TM_577

4 16|9|2024 #577 To τμήμα Telco τη ς Digimark ολοκλήρω- σε με επιτυχία μια νέα εγκατάσταση λύσης Unified Communications στην εταιρεία Παύλος Ι. Κοντέλλης Α.Ε.Β.Ε. μ ε το λογι- σμικό IP PBX 3CX Το έργο απαιτούσε σύν- θετη λύση και συνεργασία με τον τηλεπι- κοινωνιακό πάροχο και περιλάμβανε την εγκατάσταση IP τηλεφωνικών κέντρων λογισμικού 3CX στα υποκαταστήματα της εταιρείας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα καθώς και την διασύνδεσή τους μέσω VPN που διαθέτει η εταιρεία. Με τις δυνατότητες που παρέχει η λύση της 3CX οι χρήστες δεν είναι πλέον εξαρ- τώμενοι από το τηλέφωνο του γραφείου και μπορούν εύκολα να πραγματοποι- ούν και να λαμβάνουν κλήσεις και να πραγματοποιούν video meetingς από οπουδήποτε. Όλα αυτά, χωρίς επιπλέ- ον κόστος ή χρόνο για εκπαίδευση στη χρήση του τηλεφωνικού κέντρου. Το 3CX βελτίωσε σημαντικά την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία. Η καλύτερη διαχείριση των εισερχομένων και εξερ- χομένων κλήσεων με χρήση Webclient, Apps, και καταγραφής κλήσης μείωσε σημαντικά τον αριθμό των αναπάντητων κλήσεων. Επίσης παρέχει την δυνατότη- τα χρήσης call center για καλύτερη δια- χείριση των ερωτήσεων των πελατών της και διασύνδεση με CRM για καμπάνιες marketing. Λύση ενοποιημένης επικοινωνίας στην Κοντέλλης Α.Ε.Β.Ε. από την Digimark Η Salesforce ανακοίνωσε πρόσφατα το Salesforce Foundation , μια σημαντική δωρεάν αναβάθμιση που ενσωματώνει βασικές δια- τμηματικές λειτουργίες για πωλήσεις, εξυπηρέτηση, marketing, εμπόριο και Data Cloud, διαθέσιμη χωρίς επι- πλέον κόστος σε όλους τους πελάτες του Sales και Service Cloud. Η νέα αυτή αναβάθμι- ση στοχεύει στην ενοποίηση δεδομένων και εμπειριών στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να δημιουργούν απρόσκοπτες εμπειρίες, ενι- σχυμένες με τεχνητή νοημο- σύνη, σε κάθε σημείο επαφής. Το Salesforce Foundation βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών με μια νέα, διαισθητική διεπαφή, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών τους. Τα νέο περιβάλλον συγκεντρώνει χαρακτηριστικά όπως η διαχείριση ευκαιριών, η διαχείριση υποθέ- σεων, οι στοχευμένες καμπάνι- ες ηλεκτρονικού ταχυδρομεί- ου και οι ασφαλείς σύνδεσμοι πληρωμών. Τα εργαλεία αυτά είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον εκσυγχρονισμό των λει- τουργιών και την αύξηση των εσόδων, χωρίς να απαιτού- νται πρόσθετες δαπάνες ή πολύπλοκες ενσωματώσεις δεδομένων. Το Foundation απλοποιεί τις διαδικασίες πληρωμών επιτρέποντας στις ομάδες πωλήσεων να μετατρέπουν γρήγορα τις κλεισμένες συμ- φωνίες σε πληρωμές μέσω ασφαλών συνδέσμων πλη- ρωμής. Η πλατφόρμα επίσης ενισχύει την εμπιστοσύνη των πε- λατών, καθώς οι ομάδες εξυπηρέτησης βελτιώνουν την εμπει- ρία ενσωμάτωσης και εντοπίζουν τις ευκαιρίες για πωλήσεις, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν στοχευμένες εκστρατείες marketing αξιοποιώντας δεδομένα από το Salesforce Data Cloud. Salesforce Foundation για την ενίσχυση των επιχειρήσεων

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz