TM_57

10 29|4|2022 #057 Άνθρωποι εναντίον μηχανών: Το 61%προτιμά τα bots από τους ανθρώπους Η Cityzen Parking & Services, η μεγαλύ- τερη εταιρεία διαχείρισης χώρων στάθ- μευσης στην Ελλάδα με 25 parking και 13.500 θέσεις στάθμευσης, επέλεξε την cloud λύση της SoftOne“ECOSmyDATA” για την πλήρη εναρμόνισή της με την ισχύουσα νομοθεσία και τις διατάξεις της ΑΑΔΕ σχετικά με την υποχρεωτική τήρηση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων. Η υπηρεσία ECOS myDATA διασυνδέ- θηκε πλήρως με το υφιστάμενο σύστη- μα μηχανογράφησης της Cityzen, σε ελάχιστο χρόνο, χωρίς να χρειαστούν τεχνικές προσαρμογές και υψηλές επενδύσεις. Αξιοποιώντας τις προηγμένες λειτουρ- γίες της cloud λύσης της SoftOne, η εταιρεία είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ σχετικά με την υπο- χρεωτική τήρηση Ηλεκτρονικών Βιβλίων (myDATA) και να δια- χειρίζεται τον τεράστιο όγκο παραστατικών της (> 1.000.000/ χρόνο), με χαμηλό κόστος και χωρίς καμία αλλαγή στο σύστημα ή την καθημερινή της λειτουργία. Μέσω της υπηρεσίας ECOS myDATA, συλλέγονται καθημερινά όλα τα πα- ραστατικά από το σύνολο των χώρων στάθμευσης της εταιρείας. Στη συνέ- χεια, όλα τα προβλεπόμενα δεδομένα (συνόψεις, χαρακτηρισμοί παραστατι- κών και λογιστικές εγγραφές τακτοποί- ησης) μετασχηματίζονται αυτόματα, σύμφωνα με τον ακριβή μορφότυπο της ΑΑΔΕ και αφού πραγματοποιηθεί real-time έλεγχός τους, αποστέλλονται στην πλατφόρμα myDATA. Σε πλήρη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ, η υπηρεσία επιτρέπει στη Cityzen να αντλεί συνόψεις παραστατικών (τρίτων εκδοτών) που την αφορούν και να τις αντιστοιχίζει αυτόματα με τις εγ- γραφές του συστήματός της, επιτυγχάνοντας έτσι το χαρακτη- ρισμό τους καθώς και τον έγκαιρο εντοπισμό συναλλαγών που δεν έχουν διαβιβαστεί εμπρόθεσμα από τον υπόχρεο εκδότη. Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ζητούν περισσότερη πρόοδο όσον αφορά τη βιωσιμότητα και τις κοινωνικές δράσεις και προσβλέπουν στις επιχειρήσεις για να κάνουν μεγαλύτερα βήματα, σύμ- φωνα με μια νέα μελέτη από την Oracle και την Pamela Rucker, CIO Advisor και Instructor στο Harvard Professional Development. Η μελέτη περιέλαβε πε- ρισσότερους από 11.000 καταναλωτές και επικεφαλής επιχειρήσεων από 15 χώρες και εντόπισε ότι οι άνθρωποι έχουν αγα- νακτήσει με την έλλειψη προόδου που σημειώνουν οι κοινωνίες όσον αφο- ρά τη βιωσιμότητα και τις κοινωνικές πρωτοβουλί- ες. Θέλουν οι επιχειρήσεις να περάσουν από τα λόγια στα έργα και πιστεύουν ότι η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τις επι- χειρήσεις να επιτύχουν εκεί όπου οι άν- θρωποι απέτυχαν. Συγκεκριμένα: • Το 93% των ανθρώπων πιστεύει ότι οι παράγοντες που σχετίζονται με τη βιω- σιμότητα και τις κοινωνικές δράσεις είναι πιο σημαντικοί από ποτέ, ενώ σε ποσο- στό 80% δηλώνουν ότι τα γεγονότα των δύο τελευταίων ετών τούς έχουν κάνει να αλλάξουν τις ενέργειές τους. • Το 94% πιστεύει ότι οι κοινωνίες δεν έχουν κάνει αρκετή πρόοδο. Σε ποσοστό 42% αποδίδουν την έλλειψη προόδου στο ότι οι άνθρωποι είναι πολύ απασχο- λημένοι, το 39% πιστεύει ότι είναι αποτέ- λεσμα της έμφασης στα βραχυπρόθεσμα κέρδη, ενώ το 37% πιστεύει ότι οι άνθρω- ποι είναι πολύ οκνηροί ή ατομιστές. • Το 45% πιστεύει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να επιφέρουν πιο ουσιαστική αλλαγή στους παράγοντες που σχετίζο- νται με τη βιωσιμότητα και τις κοινωνικές δράσεις από ό,τι μεμονωμένα τα άτομα ή οι κυβερνήσεις. • Το 78% έχει προβληματιστεί και αγανα- κτήσει με την έλλειψη προόδου από τις επι- χειρήσεις έως σήμερα, και το 89% πιστεύει ότι δεν είναι αρκετό να λένε οι επιχειρήσεις ότι δίνουν προτεραιότητα σε κριτήρια που αφορούν περιβάλλον, κοινωνία και διακυ- βέρνηση (ΠΚΔ). • Το 84% πιστεύει ότι οι επιχειρήσεις θα μπορού- σαν να σημειώσουν πε- ρισσότερη πρόοδο προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας και των κοινωνικών στόχων με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (AI), ενώ το 61% πιστεύει ακόμα και ότι τα bots θα πετύ- χουν εκεί όπου οι άνθρωποι απέτυχαν. Οι επικεφαλείς των επιχειρήσεων γνωρί- ζουν ότι οι προσπάθειες βιωσιμότητας είναι κρίσιμης σημασίας για την εταιρική επιτυχία και εμπιστεύονται τα bots πε- ρισσότερο από ό,τι μόνο τους ανθρώ- πους για την υλοποίηση προσπαθειών αναφορικά με τη βιωσιμότητα και τις κοινωνικές δράσεις: • Το 92% πιστεύει ότι τα προγράμματα σχετικά με τη βιωσιμότητα και το περι- βάλλον, την κοινωνία και τη διακυβέρ- νηση (ΠΚΔ) έχουν κρίσιμη σημασία. Τα στελέχη εντόπισαν τρία κυριότερα πλε- ονεκτήματα: την ενίσχυση της εμπορικής επωνυμίας (40%), την αύξηση της παρα- γωγικότητας (39%) και την προσέλκυση νέων πελατών (38%). • Σχεδόν όλοι οι επικεφαλείς επιχειρή- σεων (91%) αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια όταν υλοποιούν πρωτοβουλίες σχετικές με τη βιωσιμότητα και τις δρά- σεις ΠΚΔ. Στις μεγαλύτερες προκλήσεις περιλαμβάνεται η απόκτηση δεικτών μέ- τρησης ΠΚΔ από συνεργάτες και τρίτους (35%), η έλλειψη δεδομένων (33%) και οι χρονοβόρες χειροκίνητες διαδικασίες αναφορών (32%). • Σε ποσοστό 96% οι επικεφαλείς των επι- χειρήσεων παραδέχονται ότι η ανθρώπι- νη μεροληψία και τα συναισθήματα συ- χνά αποσπούν τους ανθρώπους από τον τελικό στόχο, ενώ το 89% πιστεύει ότι οι οργανισμοί που χρησιμοποιούν την τε- χνολογία θα είναι αυτοί που θα επιτύχουν μακροπρόθεσμα. • Το 93% των επικεφαλών επιχειρήσεων θα μπορούσαν να εμπιστευτούν ένα bot περισσότερο από ό,τι έναν άνθρωπο για τη λήψη αποφάσεων. Πιστεύουν ότι τα bots αποδίδουν καλύτερα όσον αφορά τη συλλογή διαφορετικών τύπων δεδο- μένων χωρίς σφάλματα (43%), τη λήψη λογικών, αμερόληπτων αποφάσεων (42%), και την πρόβλεψη μελλοντικών εκ- βάσεων (41%). • Οι επικεφαλείς των επιχειρήσεων πι- στεύουν ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να είναι απαραίτητοι για την επιτυχία όσον αφορά τη βιωσιμότητα και τις κοι- νωνικές πρωτοβουλίες και ότι είναι καλύ- τεροι στην εφαρμογή αλλαγών με βάση τα σχόλια από τα ενδιαφερόμενα μέρη (48%), στην εκπαίδευση άλλων για τη λήψη αποφάσεων (46%) και στη λήψη καλά μελετημένων στρατηγικών αποφά- σεων (42%). SoftOne ECOS myDATA: Διαχειρίζεται τα ηλεκτρονικά βιβλία της Cityzen Parking & Services

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz