TM_573

4 10|9|2024 #573 Η Dotsoft Α.Ε. σ ε συνεργασία με την Globismart A.E. ανέλαβε την υλοποίη- ση του έργου Λύσεις καινοτομίας για αστική ανάπλαση στην περιοχή του ευρύτερου κέντρου της πόλης των Γι- αννιτσών του Δήμου Πέλλας . Στο πλαί- σιο του έργου, ο Δήμος Πέλλας θα εκ- συγχρονίσει το κέντρο της πόλης με την εγκατάσταση δέκα πολυλειτουργικών σταθμών ανάπαυσης (έξυπνα παγκάκια) μοντέρνου σχεδιασμού, πέντε ψηφια- κών διαδραστικών σταθμών πληροφό- ρησης (infokiosks) και πέντε ψηφιακών οθονών τεχνολογίας LED για τη βελτίω- ση της κοινωνικής πληροφόρησης και για την εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ανανεώσιμων πηγών. Επιπλέον, θα προ- μηθευτεί σύστημα έξυπνης διαχείρισης κάδων απορριμμάτων με χρήση αισθη- τήρων για την αποτελεσματική αποκομι- δή των απορριμμάτων. Τέλος, η Dotsoft, επεκτείνοντας τα έργα που υλοποίησε στο παρελθόν στον Δήμο Πέλλας, θα προσθέσει 15 νέα σημεία ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο και θα ανα- βαθμίσει το σύστημα έξυπνης στάθμευ- σης με 50 νέες θέσεις. Dotsoft και Globismart αναβαθμίζουν τα Γιαννιτσά Με τη χρήση καινοτόμων στρατηγικών, καναλιών και AI powered εργαλείων δια- φήμισης, η διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων Brown Hotels στην Ελλάδα σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο Relevance Digital , δ ιεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών digital marketing, πετυχαίνουν εντυ- πωσιακά αποτελέσματα και αναδεικνύονται ως διεθνές case study στο Think with Google, το επίσημο portal της Google και resource hub των παγκόσμιων τεχνολογικών εξελίξεων για marketers. Έχοντας ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand για το άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα, αλλά και την αύξηση των κρατήσεων από νέες αγορές, εκμεταλλευό- μενοι τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και δημιουρ- γώντας περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε κάθε ξενοδοχείο και προφίλ επισκεπτών, ο Όμιλος Brown Hotels και η Relevance Digital πέτυχαν διπλασιασμό των εσόδων μειώνοντας κατά 55% το κόστος ανά κράτηση. Με σκοπό να προσεγγίσει και να δημιουργήσει ουσιαστικές συνδέσεις με πιθανούς επι- σκέπτες, οι δύο εταιρείες έδω- σαν έμφαση στη δημιουργία σχετικού περιεχομένου ανά- λογα με τα ιδιαίτερα χαρα- κτηριστικά του κάθε ξενο- δοχείου, αλλά και του κοινού στόχευσης, που προωθήθηκε μέσω ψηφιακών καμπανιών βασισμένων στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Η χρήση εξελιγμένων καμπα- νιών, που βασίζονται σε ΑΙ, επέτρεψαν στην ομάδα της Relevance την πρόσβαση στην ανάλυση ιστορικών δεδομένων, αλλά και σύγχρονων τάσεων. Σχεδιάζοντας μία ευρεία γκάμα περιγραφών και τίτλων, εικό- νων και video, κατάλληλων για κάθε προφίλ επισκέπτη και με τη συμβολή του Performance Max for travel goals, κάθε ομάδα - στόχος συνδέθηκε με το μεμονωμένο ξενοδοχείο, που είναι περισσότερο ελκυστικό, αξιοποιώντας πολλαπλά διαφημιστικά κανάλια της Google με μία μόνο καμπάνια. Διπλασιασμός εσόδων για Brown Hotels και Relevance Digital

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz