TM_570

10 5|9|2024 #570 To Skroutz κ ατέγραψε την online αγορα- στ ικήσυμπε ριφορά των καταναλωτών για την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσε- ων του 2024 στ ο Skroutz Marketplace . Κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτώ- σεων, η μέση τιμή του καλαθιού για τις αγορές μέσω Skroutz κυμάνθηκε στα 48 ευρώ, σημειώνοντας μικρή μείωση σε σύ- γκριση με την αντίστοιχη περίοδο εκπτώ- σεων του 2023 κατά ένα ευρώ. Όπως και πέρυσι, οι κατηγορίες στις οποί- ες σημειώθηκαν οι περισσότερες πω- λήσεις ήταν οι Υγεία και Ομορφιά, Σπίτι - Κήπος, Τεχνολογία, Μόδα και Αγορές Supermarket, ενώ οι κατηγορίες με τα υψηλότερα ποσοστά έκπτωσης κατά μέσο όρο ήταν οι Επαγγελματικά B2B (13,45%), Μόδα (13%), Σπίτι - Κήπος (12,45%) και αγορές supermarket (11,4%). Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό των εκπτώσεων κατά μέσο όρο ανά κατηγορία κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι (κο- ντά στο 10%) και για τις δύο περιόδους. Αυξημένος ήταν ο αριθμός των χρηστών που επωφελήθηκαν και από τις ειδικές προσφορές Plus Deals, οι οποίες ίσχυαν και την περίοδο των εκπτώσεων. Στο ίδιο μοτίβο αυξητικής τάσης και τα στοιχεία που αφορούν στις αγορές που έγιναν, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» του Skroutz, γεγονός που δείχνει ότι το πρόγραμμα έχει με- γάλη απήχηση στους καταναλωτές. Το 21,83% των χρηστών που έκαναν αγορές με έκπτωση κατά την περίοδο των καλο- καιρινών εκπτώσεων 2024 αξιοποίησε το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους», αυ- ξημένο κατά 3,36% σε σύγκριση με την περσινή περίοδο. Πώς κινήθηκαν οι καταναλωτές τoυ Skroutz το φετινό καλοκαίρι Συνδεδεμένη κοινωνία με ψηφιακές πληρωμές Η Visa π αρουσίασε την πρώτη της μελέτη σχετικά με το πώς οι ψηφι- ακές πληρωμές επηρεάζουν την οι- κονομική αποτελεσματικότητα και συμβάλλουν σε μια περισσότερο συνδεδεμένη και συμπεριληπτική κοινωνία. Τα ευρήματα παρουσιάστηκαν στο Visa Payments Forum Europe, που διεξάγεται στο Παρίσι από τις 3 έως τις 6 Σεπτεμβρίου και στο οποίο συμμετέχουν πάνω από 1.000 τρά- πεζες - πελάτες και συνεργάτες της Visa από την ευρύτερη περιοχή. Η μελέτη προσδιορίζει τις βασι- κές τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των πληρωμών: την ψηφιακή ταυτότητα, την άνοδο των καταναλωτών ως πωλητών, τον πολλαπλασιασμό του configurable service, το embedded finance και την τεχνητή νοημοσύνη. Πιο συγκεκριμένα, ο εκδημοκρατισμός των δεδομένων θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη. Πρόσφατη έρευνα της Visa σε δείγμα 8.000 Ευρωπαίων αποκάλυψε πως το 69% πιστεύ- ει ότι οι εταιρείες επωφελούνται περισσότερο από τη χρή- ση των δεδομένων τους σε σχέση με τους ίδιους. Η μελέτη ανέδειξε ότι οι καταναλωτές ανησυχούν περισσότερο για το πώς θα χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους σε σχέση με τα προσωπικά οφέλη που απολαμ- βάνουν. Διαπιστώθηκε επίσης ότι όταν οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομέ- νων τους, είναι πιο πρόθυμοι να τα μοιραστούν με εταιρείες που εμπιστεύονται για να τα χρησι- μοποιήσουν υπεύθυνα, γεγονός που ενισχύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτές τις εταιρείες. Η τεχνητή νοημοσύνη εξακο- λουθεί να αποτελεί βασικό πα- ράγοντα αλλαγής. Οι Ευρωπαίοι θα μπορούσαν να εξοικονομή- σουν έως 250 δισεκατομμύρια ευρώ επιπλέον κάθε χρόνο, αν υιοθετούσαν ψηφιακά εργα- λεία, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, για τη διαχείριση των οικο- νομικών τους. Το 36% δήλωσε πως εμπιστεύεται την τεχνητή νοημοσύνη περισσότερο από ό,τι έναν χρόνο πριν, ποσοστό που αυξάνεται στο 47% μεταξύ των συμμετεχόντων της Gen Z. Η δυνατότητα της επιλογής αναδιαμορφώνει επίσης το τοπίο πληρωμών. Ένας έμπορος λιανικής που προσθέτει το Click to Pay στο στάδιο πληρωμής της συναλλαγής θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδά του έως 30%, οδηγώντας σε ετήσια αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου των μικρομεσαίων επι- χειρήσεων έως 51 δισ. ευρώ στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ΕΕ.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz