της ρομποτικής και των φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, θα συνεχιστούν επίσης σταθερά. Ο H. Aschke αναλαμβάνει καθήκοντα CCO στην Sunlight Group Προκαταρκτικά αποτελέσματα Γ’ τριμήνου για την LG Η Sunlight Group α νακοίνωσε μια σημαντική αλλαγή στη διοικητική της σύνθεση. Από τις 4 Οκτωβρίου 2024, ο κος Holger Aschke έχει διαδεχθεί τον κο Martin Hartmann στη θέση του Chief Commercial Officer (CCO), ενώ ο Martin Hartmann παρέμεινε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και μέτοχος του Ομίλου. Ο κος Aschke διαθέτει μακρά εμπειρία στον κλάδο και ιστο- ρικό επιτυχίας στον συγκεκριμένο ρόλο. Από τον Αύγουστο του 2021, διετέλεσε Managing Director της Triathlon Holding GmbH, όπου επικεντρώθηκε στην Επιχειρηματική Ανάπτυξη και τις Διεθνείς Αγορές. Προηγουμένως, κατείχε ανώτερες δι- οικητικές θέσεις, συμπεριλαμβανομένης της θέσης του Προέ- δρου για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική στην EnerSys, καθώς και του Αντιπροέδρου Πωλήσεων και Marketing για τη Reserve Power – EMEA από τον Απρίλιο του 2010 έως τον Ιανουάριο του 2016. Υπό την ευθύνη του, ο Όμιλος Sunlight θα συνεχίσει να επενδύει στην ανάπτυξη και την καινοτομία. Ο κος Λάμπρος Μπίσαλας, Διευθύνων Σύμβουλος της Sunlight Group, υπογράμμισε: «Η συμβολή του Martin Hartmann ήταν ανεκτίμητη για τη Sunlight Group. Εκφράζουμε την ευγνωμο- σύνη μας για την αφοσίωση που επέδειξε τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Παράλληλα, είμαστε ενθουσιασμένοι για το νέο κε- φάλαιο στη διοικητική μας σύνθεση. Πιστεύουμε ακράδαντα στις δυνατότητες του Holger να οδηγήσει την ομάδα σε νέες επιτυχίες και να προετοιμάσει την επόμενη γενιά ταλέντων στις πωλήσεις. Μαζί, θα συνεχίσουμε να προωθούμε την καινοτο- μία, να ενισχύουμε την ικανοποίηση των πελατών μας και να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz