TM_572

10 9|9|2024 #572 Η νέα δράση της Vodafone Posidonia έχει στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού για την υπεύθυνη αγκυροβολία, αλλά και την ανάδειξη της αξίας της για την προστασία των λιβαδιών Ποσειδω- νίας, τα οποία απειλούνται καθημερινά από ανθρώπινες δραστηριότητες. Κατά τη διάρκεια του Open Πανελλήνιο Κύπελλο ORCi 2024, που διεξάγεται από τις 4 έως τις 8 Σεπτεμβρίου στον Σαρω- νικό Κόλπο, τόσο οι συμμετέχοντες όσο και οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευ- καιρία να γνωρίσουν αλλά και να εκπαι- δευτούν στην προστασία των πολύτιμων υποθαλάσσιων οικοσυστημάτων. Πέραν του αγωνιστικού κομματιού, οι επισκέπτες του Ναυτικού Όμιλου Ελλά- δος, κατά τη διάρκεια των αγώνων θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις υπεύθυνες πρακτικές αγκυροβό- λησης, μέσα από μία σειρά πρακτικών οδηγιών που έχουν δημιουργηθεί ώστε να μπορούν να μειώσουν σημαντικά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δρα- στηριότητάς τους και να δουν καλύτερα αποτελέσματα στη διαχείριση του σκά- φους και του εξοπλισμού τους. Το πρόγραμμα Vodafone Posidonia , που υλοποιείται σε συνεργασία με το Oceanus-Lab τ ου Τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Περι- βάλλοντος και Ενέργειας. Τα λιβάδια Ποσειδωνίας είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στην ανθρώπινη δραστηριότητα, καθώς μπορούν να υποστούν σοβαρές βλάβες ή να ξεριζωθούν από τις άγκυρες, γεγονός που αποτελεί απειλή για το ευαίσθητο οικοσύστημά τους, το οποίο χρειάζεται περίπου 100 χρόνια για να αναπτυχθεί οριζόντια από 1 έως 10 μέτρα. ΗVodafone Posidonia προωθεί την υπεύθυνη αγκυροβολία Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία μελέτης τη ς Juniper Research , για τις προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα, μέχρι το 2029, η αξία των παγκόσμιων συναλλαγών ηλεκτρονι- κού εμπορίου αναμένεται να φτάσει τα 11,4 τρισεκατομμύρια δολάρια, από 7 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2024. H αύξηση αυτή κατά 63%, θα οφείλεται στην υιοθέτηση του eCommerce στις αναδυόμενες αγορές. Τα APMs (Alternative Payment Methods) θα επιτρέψουν στους καταναλωτές αγορές όπου δεν κυριαρχούν οι κάρτες, να πραγ- ματοποιήσουν διαδικτυακές αγορές για πρώτη φορά. APM θε- ωρείται οποιαδήποτε μέθοδος πληρωμής που δεν βασίζεται στη χρήση μετρητών ή παραδοσιακών τραπεζικών καρτών. Περιλαμβάνει διάφορους καινοτόμους τρόπους μεταφοράς χρημάτων που αξιοποιούν την τεχνολογία για να διευκολύνουν τις συναλλαγές, όπως τα ψηφιακά πορτοφόλια. Η έρευνα προβλέπει ότι μέχρι το 2029, θα πραγματοποιηθούν 360 δισεκατομμύρια συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου χρησι- μοποιώντας APMs, αποτελώντας το 69% των παγκόσμιων συναλ- λαγών για το eCommerce. Τέλος, η έρευνα προβλέπει ότι καθώς οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών προσφέρουν περισσότερα APMs, η προσφορά κατάλληλων επιλογών πληρωμής στους τελι- κούς χρήστες κατά την ολοκλήρωση της αγοράς θα είναι κρίσιμη για τη βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπής πελατών. Οι PSPs πρέπει να μεγιστοποιήσουν την ικανοποίηση των πελατών προσαρμόζοντας τις επιλογές αγοράς στη θέση και τα δημογρα- φικά χαρακτηριστικά των μεμονωμένων καταναλωτών. 360 δισ. συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου με APMs μέχρι το 2029

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz