TM_592

10 7|10|2024 #592 Η ACS ξ εκίνησε μια νέα πανελλαδική π ρωτοβο υλία συγκέντρωσης φαρμάκων σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Givmed , α πό την 1η Οκτω- βρίου έως και την 1η Νοεμβρίου 2024. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρα- δώσουν στο κοντινότερο κατάστημα ACS φάρμακα που δεν χρειάζονται πια, με την προϋπόθεση τα συγκεκριμένα να μην έχουν λήξει, να μην απαιτείται ψυ- γείο για τη συντήρησή τους, να μην είναι ανοικτά (όταν πρόκειται για σιρόπι, αλοι- φή, σταγόνες, εισπνεόμενο, κολλύριο, διάλυμα, γαλάκτωμα, να μην ανήκουν στην κατηγορία δίγραμμων φαρμάκων) και να έχει αφαιρεθεί το κουπόνι τους (αυτοκόλλητο με τα barcodes). Τα φάρ- μακα πρέπει να είναι συσκευασμένα σε κλειστό χαρτοκιβώτιο και να αναγράφε- ται η ένδειξη «Φάρμακα για Givmed». Η ACS θα αναλάβει τη δωρεάν αποστολή τους στο Κοινωνικό Φαρμακείο Πόρου. Η νέα πρωτοβουλία ακολουθεί τις ανά- λογες δράσεις των προηγούμενων ετών στην περιφέρεια Αττικής και διευρύνεται σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς η εται- ρεία, συναισθανόμενη τη διάθεση του κοινού για προσφορά, αποφάσισε να πα- ρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής σε ακό- μη μεγαλύτερο αριθμό συμπολιτών μας. Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει ανάλογες δράσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλο- ποιεί τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε τέσσερις πυλώνες: Την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη / φυσική καταστροφή και σε δράσεις πα- νελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και την ανάδειξη της πολι- τιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Η Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 CxO της Deloitte: Ενδείξεις αλλαγής στη δράση των επιχειρήσεων για το κλίμα διαπι- στώνει ότι η κλιματική αλλαγή παραμένει ένα από τα τρία κο- ρυφαία ζητήματα για τους επικεφαλής και τα ανώτερα στελέχη (CxOs) επιχειρήσεων από όλον τον κόσμο, ξεπερνώντας, μετα- ξύ άλλων, την πολιτική αβεβαιότητα, την αναζήτηση ταλέντων και το μεταβαλλόμενο ρυθμιστικό περιβάλλον. Ένας βασικός δείκτης της επικράτησης του κλίματος στην ατζέντα των επιχει- ρήσεων είναι ότι το 85% των CxOs δηλώνουν ότι έχουν αυξή- σει τις επενδύσεις τους στη βιωσιμότητα κατά το προηγούμε- νο έτος – από το 75% το 2023 – και οι μισοί έχουν ήδη αρχίσει να εφαρμόζουν τεχνολογικές λύσεις για να βοηθήσουν στην επίτευξη των κλιματικών στόχων. Η έκθεση CxO Sustainability Report αποκαλύπτει ότι οι επικεφαλής των επιχειρήσεων είναι ταυτόχρονα αισιόδοξοι αλλά και ανήσυχοι για την κλιματική αλ- λαγή. Ενώ οι επενδύσεις, οι δράσεις και η καινοτομία παρουσιά- ζουν ανοδική τάση, πρέπει να γίνει περισσότερη δουλειά για να επιτευχθεί ουσιαστική πρόοδος. Η αξιοποίηση της τεχνολογίας για τον μετριασμό των επιπτώ- σεων της κλιματικής αλλαγής είναι κρίσιμη στον αγώνα για την επίτευξη του net-zero και κάθε κλάδος και οργανισμός χρειά- ζεται να σχεδιάσει και να ακολουθήσει τη δική του μοναδική πορεία προς αυτόν τον στόχο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι CxOs κατέταξαν την τήρηση του ρυθμού της καινοτομίας ως την πιο πιεστική τους πρόκληση για το επόμενο έτος, οι επιχειρήσεις έχουν μια μοναδική ευκαιρία να δώσουν προτεραιότητα στις επενδύσεις σε λύσεις που προσφέρουν τόσο περιβαλλοντικά, όσο και επιχειρηματικά οφέλη. Στην πραγματικότητα, οι μισοί από τους CxOs ανέφεραν ότι έχουν ήδη αρχίσει να εφαρμόζουν τεχνολογικές λύσεις για να βοηθήσουν στην επίτευξη των κλι- ματικών στόχων, ενώ ένα άλλο 42% αναμένει να το πράξει μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Τα στελέχη αντιλαμβάνονται την επιχειρηματική προοπτική της μετάβασης σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών, με τη συντριπτική πλειοψηφία (92%) να πιστεύει ότι η εταιρεία τους μπορεί να αναπτυχθεί μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές αε- ρίων του θερμοκηπίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ερωτηθέντες σημείωσαν μια στροφή φέτος προς το να βλέπουν πιο άμεσα τον περιβαλλοντικό και επιχειρηματικό αντίκτυπο των προσπα- θειών τους για βιωσιμότητα. Η αποδοτικότητα ή/και η ανθε- κτικότητα της αλυσίδας εφοδιασμού (37%) και τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους (37%) μπήκαν στα πέντε πρώτα οφέλη της ανάληψης δράσης για το κλίμα φέτος, μόλις δύο ποσοστιαίες μονάδες πίσω από την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ξεπερνώντας τα λιγότερο απτά οφέλη, όπως η αναγνώριση του εμπορικού σήματος και η φήμη. Το 85% των CxOs αύξησαν τις επενδύσεις στη βιωσιμότητα ACS και Givmed συνεργάζονται για τη συγκέντρωση φαρμάκων

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz