TM_588

12 1|10|2024 #588 Το TikTok είναι μια κατεξοχήν πλατφόρμα διασκέδασης που στόχο έχει να εμπνεύσει τη δημιουργικότητα και να προ- σφέρει χαρά. Ακολουθούν 10 απλοί τρόποι για την προ- στασία του απορρήτου και την ασφαλή πλοήγηση στην πλατφόρμα: Λειτουργίες κατάλληλες για την ηλικία: Οι χρήστες του TikTok θα πρέπει να είναι πάνω από 16 χρονών για να χρησιμοποιούν εφαρμογές όπως το Duet ή Stitch, ενώ θα πρέπει να είναι πάνω από 18 χρονών για να κάνουν LIVE, να στείλουν και να λάβουν «Δώρα». Προστασία των εφήβων: Το For You Feed έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ασφάλεια. Το TikTok εργάζεται για να απομακρύ- νει βίντεο που περιέχουν υλικό για ενήλικες ή σύνθετα θέματα για χρήστες κάτω των 18. Family Pairing: Η συγκεκριμένη λειτουργία επιτρέπει στους γονείς / κηδεμόνες να συνδέσουν τον δικό τους λογαριασμό στο TikTok με αυτόν των παιδιών τους για να προσαρμόσουν ρυθμίσεις ασφάλειας και απορρήτου. Λογαριασμοί στοTikTok μόνο για χρήστες άνω των 13 ετών: Στο TikTok μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό μόνο όσοι είναι 13 ετών και άνω. Η πλατφόρμα εργάζεται διαρκώς για να απομακρύνει λογαριασμούς ανηλίκων που έχει εντοπίσει ή που έχουν αναφερθεί από τρίτους. Ιδιωτικότητα λογαριασμών: Οι λογαριασμοί που ανήκουν σε άτομα ηλικίας 13-15 ετών είναι εξαρχής ρυθμισμένοι ως private by default (ιδιωτικοί από προεπιλογή), έτσι ώστε οι χρή- στες να μπορούν να εγκρίνουν τους ακολούθους που θα έχουν πρόσβαση στα βίντεό τους. Εκπαιδευτικά βίντεο και οδηγίες για εφήβους: Το Κέντρο Ασφάλειας του TikTok προσφέρει μια σειρά από εκ- παιδευτικά βίντεο και οδηγίες για τις ρυθμίσεις απορρήτου, τον εκφοβισμό, τις διαταρα- χές διατροφής, τις διαδικτυ- ακές προκλήσεις και άλλα θέματα ψηφιακής ασφάλειας. Επιπλέον, η Πολιτική Απορ- ρήτου περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένο τμήμα για τους εφήβους χρήστες της πλατφόρμας. Διαχείριση χρόνου: Οι λο- γαριασμοί που ανήκουν σε χρήστες ηλικίας 13-15 ετών δεν λαμβάνουν ειδοποιήσεις μετά τις 9 μ.μ., ενώ οι λογαριασμοί χρηστών ηλικίας 16-17 ετών δεν λαμβάνουν ειδοποιήσεις μετά τις 10 μ.μ. Επίσης, οι έφη- βοι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν πρόγραμμα σίγασης ειδοποιήσεων. Συνεργασία με οργανισμούς: Το TikTok συνεργάζεται με δε- κάδες οργανισμούς παγκοσμίως, ώστε να εντοπίζει τους ενδε- χόμενους κινδύνους και να διατηρεί ένα ασφαλές περιβάλλον περιεχομένου. Οδηγίες κοινότητας: Λογαριασμοί που παραβιάζουν τις οδη- γίες της κοινότητας αφαιρούνται από το TikTok. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να κάνουν αναφορά περιεχομένου μέσα από την εφαρμογή. Διαφημίσεις: Όλες οι διαφημίσεις στο TikTok πρέπει να συμμορφώνονται με τις Πολιτικές Διαφήμισης, οι οποίες διασφαλίζουν ότι οι χρήστες βλέπουν αποκλειστικά διαφη- μίσεις κατάλληλες για την ηλικία τους. Επιπλέον, οι χρήστες του TikTok στην Ευρώπη, ηλικίας από 13 έως 17 ετών δεν βλέπουν εξατομικευμένες διαφημίσεις. Συμβουλές για ασφαλέστερη πλοήγηση στο TikTok Τα ευρήματα της έρευνας της KPMG με τίτλο «Τransforming the ent erprise o f the future» ρίχνουν φως στη σημασία των προηγμένων τεχνολογιών στην πρό- οδο του μετασχηματισμού, με το 76% των ανώτερων στελεχών να πιστεύει ότι η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη (genAI), τα νευρωνικά δίκτυα και τα ψη- φιακά δίδυμα (digital twins) θα ενισχύ- σουν σημαντικά την προοπτική επιτυχί- ας του μετασχηματισμού. Ενώ οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνο- λογία συνεχίζουν να διαμορφώνουν την ατζέντα μετασχηματισμού των επι- χειρήσεων, λιγότερο από το ένα τρίτο (29%) των ανώτερων στελεχών θεωρούν ότι η τεχνολογική τους βάση βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα ετοιμότητας, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της KPMG International. Παρόλα αυτά, οι επιχειρήσεις αγωνίζο- νται να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις. Για τη συντριπτική πλειοψηφία των επι- χειρήσεων, ο μετασχηματισμός δεν είναι πλέον περιστασιακός, αλλά μια κατάστα- ση συνεχούς επαναπροσδιορισμού. Στην πλειονότητα (88%) των επιχειρήσεων, υλοποιούνται πλέον δύο ή περισσότερα προγράμματα μετασχηματισμού, ενώ σε πάνω από τις μισές (54%) τρία ή περισσό- τερα ταυτόχρονα. Στην έρευνα αναδεικνύονται τα πέντε κυριότερα εμπόδια για τον ψηφια- κό μετασχηματισμό: έλλειψη πόρων, δεξιοτήτων ή τεχνογνωσίας, αντίσταση των ενδιαφερόμενων μερών στην αλ- λαγή, αντίσταση από ενδιαφερόμενα μέρη και εργαζομένους, ανταγωνιστι- κοί επιχειρηματικοί στόχοι και έλλειψη κεφαλαίων ή ασαφής επιχειρηματική περίπτωση (business case). Επιτυχία ψηφιακού μετασχηματισμού με genAI

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz