TM_571

12 6|9|2024 #571 Μετά την εξαιρετική παρου- σία της το 2022, η Tesla θ α έχει την ευκαιρία να εκθέσει τα προϊόντα της για δεύτε- ρη φορά στην πιο γνωστή έκθεση ηλεκτρικών και ηλε- κτρονικών ειδών στο Βερο- λίνο, την IFA 2024. Φέτος, η IFA έχει συμβολική σημασία καθώς γιορτάζει 100 χρόνια ζωής, και η Tesla, ένα brand της Comtrade Distribution, γιορτάζει 10 χρόνια λει- τουργίας. Από τις 6 έως τις 10 Σεπτεμβρίου, η Tesla θα παρουσιάσει τα νεότερα προϊόντα της και καινοτό- μες τεχνολογίες, προσφέρο- ντας σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο μία εξαιρετική εμπειρία με πολλές εκπλήξεις. Η Tesla θα βρίσκεται στο Hall 22 του Messe Berlin, στο Stand 204, για να παρουσιάσει μερικές από τις τελευταίες τεχνολογίες της, όπως τη σειρά μοντέρνων και ευρύχωρων ψυγείων Tesla, σύγχρονους συντηρητές κρασιού και πρακτικές εστίες με ενσωματωμένους απορροφητήρες. Το κοινό θα έχει επίσης την ευκαιρία να δει τη νέα σειρά πλυντη- ρίων πιάτων ενεργειακής κλάσης A και μία γκάμα πλυ- ντηρίων ρούχων με βελτιω- μένο, μοντέρνο σχεδιασμό και οθόνες. Ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση και στις απαιτήσεις των καταναλωτών σήμερα, η Tesla θα παρουσιάσει, ακόμα, τα νεότερα μοντέλα κλιματιστικών της, τα οποία ξεχωρίζουν για την ποιότη- τά τους. Ανάμεσά τους και τα κλιματιστικά της σειράς Virtuoso, τα οποία έχουν ήδη συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των χρηστών χάρη στη μοντέρνα σχεδίασή τους και τις πολυάριθμες χρήσι- μες λειτουργίες τους. Η Tesla επιστρέφει στο IFA 2024 Ρομποτικά ταξί κατακτούν την Κίνα Την Κίνα κατακτούν, σταδιακά, τα ταξί χωρίς οδηγό, καθώς περισσότερες από 30 κινεζικές πόλεις έχουν εκδώσει άδειες δοκιμής αυτόνομης οδήγησης. Στον αντί- ποδα, στη Γερμανία, το νομικό πλαίσιο εί- ναι αυστηρό και δοκιμαστικά ρομποτικά ταξί κυκλοφορούν μόνο στο Μόναχο και το Αμβούργο. Αυτά αναφέρει η DW, σύμφωνα με την οποία τα αυτόνομα ταξί κυκλοφορούν κυρίως στις κινεζικές μεγαλουπόλεις, με την έκπληξη να αφορά κυρίως στους επιβάτες, οι οποίοι χρειάζονται χρόνο για να συνηθίσουν ότι το τιμόνι του ηλεκτρικού ταξί περιστρέφεται μόνο του. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα αυτο- κίνητα, το ρομποτικό ταξί δεν ξεπερνά την ταχύτητα των 50 χιλιομέτρων, ενώ με τον παραμικρό κίνδυνο, ο υπολογιστής επιβρα- δύνει απότομα την ταχύτητα του οχήματος. Όπως διευκρινίζει η DW, στο Πεκίνο εξα- κολουθεί να υπάρχει υποχρεωτικά ένας άνθρωπος στη θέση του οδηγού, έτοιμος να επέμβει, αν χρειαστεί. Η Γουχάν στην κεντρική Κίνα, η οποία έγινε παγκοσμίως γνωστή την εποχή της πανδημίας, έχει προχωρήσει περισσότερο από την πρω- τεύουσα. Εκεί, τα περίπου 100 ταξί Apollo Go μετακινούνται αυτόνομα, χωρίς να υπάρχει οδηγός. Ο πάροχος υποστηρίζε- ται από τον τεχνολογικό γίγαντα Baidu, την αντίστοιχη κινεζική μηχανή αναζή- τησης Google. Οι πελάτες καλούν το ταξί μέσω εφαρμογής. Στο Πεκίνο, με τους έξι δακτυλίους αυτο- κινητοδρόμων και τους συχνά μποτιλια- ρισμένους δρόμους, τα ρομποτικά ταξί επιτρέπεται, προς το παρόν, να κυκλοφο- ρούν μόνο σε ορισμένες περιοχές μακριά από το κέντρο της πόλης. Μπορεί τα ταξί χωρίς οδηγό να κατα- κτούν την Κίνα, στη Γερμανία, ωστόσο, αποτελούν σχεδόν σενάριο επιστημο- νικής φαντασίας λόγω του νομικού της πλαισίου, το οποίο είναι αυστηρότερο και απαιτεί υψηλό επίπεδο ασφάλειας και ευ- θύνης των συστημάτων, λέει ο κος Philip Kupferschmidt από τη συμβουλευτική εταιρεία Accenture. Στη Γερμανία, το αναγκαίο νομικό πλαίσιο έχει ήδη καθοριστεί από τον νομοθέτη. Σε προκαθορισμένους και εγκεκριμένους χώρους, όπως ένα εκθεσιακό κέντρο, επι- τρέπεται σε ένα αυτόνομο λεωφορείο να πραγματοποιεί δρομολόγια. Εδώ και χρό- νια, η αυτόνομη οδήγηση απασχολεί τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως την BMW, τη Mercedes και τη Volkswagen.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz