TM_591

12 4|10|2024 #591 Η Accutech S.A. αναζητά έναν Junior Engineer, ο οποίος θα συ- νεργαστεί στενά με την τεχνική ομάδα της εταιρείας. Η συνεχής εκμάθηση νέων πραγμάτων, η επικαιροποίηση των γνώσεων και η έρευνα για νέες τεχνολογίες Digital / Cloud θα είναι μέρος της καθημερινότητας του Junior Engineer. Οι αρμοδιότητες αυτής της θέσης είναι η ανάπτυξη, η διαχείρι- ση / λειτουργία και υποστήριξη ψηφιακών υποδομών SD (υπη- ρεσίες Cloud, υβριδικές και φυσικές υπηρεσίες υπολογισμού) και η τακτική επανεξέταση των υφιστάμενων συστημάτων και η υποβολή προτάσεων για βελτιώσεις με βάση τις νέες τεχνολο- γίες προσαρμοσμένες στο περιβάλλον του πελάτη. Τα προσόντα που χρειάζονται για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας είναι: • Πτυχίο Μηχανικού MSc στην επιστήμη των υπολογιστών και/ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, κατά προτίμηση απόφοιτοι ΕΜΠ και Πολυτεχνικής Σχολής ΟΠΑ. • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά). • Βασική γνώση των κοινών λειτουργικών συστημάτων και των πλατφορμών Cloud. • Καλές δεξιότητες επικοινωνίας και παρουσίασης. • Ικανότητες επίλυσης και αντιμετώπισης προβλημάτων. • Ικανότητα πολλαπλών εργασιών, ιεράρχησης προτεραιοτή- των και ανεξάρτητης εργασίας. • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις. H Accutech S.A. προσφέρει συνεχή κατάρτιση και πιστοποίηση, ανταγωνιστικό μισθό, ανταμοιβές με βάση τις δεξιότητες, ευχά- ριστο περιβάλλον εργασίας, επαγγελματική ανάπτυξη, ασφάλι- ση υγείας και ζωής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συγκεκριμένη θέση εργασίας, μπορείτε να πατήσετ ε εδώ . Η Accutech αναζητά Junior Engineer Η Neurosoft εν διαφέρεται να προσλάβει ICT Helpdesk Engineer. Ο ICT Helpdesk Engineer είναι υπεύθυνος για: Παρακολούθηση της υποδομής του πελάτη: Παρακολούθηση των υποδο- μών των πελατών που φιλοξενούνται σε περιβάλλοντα cloud ή on-premises, διασφαλίζοντας τη διαθεσιμότητα και την απόδοση. Εντοπίζει και αντιμετωπί- ζει προληπτικά πιθανά προβλήματα και συνεργάζεται με τους πελάτες όταν είναι απαραίτητο. Παρέχει αναφορές και ενη- μερώσεις στους πελάτες σχετικά με την κατάσταση της υποδομής τους. Διαλογή περιστατικών: Καταγραφή και κατηγοριοποίηση των εισερχόμενων αι- τημάτων υπηρεσιών και περιστατικών, εξασφαλίζοντας την ακριβή τεκμηρίωση των ζητημάτων. Τεχνική υποστήριξη: Τεκμηρίωση και παρακολούθηση των αιτημάτων υπο- στήριξης με τη χρήση ενός συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη επίλυση και κλιμάκωση όταν εί- ναι απαραίτητο. Παρακολούθηση του συστήματος ticketing για τα εισερχό- μενα αιτήματα και ιεράρχησή τους με βάση τον επείγοντα χαρακτήρα και τον αντίκτυπο. Τεκμηρίωση: Δημιουργία και ενημέρω- ση τεκμηρίωσης για τις διαμορφώσεις του cloud, τις διαδικασίες ΤΠ και τις δι- αδικασίες αντιμετώπισης προβλημά- των. Παροχή βοήθειας στη διατήρηση άρθρων της βάσης γνώσεων για κοινά ζητήματα ΤΠ κ.ά. Τα προσόντα που απαιτούνται για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας είναι πτυχίο στην επιστήμη των υπολογι- στών ή στην τεχνολογία πληροφοριών, αφοσίωση στον πελάτη και δέσμευση για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, σχετικές πιστοποιήσεις (π.χ. CompTIA A+, ITIL Foundation, CCNA, NSE-4) εί- ναι πλεονέκτημα, η γνώση του λογισμι- κού γραφείου εξυπηρέτησης και των συστημάτων έκδοσης εισιτηρίων είναι πλεονέκτημα, βασικές γνώσεις εννοι- ών πληροφορικής, υλικού, λογισμικού και δικτύωσης, ισχυρές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες και ικα- νότητες επίλυσης προβλημάτων και ικανότητα εργασίας υπό πίεση. Η Neurosoft παρέχει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, ιδιωτική ασφάλιση υγείας, εκπαιδεύσεις και πιστοποιή- σεις, φιλικό και δυναμικό περιβάλλον εργασίας και πρωτοβουλίες για την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συγκεκριμένη θέση εργασίας μπο- ρείτε να πατήσετε εδώ . Η Neurosoft προσλαμβάνει ICT Helpdesk Engineer

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz