TM_582

2 23|9|2024 #582 Σε νέα εξαγορά, που θα υπερβαί- νει τα 100 εκατ. ευρώ, πρόκειται να προχωρήσει η Ideal Holdings έως τα τέλη του έτους, σύμφωνα με δηλώσεις του Προέδρου της εταιρείας, κου Λάμπρου Παπα- κωνσταντίνου, κατά τη διάρ- κεια της πρόσφατης Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης. Η εξαγορά αφορά σε έναν τομέα εκτός του υπάρχοντος portfolio του ομί- λου, δηλαδή δεν σχετίζεται ούτε με την πληροφορική ούτε με το λιανεμπόριο, όπου ήδη δραστη- ριοποιείται η Ideal. Όπως εξήγη- σε ο κος Παπακωνσταντίνου, η κίνηση αυτή θα εισάγει την εται- ρεία σε έναν νέο τομέα, ο οποίος αναμένεται να φέρει σημαντική αξία στους μετόχους. Επιπλέον, τα κεφάλαια που θα χρησιμοποι- ηθούν για την εξαγορά προέρ- χονται από την πώληση της Astir Vitogiannis, κάνοντας την εξαγο- ρά αυτή αντίστοιχη με εκείνη της Attica, που είχε γίνει πριν από πε- ρίπου ενάμιση χρόνο. Στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση αποφασίστηκε επίσης αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 81,6 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμέ- νου η εταιρεία να είναι ευέλικτη και να εκμεταλλεύεται ευκαιρίες στην αγορά με ταχύτητα. Ο κος Παπακωνσταντίνου τόνισε την ανάγκη για ταχεία λήψη απο- φάσεων, χωρίς την απαραίτητη έγκριση από Γενικές Συνελεύσεις για κάθε κίνηση, κάτι που εγκρί- θηκε από τους μετόχους. Νέα εξαγορά για την Ideal Holdings Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμό- τητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επι- χειρήσεων στην Ελλάδα , που εκπό- νησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Cosmote . Ό πως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του Δείκτη Ψηφιακής Ετοιμότητας σε σχέση με το 2022. Η διαχείριση σχέσεων με πελάτες, η απο- τελεσματική επικοινωνία και η βελτίω- ση της εμπειρίας πελάτη είναι τα κυρι- ότερα οφέλη από τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών. Η έρευνα διεξήχθη πανελλαδικά τον Μάιο του 2024 σε συνέχεια προηγού- μενων αντίστοιχων ερευνών το 2022 και το 2020. Καταγράφει την ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ σε όλους τους κλά- δους της αγοράς, με βάση την υιοθέτη- ση και χρήση 10 σημαντικών ψηφιακών εργαλείων και υποδομών. Τα ψηφιακά αυτά εργαλεία αφορούν στην ψηφιακή παρουσία και επικοινωνία, τις ψηφιακές συναλλαγές και την προώθηση, τις ψη- φιακές υποδομές και τα διοικητικά συ- στήματα για τη διαχείριση πόρων. Όπως ανέδειξε η έρευνα, η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και η αυξη- μένη παραγωγικότητα αποτελούν τα κύ- ρια επιτεύγματα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες. Αντίθετα, οι περιορισμένοι χρηματοοι- κονομικοί πόροι και η έλλειψη ενημέ- ρωσης και εκπαίδευσης προσωπικού, κρίνονται ως ανασταλτικοί παράγοντες στην αξιοποίηση των τεχνολογιών για τις ΜμΕ. Ωστόσο, αναφορικά με τους πόρους, αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο το 25% των ΜμΕ αξιοποίησε σχετικές επι- χορηγήσεις / επιδοτήσεις. Ανοδική η πορεία της ψηφιακής ωριμότητας ΜμΕ στην Ελλάδα

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz